Mira'yı uyuttuktan sonra yatağıma bıraktım. Ve tabiki de çevresine yastıklarla bariyer yapmayı ihmal etmedikten sonra benim yatağımın kenarına bırakılan yatağı hazırladım.
Yatağın içine yastığıyla pikesini bıraktıttan sonra Mira'yı yatağa geçirdim.
Odamın kapısını açık bıraktım ve Mira'nın odasına geçtim.
Kendi kızımla ilgileniyormuşcasına ilgilendim. Daha bir kaç gün önce doğmuş annesi olmayan ve babası bu denli soğuk bir adamın kızı olmak.
Korkunçtu.
Kendi babamdan biliyordum bazı şeyleri. Bu yüzden Mira ile de oldukça güzel ve kendi bebeğimmiş gibi ilgilenecektim.
Onun dolabını ve oyuncaklarını yerleştirdikten sonra gelen beşiğin yerini değiştirdim.
Koli koli alınmış mama ve bezleri köşeye koyduktan sonra mama kolilerini alıp alt kata indim.
Burası biraz dağınıktı ve şuan evde benden başka kimse yoktu.
Bu yüzden evi biraz olsun düzelttim.
Koltuktaki yastıkları düzletirken top gibi buruşmuş kağıt dikkatimi çekti.
Kağıdı elime aldım ve açtım.
Ne kadar doğru bilmiyorum ama okumaya başladım. İçimdeki merak bir gün azrailim olacaktı.
Sevgili Bora;
Bilmen gereken bir kaç şey var. Öncelikle asla bir baba olacak adam değilsin kesinlikle bunu bilmen gerek. Bu bizim kızımız diğer bilmen gereken ise bu...
Bu yaşadığımız bir kaç gecenin sonunda Allah'ın bana verdiği bir hediye. Fakat ona bakamam. Magazine senin ile benim bir çocuğum olduğunu açıklayamam.
Bu bilgi ikimizi de magazinin odak noktası yapar . Ve unutma Bora ben başarılı bir kadınım. Bir bebek bana başarı getirmez...
Üzgünüm... Evet aldırabilirdim ama katil olamazdım. Üzgünüm...
Henüz 3 gün önce doğum yaptım ve bu sebeple Ona bir isim vermedim, umarım bu güzel kıza bir isim verip ona güzel bir şekilde bakarsın.
İyi bir baba olamayacağına adım kadar eminim ama ailem onu istemiyor... Bende istemiyorum. Bir kez olsun işlerin hariç manevi bir şeyi hallet.
Lütfen ona iyi davran.
Sen halledersin. Ben yurtdışına gidiyorum. Büyük bir marka beni bekliyor. Unutma biz iki iyi arkadaşız...
Sevgilerle Berin...
Ağzım açık kalırken kağıdı eski haline getirip çöpe bastım.
Berin bebeğin annesiydi ve Bora Bey'e sen baba olamazsın gibi bir çok şey zırvalamıştı.
Mektup oldukça kırıcıydı.
Eğer Mira'nın yıllar sonra karşısına bu not çıkarsa...
Korkunç olurdu.
Mutfağa geçtim ve mama kutularını masaya koydum.
Mutfak ada mutfak olduğu için ortada geniş bir bango vardı. Bu bangonun bir kısmı ocak ve alt kısımları da dolaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ЧиклитHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...