Sam Pov:
"We gaan een paar dagen naar de Efteling. In een huisje daar!" Zegt Roel. "Ja! Dat vind ik echt heel leuk!" Zeg ik blij. "We zitten met z'n achten in een huisje!" Zegt Robbie. "Huh we zijn met zeven. Koen, Matthy, Milo, Raoul, Robbie, Rutger en ik." Zeg ik verbaasd. "Anouk vergeet je." Zegt Milo. "WAT!? gaat Anouk ook mee?" Vraagt ik blij. "Yup we hebben met haar moeder gebeld en het mag. Anouk weet het al!" Zegt Matthy. "Dat vind ik echt heeeel leuk!" Zeg ik enthousiast.
We zitten in de auto naar de Efteling. Rutger, Milo, Anouk en ik in de ene auto en de rest in de andere. "Nog vijf minuten!" Zegt Milo. Ik en Anouk juichen. We zijn al aan het bespreken wat ze gaan doen. We hebben voor de hele tijd fast lane passes. Koen vond het onzin om ergens te zijn en dan zolang in de rij te moeten staan en hij was bang dat als ze fans tegenkwamen dat ze dan nergens in konden. Anouk en ik willen in alles. Horror, snelheid of iets anders het maakt niet uit.
"We zijn bij het huisje." Zegt Rutger als hij de auto parkeert. Anouk en ik stappen snel uit. "Jullie hebben de sleutel nodig!" Schreeuwt Koen naar ons. "Vangen!" Zegt Roel en hij gooi de sleutel. Ik vang de sleutel en we rennen naar de deur. "Hij is open." Zegt ik en we rennen naar binnen. "Wat is de beste kamer?" Vraag ik aan Anouk. We rennen door het huisje. "Dees is echt groot!" Zegt Anouk. "Voor mij." Zegt Matthy als hij door de voordeur komt. Ik ren naar Anouk toe. "Top gedaan!" Zeg ik. "Dankje! Ik weet dat ik goed ben." Zegt Anouk lachend. "Bed testen?" Zeg ik. We knikken en springen samen op het bed.
"Deze is van jullie?" Vraagt Roel als hij ons ziet liggen. "Ja deze is van ons." Zeg ik. "Meiden jullie spullen liggen nog in de auto!" Roept Robbie. "Ik haal het wel!" Zeg ik tegen Anouk die nog ligt. "Dankje butler." Zegt ze lachend. "Die krijg je terug!" Zeg ik lachend. Ik loop naar de auto. "Je moet denk ik twee keer lopen." Zegt Rutger lachend. Ik kijk naar onze spullen. Het kan ook in een keer in principe.
Ik loop het huisje in met 4 koffers vast. Ik heb geen hand of vinger meer vrij. "Het is gelukt rut!" Roep ik. Hij komt de hoek om lopen met Anouk. Ze beginnen te lachen als ze mij zien. "Je neemt het serieus." Zegt Rutger lachend. Anouk pak haar koffer van mij aan en we brengen ze naar onze kamer.
~
"Kom we gaan in deze!" Roep ik. "Ja deze is leuk!" Zeg Anouk ook als we bij de Joris en de draak zijn. "Ik ga mee!" Zegt Robbie. "Ik ook!" Schreeuwt Koen. "Wij vieren tegen jullie vieren!" Zeg ik enthousiast. Iedereen stemt in. En we staan in de rij.
"Ahhhhh" "gast daar was vuuuuurrrr." Anouk en ik lachen om mijn vaders achter ons. "Kijk uitttt vooooorr dieee balkeeeenn boveeen jee hooofddd." Schreeuwt Robbie. "Je bent daar nie- ahhhhhhh groooott genoeegg vooor." Schreeuwt Koen terug.
Lachend komen we uit de achtbaan. "Gast was bang voor de balken. Niet dat hij daar ooit bij komt." Zegt Koen lachend tegen de rest. "Jij hebt de hele tijd gegild als een chick." Zegt Robbie nep- boos terug. Iedereen lacht. "Jullie gilde beide als kleine meisjes." Zegt Anouk lachend. "Ik ben niet klein, Rob wel." Zegt Koen lachend. "Dit zie ik als een belediging, hoe reageert Rob hier op?" Zegt Milo als een soort presentator. "Ik ben geen meid wel klein." Zegt Rob lachend.
"Wat nu?" Vraagt Matthy. "Schommelschip" zeggen Anouk en ik in koor. "Iedereen moet mee!" Zeg ik lachend. Ik hoor een zucht van Matthy en Robbie komen. Iedereen lacht en we gaan naar de rij toe.
"Ahhh die is kauuullooo hoog." Schreeuw Matthy. Iedereen lacht. "We zijn pas op de helft!" Zegt Anouk om hem te irriteren. "Hou je bek!" Zegt Robbie verbaasd.
"Ahhhhhhhhh" "helpppppppp" Robbie en Matthy schreeuwen alles bij elkaar. Iedereen lacht.
"Dit doe ik nooit meer!" Zegt Matthy zodra we zakken. "Ik wel hoor." Zeg Milo. "Wat nu?" Vraagt Rutger. "Hallo even rust." Zegt Robbie. "We doen wel joki en Jet! Dat is rustig" zeg ik.Het is kinderachtig, maar uiteindelijk maakt het niet uit als het maar leuk is wat je doet!
OMG! Ik doe nog 1 hoofdstukken en dat is het klaar!
JE LEEST
Broken promises // bankzitters
RandomHet tweede deel van 'Promise you won't! Het gaat beter met Sam tot dat feestje. Het lijkt telkens weer beter te gaan, maar is het wel zo. Wat is er toch aan de hand? De bankzitters krijgen er maar geen grip op. Kunnen ze dit meisje wel reden? Waarsc...