DU-A • PU-LUH

168 8 3
                                    

"AHHH~ " Desahan aku keluarkan.

"Shhh.." Qhalif menyuruh aku perlahankan suara. Kemudian, dia menyambung menghisap kemaluan aku yang dah memerah akibat kegelian yang amat.

"Qhalif, ge.. geli." Ujar aku. Meminta dia buat benda lain selain hisap kemaluan aku.

Tapi, Qhalif tak pedulikannya dan terus menghisap kemaluan aku yang menegang.

"Please.." Rayu aku. Tak tahan sangat dah.

Qhalif berhenti menghisap. Dia tergelak kecil.

"Comel lah abang ni." Bicaranya.

Kemudian, dia beralih pula ke puting aku yang kecil. Dihisapnya puting belah kanan dan digigit-gigit manja.

"Arh.." Aku mengerang apabila terasa sedikit sakit bercampur geli.

Qhalif menjilat-jilat tubuh aku. Ruang di antara kedua-dua puting aku dijilatnya. Aku menghelakan nafas. Mata aku pejamkan. Penat.

Qhalif beralih pula ke puting belah kiri. Dia berbuat perkara yang sama.

Setelah itu, dia mencium aku kembali.

"Umph.."

Lidah aku disedut dan dihisap-hisap. Lidah aku dan budak lelaki 8 tahun itu bergelut. Sekejap-sekejap lidahnya di mulut aku, dan sekejap kemudian lidah aku di mulut dia. Sebagai finishing, Qhalif memasukkan sejumlah ludahnya ke mulut aku dan memaksa aku untuk menelannya. Sumpah aku geli tapi terpaksa sebab dah takde ruang lain untuk air liurnya pergi selain ke tekak aku.

"Qhalif sambung eh hisap bawah." Ujar Qhalif seakan-akan meminta izin.

Dia menyentuh kemaluan aku yang dah kendur semasa bercium tadi.

Kemaluan aku diusap-usap ke atas dan ke bawah. Cuma membuat ia tegang kembali seperti masa awal-awal. Tapi ternyata kemaluan aku dah tak naik lagi. Qhalif melajukan usapannya namun tak berhasil. Tak banyak lengah, Qhalif terus menghisap kemaluan aku yang kendur itu.

Badan aku terasa seriau. Membuatkan aku menggeliat kegelian. Perlahan-lahan, kemaluan aku menegang di dalam mulut si comel itu. Efek terkena air liurnya dan rasa suam-suam sejuk di dalam mulut membuatkan aku kenikmatan.

Qhalif menggerakkan kepalanya ke atas dan ke bawah. Untuk beberapa minit. Kemudian, dia mengeluarkan kemaluan aku yang dah keras daripada mulutnya. Dia menjilat-jilat kemaluan aku macam aiskrim batang 50 sen tu.

"Ergh~"  Aku mendesah lagi tapi kalini perlahan.

Aku lihat Qhalif dah beralih kepada target yang lain. Testikal aku dijadikan bahan hisapannya pula. Atau nama lainnya, telur.

"Argh, geli.." Aku merengek.

Qhalif mencium-cium telur aku sebelum memasukkan ia ke dalam mulutnya. Gila lah budak ni. Mana dia belajar semua ni?

Tak lama tu, Qhalif kembali menghisap kemaluan aku sehinggalah aku rasa seperti hendak terkencing.

"Qhalif.. dah.. abang rasa nak kencing." Ujar aku. Nada suara jadi tak tertahan antara nikmat dan geli.

"Umph.. umph.." Itu balasan Qhalif yang tak berhenti menghisap. Dia tak memperdulikan kata-kata aku.

Akibatnya, aku terlepaskan pancutan dalam mulutnya. Cuma aku tak pasti sama ada air mani atau air kencing yang keluar. Setahu aku, aku belum didatangi mimpi basah.

Namun, setitik air pun tidak jatuh pada tubuh aku. Semuanya ditelan oleh Qhalif. Membuatkan aku tak tahu air apa yang keluar. Kalau air mani, maksudnya Qhalif orang yang membuat ia keluar.

PakLong Where stories live. Discover now