Sam Pov:
Na een uurtje van volledige stress en telkens, maar mezelf kalmeren om vervolgens weer in de paniek te schieten krijg ik een appje van Robbie
"Sam wat heb jij gedaan op school. Ze zeggen dat je iemand hebt geslagen. We gaan hier thuis een gesprek over voeren!"
Oh nee dit kan niet. Ik wil dit niet. Ik kan niet meer. Echt alles is mijn schuld. Ik gooi mijn telefoon op mijn bed en ren naar beneden. Ik trek mijn schoenen aan. Ik ga hier niet zijn als ze een fucking gesprek met mij gaan hebben. Ik ben nu echt klaar. Het is genoeg geweest en mijn tijd geweest. Ik pak een pen en een papiertje. Ik ben nu echt klaar.
Hey,
Het lukt niet meer om hier te blijven. Ik wil het graag, maar het lukt niet meer. Het is niet jullie schuld. Als ik het zonder jullie had gedaan was ik allang weg geweest. Weest niet boos op je zelf. Ik zal beter zijn daarboven. Ik hou van jullie. Rouw niet te lang om mij. Jullie moeten door gaan. Ik zal altijd over jullie kijken. Volg mij alsjeblieft niet mee naar boven. Jullie hebben nog een heel leven voor je en ik heb het allang niet meer gezien. Er was nooit een toekomst voor mij, maar die is er wel voor jullie dus doe er iets mee.
Ik hou van jullie allemaal xxx Sam.
Ik schrijf het op en leg het op het keukenblad. Ik pak de medicijnen box en trek elke pillen strip er uit en stop ze in mijn zakken. Ik geef Zoey een laatste knuffel en kus en ren naar mijn fiets. Ik fiets weg richting het bos. Ik was hier de vorige keer ook. Het is hier nu rustig. Ik zie niemand en ik hoor het water onder de brug ruisen en de vogels fluiten. Het is perfect. Ik geniet er nog even van.
Ik pak de pillen begin ze te slikken. Ik heb ze na een paar minuten op. Ik ga in het gras liggen en sluit mijn ogen. Langzaam raak ik het bewustzijn kwijt. Het voelt goed en daar ga ik.
Nu ga ik kunnen vliegen in de wolken. Ik zal de lucht mooi maken voor mijn vaders.
Een kort hoofdstukje. Als je met dit soort dingen struggelt vertel het iemand. Je kunt mij ook altijd appen! Love you all <3
JE LEEST
Broken promises // bankzitters
RandomHet tweede deel van 'Promise you won't! Het gaat beter met Sam tot dat feestje. Het lijkt telkens weer beter te gaan, maar is het wel zo. Wat is er toch aan de hand? De bankzitters krijgen er maar geen grip op. Kunnen ze dit meisje wel reden? Waarsc...