שום חלק בסיפור הזה לא שלי, זה סיפור שאני מתרגמת. ממליצה לקרוא את המקור.
Alone_like_Saturn שלו. גוף שלישי:
מכיוון שלופין הופסק באמצע, לא נאמר לג'ק את השעה האמיתית של הפגישה. השיעורים של ג'ק הסתיימו במשך היום, אבל רייבנקלו המתאבלת נזקקה לעזרה לאחר שהתמוטטות עצבים עוררה את הרגלי ה-OCD הקיצוניים יותר שלה.
אז זה היה 25 דקות אחרי שכל השיעורים הסתיימו שג'ק הגיע לפגישה. כל השאר כבר ישבו. כשהוא לא הציע שום הסבר לאיחור שלו, הפרופסורים האחרים הביטו אל דמבלדור. דמבלדור הרים לעברו גבה.
"כמה נחמד מצדך לפאר אותנו בנוכחותך פרופסור פרוסט. התחלנו לתהות אם אתה הולך לבוא."
דמבלדור התבונן בקצרה כשג'ק החליק אל הכיסא הריק היחיד ליד השולחן הגדול והמעט סגלגל.
"אני מתנצל על זה, פרופסור. סטודנט שלי היה צריך עזרה במשהו."
"אני בטוח שהתלמיד היה יכול לחכות לשיעור של מחר. יש לך שיעור ארוך במיוחד לתת לו הדרכה."
דמבלדור אפילו לא הביט בפרוסט כשדיבר, עסוק מדי בקריאת משהו כתוב על הקלף שלפניו.
ג'ק התקשח מעט מאוד, למרות שאיש לא שם לב. כולם היו עסוקים מדי בצפייה באח כשמשב רוח צונן ירד מהארובה וגרם לאש להבהב.
כשהפסיקו לבהות באש, השתיקה השתיקה. רק אחרי דקה וחצי הם הבינו שג'ק עדיין לא ענה. "ובכן?" שאל דמבלדור.
ג'ק בהה ישר קדימה כמו חייל שנותן דיווח כשהוא דיבר. הטון שלו נשלט באותו אופן, מעט נוקשה.
"אני לא אזניח את התלמידים שלי." הוא אמר בפשטות.
"הזנחה? הזנחה? האם זה מה שאתה חושב שהפרופסורים האחרים ואני עשינו? נסה ותזכור שאנחנו פרופסורים זמן רב יותר מאשר אתה בחיים, פרופסור פרוסט."
לבסוף הפנה ג'ק את ראשו כדי להביט בדמבלדור. הפרופסורים האחרים עצרו את נשימתם, מודאגים איך הוא עשוי לענות.
"איך עוד היית קורא לזה?"
דמבלדור פתח את פיו כדי לענות, מזגו הסבלני בדרך כלל התחיל להתחמם מהטון הפשטני בקולו של ג'ק אבל ג'ק ניתק אותו לפני שהוציא שלוש מילים בודדות.
"אנא אל תפריע עדיין, פרופסור. אם תחילה תיתן לי לתת דוגמאות לפני שאתה מפריך את טענתי לרשלנות." פיו של דמבלדור נסגר בתדהמה. פיו של כל פרופסור אחר נפער.
"לרבים מהתלמידים המבוגרים יותר יש PTSD מהקרב בשנה שעברה ואלו שלא איבדו כנראה מישהו שהם הכירו. כולם צריכים עזרה ללמוד להתמודד ולא סיפקת להם למי לפנות. כשאני-"
דמבלדור הפריע לפני שג'ק הספיק להמשיך הלאה.
"אני בטוח שהתלמידים יודעים שהם יכולים לבוא אליי, או לכל אחד מחברי הצוות האחרים אם הם מרגישים שהם צריכים עזרה."
YOU ARE READING
ג'ק, לא ג'קסון-מתורגם מאנגלית
Fantasyתרגום לספר Jack, not Jackson. של המשתמש @Alone_like_Saturn. פרסי מואשם במה שקורה בקרב האחרון. מותם של השבעה, ניקו, ריינה, מחנה. כולם נעלמו. אפילו אנבת', ששרדה עינויים בגיהנום איתו. כעונש, הוא מקולל בסוג של אלמוות. הוא יכול למות רק כשהם מרגישים שהוא...