"JANGAN tarik balik eh deal tu." Ujar Paklong.
"Oka- umph." Tak sempat aku memberi respon, bibir aku terus dicium oleh Paklong. Rakus. Aku terus meleraikan kucupan tersebut.
"Slow slow. Arif tak lari mana pun." Ujar aku.
Paklong tersengih.
"Sorry. Lama tak cium orang." Balas Paklong.
Kami sambung bercumbuan. Kalini lebih lembut ciuman yang Paklong berikan. Barulah aku rasa selesa. Perlahan-lahan Paklong memasukkan lidahnya ke dalam mulut aku. Aku menyedut lidah tersebut. Selepas itu, lidah aku pula yang masuk ke dalam mulutnya. Agak lama perbuatan itu berterusan sehinggalah kedua-dua kami puas.
"Pandai juga Arif cium eh. Pernah buat ke sebelum ni?" Soal Paklong.
Aku sedikit tersentak namun pantas aku sembunyikannya. Mana boleh bagitahu yang aku dah pernah buat dengan Qhalif sebelum ni.
"Mana pernah. Ni first time."
Dan Paklong pun percaya penipuan tersebut.
"Buka baju." Arah Paklong.
Aku akur. Aku menanggalkan baju yang aku pakai. Cuma ekstra sikit, seluar juga turut aku tanggalkan. Meninggalkan diri aku terkontang-kanting hanya bersarungkan boxer semata-mata.
"Ai, orang suruh tanggalkan baju je. Uish, boxer set-set orang dewasa punya." Komen Paklong sambil melihat ke arah bahagian bawah aku.
Wajah aku memerah.
Tak berlengah, Paklong terus mengucup leher aku. Perlahan-lahan kucupan digerakkan ke bahagian badan. Bermula dari puting aku. Di kawasan tersebut dia berhenti sekejap untuk menggigit-gigit manja. Di kanan dan di kiri. Aku mendesah kegelian.
"Tahan sikit."
Kemudian, ciuman Paklong bergerak ke bahagian pusat. Tak lama lepas tu, Paklong mencium di bahagian kemaluan aku. Dia mencium boxer yang aku pakai. Dan ianya membuatkan boxer aku bergeser dengan kemaluan aku dan ianya menegang. Menampakkan bonjolan pada boxer tersebut.
"Paklong buka eh?" Paklong memandang aku dan meminta izin.
Aku mengangguk.
Boxer aku pantas diselak. Menampakkan kemaluan aku yang tercanak naik.
"Boleh tahan." Aku terdengar Paklong berbisik.
Ah~
Rasa suam yang tiba-tiba menjengah di batang kemaluan aku buatkan bulu roma aku meremang. Kemaluan aku dikeluar masukkan dari mulut Paklong. Air liurnya membekas di batang kemaluan aku. Nikmat betul. Lain betul rasa yang aku rasakan ketika dihisap oleh Qhalif dan Paklong.
Tangan Paklong, kedua-duanya menggentel kedua-dua belah puting aku. Membuatkan aku kegelian. Sudahlah kemaluan dihisap, puting dimainkan pula. Aku menggeliat.
"Paklong.. Paklong.." Aku terdesah nama Paklong. Sebab rasa geli sangat. Macam nak terpancut. Tapi baru berapa minit je. Takkanlah sekejap sangat. Padahal aku buat semua ni untuk bagi Paklong lepaskan gian dia.
Tiba-tiba Paklong berhenti menghisap.
"Arif kalau tak boleh tahan. Pancut je lah dalam mulut Paklong. Dah keluar mani, kan?" Soal Paklong.
Aku angguk. Dia tak nampak ke bulu-bulu halus yang dah mula tumbuh di kawasan kemaluan aku tu?
Paklomg menyambung hisapan dan sedutannya di batang kemaluan aku. Agak lama juga. Aku cuba bertahan. Dan tiba-tiba, Paklong menghisap di bahagian lain. Yang ini buat aku kegelian yang amat sangat. Paklong menghisap bahagian testikal aku atau yang dipanggil telur.
"Ah.. ah.. ah.. geli Paklong ah.." Desah aku. Cadar tilam aku genggam sekuatnya. Kalau tidak, mahu kepala Paklong aku genggam.
Paklong tak menghiraukan desahan aku dan meneruskan perbuatannya. Berapa ketika kemudian, dia kembali menghisap kemaluan aku.
Entah berapa kali aku mendesah.
Sedas, dua das.. berdas-das pancutan aku lepaskan di dalam mulut Paklong. Air mani aku bertakung di mulut Paklong menyebabkan mulut lelaki itu kembung. Aku melihat anak tekak Paklong yang bergerak menelan air mani tersebut.
Aku membuat muka jijik. Urgh, entah apa rasanya. Bau pun dah busuk apatah lagi rasanya.
Aku melepaskan keluhan lelah. Paklong terus baring di sebelah aku.
" Thanks sebab bagi Paklong buat semua ni." Ujar Paklong tiba-tiba.
"Sekali ni je." Balas aku pula.
"Tahu. Tapi, jangan lupa janji Arif untuk balik tu." Pesan Paklong.
Aku mengangguk.
"Arif tak lupa. Tapi, Arif akan buat deal juga dengan diorang." Balas aku.
"Deal?" Soal Paklong.
"Kalau diorang tak bagi Paklong balik, Arif pun tak nak balik." Balas aku.
"Eh tapi- umph.."
Aku mencium Paklong. Tak mahu dia banyak cakap.
Tangan kanan aku mengusap kemaluannya yang berlapikan seluar. Kemaluannya menegang. Agak.. besar.
Aku bangun dan membuka seluar dan pakaian dalam Paklong. Lelaki itu tak menegah mahupun menolak. Kemaluan Paklomg terlihat. Tebal dan panjang.
Aku memandang Paklong.
"Arif tak pandai hisap dan tak nak hisap." Ujar aku. Serba salah. Sebab dia buat benda tu kat aku.
"Takpe. Arif lancapkan sampai Paklong pancut pun okay. Lagipun Arif buat ni untuk Paklong je kan? Bukannya Arif nak jadi gay sampai nak kena belajar hisap kemaluan lelaki." Ujar Paklong. Menghilangkan rasa bersalah aku.
Tangan aku bergerak memainkan kemaluan Paklong yang besar. Tangan aku dah lah kecil. Aku sedaya upaya cuba untuk buat Paklomg rasa seronok. Lama jugalah nak tunggu dia pancut. Kuat betul orang tua ni.
15 minit kemudian barulah dia terpancut. Aku rasa dia boleh tahan lagi lama sebenarnya tapi sebab tengok aku dah penat, dia pancut jelah. Banyak juga air mani yang dipancutkan sehingga menyirami wajah dan badan aku. Ada sedikit termasuk dalam mulut aku.
Maaf, korang. Sebab hubungan yang aku buat dengan Paklong mungkin tak segah yang korang mahukan tapi takkan lah aku nak paksa diri. Kan aku dah kata, aku bukan gay. Kalau Qhalif tu buat dengan Paklong, mungkin ya. Boleh jadi lagi seronok. Tapi aku rasa benda tu takkan berlaku.
"Dah pergi mandi. Paklong nak bersihkan cadar ni. Kang abah kamu nampak esok, kantoi pula kita." Ujar Paklong.
Aku akur dan pantas bergerak mencapai tuala dan menuju ke bilik air. Aku toleh sebentar. Melihat Paklong yang sedang membuka cadar.
Macam mana agaknya rasa bila kehilangan orang yang kita cinta? Macam mana Paklong boleh bertahan bila dia tahu Fahimi dah tak ada? Kalau aku jadi Paklong, mungkin aku dah menyusul ikut jejak Fahimi.
"Tercegat apa kat situ? Pergi lah mandi. Jangan lupa mandi wajib!" Ujar Paklong seraya berpesan.
Aku tersentak dan pantas bergerak.
YOU ARE READING
PakLong
Teen FictionLelaki tu punya banyak cerita tapi tak satu orang pun ceritakan tentang lelaki tu pada aku. Pesan ibu, aku tak digalakkan untuk bergaul dengan dia. Pesan ayah, lelaki tu bahaya. Tapi, kenapa? Dan pada satu malam, lelaki tu datang ke bilik aku. Sejak...