שום חלק בסיפור הזה לא שלי, זה סיפור שאני מתרגמת. ממליצה לקרוא את המקור.
@Alone_like_Saturn ספר מקורי שלו.גוף שלישי:
הכיתה המשיכה כך. לאט לאט, התלמידים מתחילים להיפתח זה לזה וזמן קצר לאחר מכן, גם לפרופסור פרוסט. חלקם אפילו הולכים אליו בלילה כמו הארי.
פרוסט שומר על מלאי שוקו חם ודלת הכיתה לא נעולה. התעורר מספר פעמים בשבוע הראשון לקול פתיחת דלת הכיתה. על אחד מארונות האספקה השתלטו כליל כריות ושמיכות למי שמבקר בלילה או נרדם במהלך השיעור.
ג'ק אף פעם לא מעיר אותם. הוא מכסה אותם בשמיכה וממשיך ללמד. עזרה ראשונה, הוא קורא לזה. עזרה ראשונה פיזית כמו גם נפשית ורגשית.
פרופסורים אחרים מתחילים לשים לב לשינויים. רובם קטנים, כמו שיעורי בית שנמסרו בפועל או שה"תלמידים הבעייתיים" הוותיקים ממש שמים לב בכיתה.
אבל השינוי הגדול ביותר שצוין היה אחדות הבתים.
קבוצה קטנה של סלית'רינים וגריפינדור העניקו שיעורי ביטחון לשילוב של הפלפאף, סלית'רין ורייבנקלו.
גריפינדורים אימנו את השנים הראשונות על כל הסכנות בטירה וכיצד להגיע לכל השיעורים שלהם. האפלפאף טיפלו בחממה ואף תכננו סיכת חירום "יער אסור" שכל התלמידים ענדו כעת.
הסיכה התריעה לפרופסור פרוסט על כל התקפי פאניקה ו/או סכנה שתלמיד עשוי להרגיש וסיפרה לו היכן הם נמצאים.
(הסיכות מעוצבות כמו שורש עץ היוצר טפרים)
הריוונקלוים נתנו עצות לסטודנטים אחרים כיצד ללמוד בצורה הטובה ביותר בהתאם לשיטות הלמידה שלהם. לאחר שנודע שחרוזים עבדו עבור קבוצה של הפלפאף שנה שלישית, סלית'רין וגריפינדור, כל הכיתה בסופו של דבר דיקלמה רשימה של חוקי מוגלגים בחרוזים עד שהצחוק אילץ את המורה לסיים עשר דקות מוקדם יותר.
זו הייתה כמעט נקודת הרתיחה עבור פרופסור בורבג' אבל, לתדהמתה המוחלטת.
(ברצינות, היא סיימה ספר על זנבה של גברת נוריס.) כל תלמיד בודד קיבל ציונים גבוהים בבחינת לימודי המוגלגים שהתקיימה למחרת.האולמות הריקים לאט לאט מתחילים להתמלא שוב בצבע וצחוק, אפילו רוחות הרפאים מפסיקות להיות כל כך דיכאוניות. זו הייתה התקדמות, ולמרות שכולם יכלו לראות זאת, לא רבים ידעו מדוע.
כאשר פרופסור בורבג' מתעמת עם רוון, הרייבנקלו שהמציא את החרוז, הוא רק אומר שפרופסור פרוסט גרם להם להתמקד בעזרה ראשונה. האמירה הזו לא הייתה הגיונית לבורבג' אז היא לוקחת אותה לפרוסט עצמו. הפרופסור החדש, שנראה אבן כמו תמיד, פשוט הסתכל עליה ואמר. "מדהים מה קורה כשאתה נותן לילדים להיות לגמרי עצמם."
בעזרת הפרופסור וחבריו לכיתה, ונדל התגבר על פחד הגבהים שלו. רוון צרך כל ידע שהוא יכול לקבל על סיוע חירום, גם שיטות מוגלגים וגם קסם.
קאלום, שנקרא בחיבה מצמרר על ידי פרוסט, למד ליצור לוח זמנים כדי שיהיה לו זמן לקרוא וגם לאכול. (ארוחה אחת שהוחמצה הספיקה כדי לקבל נזיפה על ידי פרוסט וקאלום לא אהב לאכזב פרופסור.)
הארי התמקד כעת יותר בשיעורים, למרות שעדיין היו לו ימים רעים. הוא הגיש שיעורי בית וענה על השאלות שנכתבו על הלוח.
פרוסט העיף מבט אחד לומד בו בזמן ארוחת הבוקר וחטף את משקפיו. לאחר מספר התאמות במרשם הארי יכול היה לראות בבירור.
《《《《《《《《《《《《《《☆》》》》》》》》》》》》》》
סליחה מעומק לב על העלמותי בזמן האחרון✨️
לתרגם ספר יכול להיות ממש מייאש.
נראה לכם שזה יתן לי 100 באנגלית?הנה בדיחה בשלוף כתודה על התמיכתכם בי:
פרסי: *צופה בטיטאניק*
פרסי: וואו הם כל כך חמודים.
פרסי: אוי לא.....
פרסי: אבבבאאא!!!
פוסידון: תקשיב... היה לי יום רע...
פרסי: אבאא!! הם היו מאוהבים!!!
מיעאו♡
שיהיה לכם יום ממושמש✨️
YOU ARE READING
ג'ק, לא ג'קסון-מתורגם מאנגלית
خيال (فانتازيا)תרגום לספר Jack, not Jackson. של המשתמש @Alone_like_Saturn. פרסי מואשם במה שקורה בקרב האחרון. מותם של השבעה, ניקו, ריינה, מחנה. כולם נעלמו. אפילו אנבת', ששרדה עינויים בגיהנום איתו. כעונש, הוא מקולל בסוג של אלמוות. הוא יכול למות רק כשהם מרגישים שהוא...