Kutuları tek tek açıp baktım.
Bir çok lüks marka içinde kaybolurken hepsini tek tek denedim. En son siyah bir elbisede karar kıldım.
Kutuların içinden çıkan ayakkabı ve çantayı da aldım ve koşarak kendi odama geçtim. Elimdeki çanta ve ayakkabıyı yatağıma bıraktığımda makyaj masasına oturdum.
Hızlı bir makyaj yaptım. Gözlerime ince bir eyeliner, dudaklarıma kırmızı bir rujla imza attım.
Saçlarımı da yaptıktan sonra yatağa oturdum ve ayakkabımı giydim.
Çantama cüzdanımı, telefonumu koyup odadan çıktım.
Salona indiğimde Duygu Hanım dergi okuyordu. "Kızım, çok güzel olmuşsun." Gülümsedim. "Teşekkürler anne."
"Boralar bahçede, Ateş ile oynuyor kızım." Başımı salladım. "Tamam annecim."
"Nasıl yakıştı anne demek ya." Ona gülümserken bahçeye çıktım.
"Yasemin." Diyen Bora Bey'e baktım.
"Ben Mira'yı içeri bırakayım çıkalım." Başımı salladım.
Telefonumda saate baktım. 5.40 olmuştu. "Çıkalım." Bora Bey kolunu uzattığında koluna girdim.
Bahçede birlikte adımlarken kapıyı benim için açtı.
Araca bindiğimde kemerimi taktım ve Bora Bey araca bindi.
Gaza bastığında yol hızla akıp gitti.
Bora Bey başını ikide bir bana çeviriyordu. En sonunda merakla sordum. "Bora Bey gözünüze kötü gelen bir şey mi var?" Kıyafetlerime baktım.
"Hayır yok." Başımı salladım.
"Yasemin söylemem gereken bir şey var." Başımı salladım. "Buyrun efendim."
"Orada şuanlık Mira'dan bahsetmiyoruz." Başımı salladım. "Ama neden?"
"Kızımı magazinden uzak tutmak istiyorum hem belki magazine çıkarsa Berin onu geri ister. Risk istemiyorum kızım sadece bana kalsın." Başımı salladım.
"Peki efendim."
"Yasemin." Diyen Bora Bey'e döndüm. "Buyrun efendim."
Bora Bey bana baktı ve önüne döndü. "Hiç, in geldik." Bunu mu diyecekti bana?
Araçtan indim.
Her yer magazin görevlileri ile kaynıyordu.
Bora Bey kolunu bana uzatırken koluna girdim. İçeri girmek için kapıya yöneldiğimizde magazinciler başımıza geldi.
"Bora Bey hoşgeldiniz."
"Bora Bey bu güzel kadın kim?" Bora Bey ilerlemesini durdurdu.
"Arkadaşlar tanıştırayım sevgilim Yasemin." Şok içerisinde kalırken mimiklerini korudum.
Bu adam ne yapıyordu önce annesi, sonra magazin.
Amacı neydi. "Bora Bey evinize bir çalışan almışsınız?""Eski bir yardımcı abla tekrardan işe başladı arkadaşlar."
"Yasemin Hanım, Bora Bey ile nasıl tanıştınız?" Bora Bey gülümsedi. "Çok rastgele oldu, zaten en güzel aşklar rastgele gerçekleşmez mi?" Dedi Bora Bey.
Allah'ım sen yardım et. "Yasemin Hanım çalışıyor musunuz?"
"Hayır." Dedim sadece. "Bora Bey, Berin Aksoy sizinle olan reklam birliğini fes etmiş. Ve yeni bir markaya başlamış. Ne düşünüyorsunuz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ChickLitHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...