פרק 9

123 22 5
                                    

שום חלק בסיפור הזה לא שלי, זה סיפור שאני מתרגמת. ממליצה לקרוא את המקור.
@Alone_like_Saturn ספר מקורי שלו.

דמבלדור:‏

דמבלדור חקר את תופעות מזג האוויר יוצאות הדופן בהוגסמיד כשהבחין באדם זר, שמתנהג אפילו יותר מוזר ממה שהוגסמיד מכירה.

הילד צפה בכמה תלמידי שנה א' אוכלים ממתקי רוקוס עם פרצוף קשה לקריאה, שאיכשהו הצליח להיראות מבולבל וריק בו זמנית. זה היה מצחיק את דמבלדור אם הילד לא היה גם נראה כל כך מתוח וזהיר.

הוא היה מאוזן כאילו הוא מוכן לקרב והוא החזיק מקל הליכה די גדול בידו השמאלית. דמבלדור שקל בקצרה שהמקל הזה יכול לשמש כנשק. בהתחשב בכך, הוא מחליט לגשת לילד הפרוע למראה.

במעלה צד הרחוב, הוא עוצר ממש מאחוריו ומחכה שהילד יכיר בו. כשהוא מבין שהילד עדיין מהורהר עם סוכריות של השנים הראשונות הוא שואל, "אפשר לעזור לך?"

הילד קופץ ונוחת קלות בלי קול, מביט בו למעלה ולמטה מבלי לענות.

דמבלדור נאלץ להתמודד עם מספיק לוחמים,   עובדי משרד הקסמים ואוכלי מוות כדי לדעת מתי הוא מנותח.
(זה אומר שמנסים ללמוד אותו).

הוא בהחלט היה בניתוח.

לאחר דקה של זה, עיניו של הילד נדלקות כאילו המידע פשוט נלחץ והוא מסתכל מסביב בנונשלנטיות כשהוא אומר, "אה, אני פשוט..."

מבט ריק חוצה את פניו וזה מבט שדמבלדור ראה לעתים קרובות מדי. בכל פעם שהוא רואה את המראה של מלחמה פנימית. "סיור?"

אומר דמבלדור בעדינות, שונא לראות מראה כל כך שחוק על אדם כל כך צעיר. בפעם השנייה בשיחה של שלוש הדקות, הילד חוזר למציאות.

"כן, מעולם לא הייתי כאן בעבר ורציתי לקבל מבט מבחוץ לפני שדעותיהם של אחרים יעיבו על דעתי."

התשובה הזו היא שנתנה לדמבלדור הפסקה, הוא הביט בו בסקרנות. הוא לא דיבר כמו כל אחד מתלמידיו במבטא או בבחירת מילים. נראה שכל אחת ממילותיו באה עם מבטא ומקור משלה, כאילו הוא לא בא מאף מקום בפרט.

הוא גם דיבר בשקט, כאילו לא רצה שהרוח תסחוף את דבריו. דמבלדור ידע כשהוא שם עליו עיניים שהוא לא שייך לכאן, אבל עכשיו אחרי שהוא דיבר, הוא לא היה בטוח שהוא שייך גם לשום מקום אחר.

"בוא איתי, אני אקנה לך בירצפת." לאחר שבדק כדי לוודא שהילד מגיע, דמבלדור יצא לשלושת המטאטאים.

(לסוכריות שעושות רעש בסרטים אין שם אז החלטתי לקרוא להן ממתקים של רוקוס)

《《《《《《《《《《《《《《☆》》》》》》》》》》》》》》
נשארו עוד 61 פרקים.
דמבלדור ;-)
הארי :-)
וולדמורט :)

היום אני יוציא עוד 2 פרקים לכבוד סיום הלימודים ❤️

מיעאו.

ג'ק, לא ג'קסון-מתורגם מאנגליתWhere stories live. Discover now