שום חלק בסיפור הזה לא שלי, זה סיפור שאני מתרגמת. ממליצה לקרוא את המקור.
@Alone_like_Saturn ספר מקורי שלו.ג'ק פרוסט:
היה לי שבוע ללמוד קסמים. ידעתי שזה זורם לי בדם. כל הקסם נגזר מהאלים של דת כלשהי, בין אם מצרית, יוונית, רומית או כל אחת מהאחרות שפחות הכרתי. הקסם היה בדם שלי. זה רץ ישירות דרך הוורידים שלי.
דמבלדור ניסה להסביר לי קסם, החל מהסיבה השתמשו בשרביטים. כדי שהזרוע לא תתפוצץ, בדוק, וכמגביר קסם, כן...לא. אם הייתי מסוגל ליישר יערות וצבא בלי מגביר שיעזור לי, לא הייתי מתחיל להשתמש באחד עכשיו.
למרות אי הסכמה מדמבלדור ומכל אחד אחר (כולם) שחשבו שאני מטומטם, סירבתי לקבל שרביט.
עכשיו, בבקשה למען השעשוע שלך תדמינו את זה. דמבלדור ואני בחצר, לופין יושב על ספסל אבן סמוך ומתבונן. דמבלדור היה עם השרביט שלו בידו ואני נשענתי כלאחר יד על המטה שלי. הוא הראה לי לחשים פשוטים.
זה נקרא ווינגריום לויוסה או כמה מילים כאלה שנלקחו מלטינית. ידעתי לטינית אז לפחות החלק הזה יהיה קל. בכל מקרה, שם עברנו על הניסוח של "לויוסה" ותרגלנו את תנועות הידיים. (זה היה בעיקר הוא כי לא ראיתי את הטעם).
אחרי כחמש דקות שהוא נראה כאילו הוא מנצח שיר ערש עם עלה ומקל הוא עצר והחווה לי. "עכשיו אתה מנסה, ואל תהיה מאוכזב אם זה לא עובד, ילד יקר, אתה באמת צריך שרביט."
בזמן שהוא היה עסוק בתזמורת שלום לתינוקות בצמרות עצים, הייתי עסוק בלחשוב. אם חלק מהכוח היה במילים. אז אני צריך לפחות לנסות להשתמש במילות הכוח שלי. שפת המקור שלי. אחרי הכל היוונית הייתה עתיקה יותר מלטינית.
גלגלתי את הצוות שלי בסיבוב מפואר, נכנסתי לעמדת הגנה מתחילה, לוקחת נשימה עמוקה כדי להרגיע את פעימות הלב הבלתי יציבות, אך כרגע הרגועות. נעלתי עיניים בענף שנפל עם שלושה עלים עדיין מחוברים ומלמלתי.
φτιάξτε φως και πετάξτε!*
(עשה אור, ועוף)המקל, שגרר אחריו עלים נושרים, טס ישר למעלה באוויר ונעלם. בהיתי אחריו לרגע לפני שאמרתי. "אוקיי אז אולי לעוף לא הייתה המילה הנכונה שם."
דמבלדור בהה בי בפה פעור ולופין כמעט נפל מהספסל שלו מצחוק.
《《《《《《《《《《《《《《☆》》》》》》》》》》》》》》
*אני יודעת שזה לא קשור אבל אני מתחילה ללמוד יוונית וכבר יודעת לקרואא.
כאילו אני לא יודעת מה זה אומר, אבל אני יודעת לקרוא את הצליליים.נתראה מחר חתלתולונים♡
YOU ARE READING
ג'ק, לא ג'קסון-מתורגם מאנגלית
Fantasyתרגום לספר Jack, not Jackson. של המשתמש @Alone_like_Saturn. פרסי מואשם במה שקורה בקרב האחרון. מותם של השבעה, ניקו, ריינה, מחנה. כולם נעלמו. אפילו אנבת', ששרדה עינויים בגיהנום איתו. כעונש, הוא מקולל בסוג של אלמוות. הוא יכול למות רק כשהם מרגישים שהוא...