4.1

8.7K 517 164
                                    

70 oy ve 60 yorum

Devalar'ın evinin önünde durduğumuzda araçtan indik.

Hiç birinin geldiğimizden haberi yoktu.

Ufak bir süprizdi.

Reyhan Anne ve Murat Baba bahçe masasında oturuyordu.

Deva, Mira ile çimlere oturmuş; önüne oyuncakları sermiş oyunlar oynarken bahçenin demir kapısını açtım. "Misafir kabul ediyor musunuz?" Diye sordum bahçeden adımlarken. "Ayy Allah'ım."

Reyhan Anne hemen ayaklanırken Deva kucağına aldığı Mira ile bize yaklaştı.

"Gelin çocuklar gelin." Dedi Murat Baba. "Oo Bora oğlum." O ve Murat Baba sarılırken Reyhan annye bana sarılmıştı.

"Anne ve baba mı geldi teyzecim?" Kızımı kucağıma aldığımda ona sımsıkı sarıldım ve öpücüklere boğdum. O kıkırdarken Bora onu öptü. "Fıstığım, gel bakalım."

Bora, kızını kucağına alırken bende masaya oturdum. "Aç mısınız annem?"

"Yok anne, tokuz."

Biz sohbet ederken. "Annecim biz babanla namaz kılalım siz oturun." Reyhan Anne'ye başımı salladığımda Murat Baba ile yanımızdan ayrıldı.

"Yasocan" Deva'ya döndüm. İçinde büyük bir merak vardı gözlerine yansımıştı. "He canım."

"O Rebe denen şey ile tanıştın mı? Ne oldu?" Gözlerim devrildi. "Öldürmek istiyorum, sen olsaydın yolup atmıştıb, Emre'yi uzak tut ondan. Bora'nın ağzına düşecekti." Deva'nın ağzı açıldı.

"Off Devo, anlattırma." Dedim kaşımla Bora'yı gösterirken.

"İyi iyi tamam, sonra konuşuruz eniştem yokken."

"A ben baya dışlanıyorun." Diyen Bora'ya güldük. "Sus enişte sus."

***

"Yaseminim, Mira'yı uyuttum." Diyen Bora'yı onayladım. "Tamamdır." Bende flim izlemek için bize bir şeyler hazırlıyordum.

Mısır patlattım ve cips çıkarttım. "Geldim." Salona geçtiğimde Bora flimi açmıştı.

Hemen onun kanatları altında yer edindim kendime ve cips tabağını kucağıma aldım.

Flimi izlemeye daldım.

Adam sevgilisine çok tatlı bir evlenme teklfi ederken ağzım açık izledim televizyonu. "Yavrum." Diyen Bora kafamı çevirmeden sadece mırıldandım. "Hım." Dedim.

"Evlenmek ister miydin sende?" Diye sorduğunda dudaklarım büzüldü. "Bilmem, anne ve babamın evliliği gibi olmasından çok korkuyorum."

"Peki." Diyen Bora'nın yanağını öptüm.

"Uyusak mı?" Soran Bora'ya baktım. "Uykun mu geldi?" Bana başını salladı.

Yüzüne somurtma yerleşmişti.

Neden somurtuyordu?

"Yatalım sevgilim." Elimde kaselerle mutfağa geçtim.

Tabakları bıraktım ve üst kata çıktım. Bora çoktan çıkmış telefonla konuşuyordu.

"Kabul etmeyecek galiba, bilmiyorum." Dediğini duydum.

"Hayır iptal değil, redd etse bile ayrılmayacağız."

"Kapatıyorum." Ve telefon kapandığında odamıza girdim.

"Merhaba."

Başını salladı sadece bana. "Kiminle konuşuyordun?"
Başını salladı yeniden ve telefonu komidine bıraktı. "Bir önemi yok."

Sevgili BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin