שום חלק בסיפור הזה לא שלי, זה סיפור שאני מתרגמת. ממליצה לקרוא את המקור.
Alone_like_Saturn.גוף שלישי:
המתח בין הצוות גבר.
ג'ק יצר דרך טובה לגרום לתלמידים הנסוגים יותר לצאת מהקונכייה שלהם על ידי סיעור מוחות של רעיונות לארוחות חדשות שגמדוני הבית יוכלו לנסות.הוא אפילו נתן לתלמידים הנלהבים יותר לקחת קצת זמן בכיתה כדי לעזור בהכנת הארוחות בעצמם.
לופין ומקגונגל עזרו לו להנמק את רעיונות התלמידים הנרגשים למה יעבוד ומה לא.זה אפילו גרם לסלית'רין אחד לדבר שוב בפעם הראשונה מאז המלחמה.
מרטין לא אמר מילה לאף אחד לאחר שגילה שאחותו הגדולה והוריו מתו בשריפה במהלך הקרב שהם אפילו לא היו חלק ממנו.
הוא עדיין דיבר בשקט מאוד, אבל עכשיו היה לו הרבה מה לומר. בעיקר על איזה קינוח חדש שהוא אופה, אבל ג'ק היה לוקח כל מה שמרטין היה מוכן לתת.
כמעט כל פרופסור מלבד לופין ומקגונגל עדיין הלכו על קצות האצבעות סביב ג'ק, שהחיבור שלו עם הפרופסורים הפחות מבינים קוצר במהלך הסתגרותו לגבס ברגלו הימנית.
זה נמשך רק שלושה ימים בעזרתה של גברת פומפרי, אבל הצוות למד מהר מאוד שהמבטים של ג'ק היו בהחלט שווים לנשיכה שלו כשהתחשק לו, והדרך הטובה ביותר להימנע מכל אחת מהן היא לשתוק ולהימנע קשר עין.
איש מעולם לא דיבר על הלילה הנורא שבו הוא נפל. אף אחד לא הזכיר שזה נס, אפילו לעולם הקסם, שהוא חי.
עמוד השדרה, החזה והגולגולת שלו החלימו כולם, ולא השאירו דבר מלבד הצלקות. שהוא לא כיסה בזוהר כמו שעשה את שאר הצלקות שלו.
התלמידים ראו אותו מקבל את הצלקות האלה ולא שאלו את הסיפור מאחוריהן. אולם לאחר 3,000 שנים, ג'ק היה מכוסה בצלקות מכל הצורות והגדלים. הוא לא אהב להסתיר אותם, זה הרגיש כמו שקר.
אבל, הוא ידע שהוא מסתיר אותם לטובת התלמידים. סיפורי הכאב שלו יפגעו בהם לא יעזרו להם להחלים, עדיין לא בכל מקרה.
הגרוע מכל השתיקות היה כשדמבלדור עצמו היה בחדר. ג'ק היה מקבל אותו במבט חסר רגשות ולא ממצמץ, שכמה תלמידים מהמרים שהרגיש כמו להב פלדה לדמבלדור.
למרות זאת. דמבלדור לא היה נותן לג'ק את תשובתו. הוא לא השתנה והוא לא התפטר. לכן הגיוני לחלוטין שדמבלדור בילה יותר ויותר זמן "בעבודה" במשרדו של המנהל.
זה כנראה היה נשאר כך ללא הגבלת זמן. ג'ק השתלט בשקט על ניהול בית הספר והתלמידים מבלי לקרוא תיגר לדמבלדור על התנהגותו כמנהל.
כן, זה היה יכול להמשיך ככה. אם רק ג'ק לא היה נותן להארי ייעוץ צער אחד על אחד.
הארי היה אחד התלמידים השבורים והמבולבלים ביותר בבית הספר. רשת התמיכה שלו, רון והרמיוני, עזבו שניהם את בית הספר כדי לבלות זמן בריפוי עם המשפחה.
YOU ARE READING
ג'ק, לא ג'קסון-מתורגם מאנגלית
Fantasyתרגום לספר Jack, not Jackson. של המשתמש @Alone_like_Saturn. פרסי מואשם במה שקורה בקרב האחרון. מותם של השבעה, ניקו, ריינה, מחנה. כולם נעלמו. אפילו אנבת', ששרדה עינויים בגיהנום איתו. כעונש, הוא מקולל בסוג של אלמוות. הוא יכול למות רק כשהם מרגישים שהוא...