🍫28.🍓

107 23 7
                                    

"- Törjük porrá a kristályt"

- Kész - jelenti ki Namjoon lihegve. 5 órája felváltva őröljük a kristályt hogy végre por állaga legyen, és nem egyszerű fizikai munka, ezért fél óránként váltunk. Ezalatt az idő alatt Yonshin elment és úgy tűnik ideiglenesen feladta a dolgot.  - Mivel akarod meginni? - nyújtja felém a tálat amiben a por található. A lila medál, most inkább szürkésnek hat így daraboknak, vagy inkább koszos-fehérnek.

- Hát...vízbe kéne belekeverni, nem? - méregetem a tálka tartalmát. A szívem majd kiugrik a helyéről és azon kezdek agyalni, hogy biztosan ez e a jó megoldás.

- Van még soju a konyhába, azzal nem jó? - jelenik meg Jin az üveggel amit talált.

- Nem ittál már eleget? - nevet fel Jiho.

- Ez nem nekem lesz, hanem Kooknak! - várja rá Jin.

- Jó lesz az is, hátha ad neki legalább valamilyen ízt - egyezek bele.

- Add, megcsinálom - veszi vissza tőlem Namjoon, mikor látja, hogy hiába van ott a Soju előttem, a por pedig a kezemben, nem mozdulok. Taere nézek, aki még mindig ellenzi a dolgot. Nagyon aggódik értem, és az aggódása kezd átragadni rám. Lehet a többiek jól leplezik, de érzem a feszültséget a levegőben.

A szőlős soju a porral elkeverve, pohárba töltve, zöld színt ölt. Kísértetiesen vibráló zöldet, ami egyenesen megrémít. Biztosan akarom ezt?

- Nincs más megoldás? - idegeskedik Tae és ugyan ez a kérdés fogalmazódott meg bennem is.

- Lehet van, de tudsz jobbat? Yoongi és Jackson nem védelmezhetik örökké és mi van ha Yonshin sereget toboroz Kook ellen? Végül is minden áron bosszút akar állni a haláláért, nem? És már rájött egy ideje Kook gyenge pontjára. Nem kockáztathatunk - érvel Namjoon és mellém lép, hogy támogatóan vállamra tegye kezét.

Próbálom rendezni szívverésem, lassú, egyenletes lélegzetvételekkel, de remegve sikerül csak kifújni a levegőt, majd mikor a pohárért nyúlok, tüdőmbe zárom a benne rekedt levegőt. Remegő kézzel fogom meg az üveget, és annyira remegek, hogy ha felemelném, kiborulna a tartalma.

Namjoon segítségemre siet és megfogja helyettem a poharat. Úgy látszik ő a legösszeszedettebb. Vagyis ezt hittem egészen addig amíg meg nem láttam, hogy a soju lötykölődik a pohárban. Az ő keze is remeg és illata felerősödik ahogyan közelebb emeli a poharat a számhoz. Minden ezen múlik. És nem tudjuk mi lesz a vége. Lehet belehalok.

Tae bal oldalamhoz kuporodik és megszorítja kezemet. Nem csak Namjoon illata erősödött fel, hanem mindnyájunké. Az eper, csokoládé, vattacukor, levendula, napraforgó, barack és kamilla keveredik a levegőben, de talán egy halvány mentát is éreznék. Mind együtt vagyunk. És tudjuk mi következik.

Namjoon az ajkamhoz érinti a pohár száját, és megdönti a poharat. Még utoljára könnytől csillogó szemekkel hálásan Jacksonra nézek, majd búcsúzóul legjobb barátomra, Yoongsra nézek, aztán lehunyom szemeim és hagyom hogy az alkohol a számba folyjon majd végig a tokromon, eljusson a gyomromig.

Éget.

Megszorítom Tae kezét, de nem nyitom ki pilláim. Nem akarom tudni mennyi van még hátra, csak újabb és újabb kortyokat nyelek le, míg ki nem ürül a pohár.

Megtettem. Megittam....de mi lesz most?

𝔼𝕡𝕣𝕖𝕤 ℂ𝕤𝕠𝕜𝕠𝕝𝕒́𝕕𝕖́3️⃣ |𝐓𝐚𝐞𝐊𝐨𝐨𝐤 𝐟𝐟|Место, где живут истории. Откройте их для себя