*40 oy 30 yorum*
Kapıyı açtığımda koca bir beyaz gül buketi gördüm. Yüzüme gülümseme yayıldı. "Bora." Dedim içim giderken.
"Sevgilim." O kucağımdaki Mira'yı, ben ise çiçeği aldım. "Çok güzel bunlar."
"Sen daha güzelsin." Anlıma bıraktığı öpücük ile sevinçten delirmek üzereydim.
"Çok mutlu oldum, ne diyeceğimi bilmiyorum." Yanağımı öptü, "Gözlerin her zaman bu kadar güzel parlayacaksa bana yeter." Birlikte salona geçtiğimizde koca buketimi masaya bıraktım. "Aç mısın?"
"Hemde nasıl." Ona gülümsedim. "Ben hazırlıyım sofrayı, sende duş al, gel." Bana başını salladığında mutfağa geçtim.
Cebimden yeni telefonumu çıkarttım.
Parçaladığım telefonuma ne olduğunu soracak olursanız Bora beni bugün gün içinde binlerce kez arayıp ulaşamayınca Ali'den ulaşmış, telefonumun durumunu öğrenince de dakiklar içinde yenisini yollamıştı.
Almamakta ısrarcı olsamda zorla almak zorunda kalmıştım.
Sosyal medyada gezinmeye başladım düşüncelerimi
bir kenarı bırakıp. İnternette gördüğüm pizza videosu ile gerçek anlamda ağzımın suyu aktı."Ne izliyorsun sen hayretle?" Soran Bora'ya baktım. "Şuna baksana, canım çekti resmen." Bora videoyu izlerken "izninle." Diyip telefonumu aldı eline ve baktı, daha dikkatli bir şekilde.
"Bu restoran arkadaşımın, İtalya'da." Kaşlarım çatıldı. "Bu gece hazırlan gideriz, baş başa." Gözlerim parladı.
"Baş başa mi?" Başını salladı. "Mira'yı bırakamam ama biliyorsun eziyet ediyor."
"Deva ile eziyet etmeden kalıyor, sen yokken Deva bakmıştı ona." Başımı salladım sadece.
"Deva seve seve bakar, hem biraz olaysız günler geçirebilir miyiz?" Gülümsedim. "Olur."
Yemekleri tabakalara servis ettikten sonra masaya koydum. Bora, Mira'yı yemek sandalyesine oturtup eline biberonunu verince bizde birlikte yemeğimizi yedik.
*
"Duydum ki acil teyze takviyesi lazımmış." Deva evden içeri girerken güldüm. "Hoşgeldin canım." Ona sımsıkı sarıldım.
"Hoşbuldum."
"Naber baldız?" Bora sorduğunda Deva koltuğa oturdu. "İyidir enişte, çağırdın geldim."
"Yasemin senin sevgilin böyle değildi çok öküz bir adamdı ne yaptın, nasıl yonttun bunu?" Deva'nın kulağıma fısıldaması lle kahkaha attım.
"Şshht! Bende bilmiyorum bir anda böyle oldu adam." Biz gülüşürken Bora baktı ikimize. "Benim hakkımda mı konuşuyorsunuz hanımlar?"
"Asla!" Dedik ikimiz de aynı anda. Bora buna gülerken Deva ayaklandı. "Ben civcivimin çantasını hazırlıyım da götüreyim sizde tatilinize başlayın."
"Evet; sevgilim, sende küçük bir valiz hazırla ikimiz için çıkalım. Bilet işini hallettim." Başımı salladım ve Deva ile birlikte üst kata çıktık.
"Nasıl aldınız İtlaya'ya gitme kararını?" Omuzlarımı salladım dolabın kenarındaki küçük valizi çekerken.
Açtım ve yere yatırdım. İçine Mira için gerkeli olacak şeyleri doldurmaya başladım. "Nasıl ya? Omuz silkme anlat işte!" Beni şakayla karışık azarlayan Deva'ya gülümsedim.
"Ya ben yemek hazırlıyordum." Dedim bezleri valize yerleştirirken. "Eee?" Dedi merakla.
"Pizza videosu çıktı karşıma, böyle kokusu burnuma geldi hayretle izledim." Deva bir kaç zıbın koydu valize. "Bora'da videoyu merak edince telefondan baktı, adresi gördü herhalde; arkadaşımın burası gideriz dedi bana." Deva'nın ağzı şaşkınlıkla sonuna kadar açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ChickLitHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...