Bora Karaman
Yasemin evden çıkalı henüz yarım saat olmuştu ama Mira huzursuzluk yapıyordu.
Kızı rahatsız etmek istemiyordum. Sonuçta aldığı ilk izin buydu.
Nereye gitmişti acaba?
Evden çıkarken çok güzel görünüyordu zaten.
Oğlum, Bora kendine gel!
Doğru ne alaka yani?
"Mira, babacım. Fıstığım lütfen." Mira'yı kucağıma sallıyordum.
Aylin Abla'nın yanına indim. "Abla." Diye seslendim.
Mira için yardım alacaktım.O da eşarbını takıyordu. Kolumdaki saate baktım. Mesaisi bitmişti.
"Ne oldu oğlum?"
"Hiç abla, bir ihtiyaç varmı sizin eve diyecektim. Varsa alışverişe git kapıdan biriyle." Aylin Abla bana gülümsedi.
Yardım istemem kabalık olacaktı.
Aylin Abla'nın eşi yatalak hastaydı ve durumlarında pek iyi değildi.
Ben kızına burs veriyordum ve elimden geldiğince bol bol destek oluyordum Aylin Ablalar'a.
"Allah'ım senden razı olsun oğlum benim. Ben şimdi gideyim, Fuat Enişten beni bekler." Başımı salladığımda evden çıktı.
"Babam ağlama ama için çıktı ağlamaktan." Ona çeşitli şarkılar, oyunlar yaptım ama susmadı.
Karnını doyurdum, gazını aldım, bezini çıkarttım ama susmadı.
Emzik verdim reddetti. Sanırım Yasemin'i istiyordu.
"Babam ama Yasemin şuan müsait değil. Bir kaç saat ben varım olmaz mı?" Onun ağlamaktan ateşi çıkarken Yasemin'e mesaj attım.
Bora Bey: Yasemin, Mira sanırım seni istiyor.
Bora Bey: susturamiyorum senin emzirmen gerek.
Bora bey: neredesin?
Bora Bey: Yasemin, Mira'nın ağlamaktan ateşi çıktı gelip bir şey yap.
Ve dakikalar sonra mesaj geldi
Sevgili Bakıcım: Bora Bey
Mesajın devamı neredeydi? Onu aradım.
Ama açmadı. Kapıya çıktım. "ALİ!" Diye bağırdığımda Mira korkuyla kucağımda zıpladı. "Çok özür dilerim fıstığım."
"Mira'ya bak ben gidiyorum."
İçimde ona bir şey olmuş olma olasılığı kol gibi gezinirken Ali bana baktı. "Aval mısın?" Diye sordum.
"Yok efendim alayım ben.'' Mira'yı kucağına aldı. "Yasemin'i nereye götürdün?" Diye sordum.
"Mahallesine." Kaşlarım çatıldı. "Konumu ve şu yakın arkadaşı olan kızın numarasını yolla bana." Bana başını sallarken o eve ben arabaya geçtim.
Gelen konum ve numara ile gaza bastım.
15 dakika gösteriyordu.
Hemen kızı aradım. "Merhaba." Dedi bir kadın sesi. "Merhaba, Bora Karaman. Yasemin'in patronuyum." Dediğimde sesler geldi karşıdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ChickLitHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...