1.9

17.7K 710 28
                                    

Pazar günü

Bade Abla ne kadar ısrar etsem de gelmekte inatçıydı.

Bora gibi inadı inattı.

"Yasemin hazırlan hadi!" Dedi Bora. Başımdaki havluyu açmadan Bora Bey'in daha önce evente giderken eve getirttiği elbislere, takımlara baktım.

Telefonumun çalması ile elime aldım. Deva arıyordu. "Helo bebek, naber?" Diye sordu sesi uzaktan geliyordu.

"Hazırlanıyorum, sen?"

"İyi bizde dış çekkimdeyiz, Yaso. Biz daha iki saat falan buradayız sen ne zaman bize geçersin?"

"Yarım saat neden?"

"Ya annemler yemek vermiş bizim pastanenin fırınına, alacak kimse yok sen geçerken güveci alsan?" Görmesede başımı salladım.

"Alırım sen kapat hadi." Telefonu kapadım ve kıyafetlerime baktım.

Hızla mini, saten bir kumaşı olan lacivert elbiseyi aldım.

Elbiseyi giydim ve makyaj malzemelerimin olduğu çantayı yanıma aldığım geniş çantaya koydum. Daha erkendi. Makyajım akmasın diye makyajı orada yapacaktım.

Telefonda saate baktım. Saat 1'e geliyordu.

Saçım bozulan bir saç değildi o yüzden rahatlıkla şimdiden yapabilirdim.

Fön tarağı ile saçıma şekil verdim. Saçım biterken takılarımı taktım.

Ayağıma topuklu yerine sporlarımı geçirdim çünkü topuklu ayakkabılarını da makyaj çantamı koyduğum çantanın içine koyup düğün salonuna geçerken giyme kararı almıştım.

Telefonumu ve gerekli eşyalarımı alıp odadan çıktığımda alt kata indim. "E sen niye yarım hazırlandın?" Diye sordu Bade Abla.

"Abla makyajı orada yaparım. Daha erken bozulmasın. Ayakkabıyı da düğün salonuna geçerken giyerim." Bade güldü.

"Normal kahve içmeye gidiyormuş gibisin." Kahkahalarla güldüm ona.

"Aaa aşk olsun." Dediğimde Mira'yı kucağıma aldım. "Şaka yaptım be, ayrıca elbisene bayıldım." Ona gülümserken Mira'ya kocaman sarıldım. "Civcivim."

"Nereden aldın elbiseyi?" Diye sorduğunda omuzlarımı oyanttım. "Bilmiyorum abla, geçen Bora ile bir evente gitmiştik. o zaman Bora eve bir sürü kıyafet getirmişti. Onların içinden aldım bir tane." Bade başını salladığında merdivenden adım sesleri duyuldu.

"Hazır mısın?" Diyen Bora'ya başımı salladım.

"Evet çıkalım." Mira'yı, Bade'ye uzattığında yerdeki çantamı alıp ona baktım.

Siyah bir pantolon üzerine giydiği beyaz gömlek ve blazer ceket, klasikti.

Genellikle de böyle giyiniyordu zaten.

Birlikte bahçeye çıktığımızda bana baktı. "Güzel görünüyorsun." Dediğinde başımı salladım ve teşekkür ettim.

Sevgili BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin