🍫38.🍓

130 20 19
                                    

"Gyorsan végigfut rajta a tekintetem, és a szám tátva marad. Honnan a faszból tudja?"

Isabella

Isabella
Szia! Hogy vagy? Igaz, hogy még mindig nem tért vissza a szaglásod? Keresed már rá a megoldást, hogy hogyan szerezhetnéd vissza? Ha akarod segíthetek, a nagyimtól még maradt vissza egy régi törzsekről szóló könyv, amiben elég érdekes technikák vannak. Talán találtunk valamit ami segít

JungKook
Honnan veszed, hogy elveszett a szaglásom?

*Isabella átállította a becenevedet Kookie oppa-ra*

Kookie oppa
Mi a frászt csinálsz?

*Isabella átállította a saját becenevét Isad-ra*

Kookie oppa
Remélem tudod, hogy nem vagy az enyém és én se a tiéd!

Isad
Tudooom, de barátok vagyunk, nem?

Kookie oppa
És oppa-nak nevezed a barátaid?

Isad
Csak a legjobbakat, és igen

Kookie oppa
Nem vagyok a barátod

Isad
:((

Isad
Akkor mik vagyunk, ha nem barátok?

Isad
Szeretők?

Kookie oppa
A nagy frászt!

Isad
Mégse állítottad vissza a becenevedet

*Kookie oppa átállította a becenevét Jeon Jungkook-ra*

Isad
Azta, nagyon hivatalosak lettünk hirtelen

Jeon Jungkook
Most már válaszolnál a kérdésemre?

Isad
Melyikre?

Jeon Jungkook
Arra, hogy honnan veszed, hogy elveszett a szaglásom

Isad
Áááhh

Isad
Ez közismert tény

Jeon Jungkook
Mi?

Isad
Én mindent tudok rólad

Isad
És már járkál szóbeszéd a városban, bár név nélkül, de mégis hány igaz alfát ismer az ember?

Jeon Jungkook
És te elhitted?

Isad
Természetesen

Isad
Miért, nem igaz?

Jeon Jungkook
Nem!

Isad
Akkor nem kell a könyvem, amiben lehet hogy ott van a megoldás?

Jeon Jungkook
Nem!

*pár perccel később*

Jeon Jungkook
Jó, hozd!

Jeon Jungkook
Egy óra múlva legyél itt a könyvvel együtt!

Isad
Futoook

-------------

Nem tudtam mást tenni. Muszáj a gyógyír ha egy kis esély is van rá. Gyűlölöm Isa-t, de ha tényleg tud megoldást, akkor nem lenne jó ötlet elküldenem.

Isa bő fél óra alatt már a házam kapuján csengetett, én pedig bevezettem az irodámba.

- Miért nem a szobádba megyünk? - értetlenkedik.

- Mert tudom hogy az jobban tetszene neked - húzom gúnyos mosolyra a számat, amire egy grimasz a válasza. - Mid van? - térek a tárgyra.

- Ez olyan mintha drogot árulnék - nevet fel.

- Tudod mire gondolok. Hol a könyv?

- Oh...a könyv - vág olyan fejet, mintha most jutott volna eszébe, miért jött.

- Elhoztad, ugye?

- Öööö.

- Isa, ne húzd már az időt, nekem erre nincs időm! - szólok rá erényesebben.

- Oké, oké. Ne kapd fel a vizet - emeli fel védekezően kezeit.

- Elhoztad? - teszem fel ismét a kérdést.

- Igen, itt van - húzza  elő a táskájából a vastag, régi könyvet.

Tényleg nincs időm, dolgoznom kell, ráadásul látom rajta hogy direkt veszi el az időmet és még élvezi is. Úgyhogy kikapom a kezéből a könyvet és belelapozok. Megtalálom az oldalt ahol az érzékszervek visszaszerzéséről van szó, és köztük ott van a szaglás visszakapása is. Becsapom a könyvet, mire Isa összerezzen.

- Oké, köszi. Ezt kölcsön kérném egy kis időre, majd elküldöm neked az egyik emberemmel ha végeztem az átnézésével.

- Mi? - kerekednek el szemei és szája is tátva marad. Gondolom nem erre számított. - Azt hittem együtt átnézzük - kezdi csavargatni haját.

- Hát...nem. Most nem érek rá, úgyhogy később vetek rá egy pillantást, hogy milyen megoldást kínál. Nyugodtan menj haza, biztos sok dolgod van. Egyetem meg ilyenek.

- Igazából már túl vagyok a vizsga időszakon. Sok időm van, és biztos vagyok benne, hogy te is tudsz egy kis időt szakítani rám, ha már áthívtál - kezd közelebb mászni hozzám.

- Isa, én Taet szeretem...nem vagy az esetem - hátrálok a székemmel, ő viszont megkerüli az asztalom és elkezdi kigombolni a blúzát.

- Biztos? - dobja el a pólóját és hirtelen az ölembe ugrik, majd átölel, és körmét a bőrömbe vési.

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́3️⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟|Where stories live. Discover now