Sam Pov:
Ik zit nu gezellig met Anouk een film te kijken over een uur begint het feestje. Mijn vaders vonden het wel goed als ik ging. Ik mocht niet drinken wel iets proberen als ik het wilde, maar niet echt drinken. Ik heb wel eens een biertje gehad thuis, maar dan zijn hun erbij en dan is het goed.
"Kom het begint! Laten we naar beneden gaan." Zegt Anouk. Beneden is de hele woonkamer een rommel van mensen, alcohol flessen en versiering. De muziek staat ook echt heel hard. Ik vind het vandaag niet heel erg. Ik ging met Anouk direct te dansen. Het was echt heel gezellig. Langzaam kwamen er meer mensen binnen en werden de deuren naar de tuin ook open gezet.
Anouk en ik hadden het heel gezellig. "Hey seksie, hoe gaat het" voegt plots iemand tegen mij. Voor ik kan antwoorden komt Anouk in actie. "Ruben! Laat haar met rust pedo! Je ben al achttien dat mag niet." Zegt ze boos. Ik haar verbaast aan. Kent ze deze jongen. "Beste vriend van mij broer. Hij is net iets te snel dronken." Zegt ze lachend als ze mijn gezicht ziet. "Oh. Dat wist ik niet." Zeg ik lachend terug.
"Ik heb dorst ik ga wat halen" zegt Anouk. "Wil je ook wat?" Vraagt ze daarna. "Ik doe wel met jouw mee." Zeg ik. Over die zin had ik niet na gedacht, want Anouk kwam terug met twee shot glaasjes. "Ik bedoelde geen alcohol" zeg ik. "Ach het is één shotje. Je mocht toch proberen?" Zegt ze mij vragend aankijken. Eentje zou geen kwaad kunnen. "Oké eentje dan." Zeg ik lachend. We nemen het shotje. "Oh ziek lekker" zeg ik tegen Anouk. Ze knik en we gaan door met dansen.
Na een tijdje lopen we weer naar de keuken. "Nog eentje?" Zegt ze, terwijl ze mij met puppy ogen aankijkt. Ik stem in en we en er nog een, maar die één wordt een twee en die een drie en voor ik het weet ben ik bezopen.
Ik houd niets meer binnen en kots in het toilet. "Oh sammie toch ga lekker slapen" zegt Anouk zij is ook heel aangeschoten, maar ze is er better dan mij vanaf. Ik loop half stommelend naar haar bed.
JE LEEST
Broken promises // bankzitters
RandomHet tweede deel van 'Promise you won't! Het gaat beter met Sam tot dat feestje. Het lijkt telkens weer beter te gaan, maar is het wel zo. Wat is er toch aan de hand? De bankzitters krijgen er maar geen grip op. Kunnen ze dit meisje wel reden? Waarsc...