3.0

11.5K 525 59
                                    

*30 oy ve 20 yorum*

Odanın kapısı sertçe açıldığında yerden kalktım. Kara girmişti odaya.

Gözlerimi ona diktim. "Bana öyle bakma! Duydum ki sevgili Bora geliyormuş." Yüzüme gülümseme yayıldı.

"Sevinme hemen! Gitmiyorsun buradan bir yere." Gülümsemem yavaş yavaş söndü.

"Öyle san! Bora beni burada bırakır mı sanıyorsun sen!" Elimi salladım sinirle.

Koltuğa oturdu ve yayıldı. Sigara çıkarttı cebinden ve yaktı. Odaya sigara kokusu dolarken gözlerim devrildi. "Bırakır, bırakmasını sağlayacaksın."

"Anlayamadım! Ben sevgilim ile evime döneceğim."

"Mira, babasına veda etse iyi olacak o zaman." Ağzım açık kaldı. "Anlayamadım." Üzerine yürüdüm.

"Eğer burada kalmaya devam etmezsen Mira annesine döner, Bora'da sensizliğe ve Mira'nın yokluğuna dayanamayıp kafasına sıkar!" Boğazına sarıldım.

"SENİ ÖLDÜRÜRÜM!" Kara tek eli ile beni bedeninden atarken tırnaklarım boğazını çizdi.

"O çok kolay olsaydı sevgilin çoktan yapmıştı!" Bana bağırması ile yüzüne tokatı yapıştırdım. "Bora'nın adını ağzına bir kez daha alırsan seni öldürürüm."

"YASEMİN!" Adımı duymam ile odadan çıktım.
"BORA." Koşarak bahçeye indim.

Koşarak bahçeye çıktığımda elindeki silahı beline soktu. Koşarak ona sarıldım. "Sevgilim." Ağlamaya başlarken bedenim geri çekildi.

Bora bedenimi bırakmak istemezken bizi ayıran Kara oldu. "BIRAK!" Çığlığı bastığımda silahlar havalandı.

"Sana dediğimi ya yap ya da yap prenses." Sırtımda hissettiğim silah namlusu ile yutkunamadım. "Hadi."

"Sevgilim bak hiç bri şeyden korkma, sana bir söz verdim ben." Bora gözlerimin içine bakarken keşke arkamdaki silahi görseydi diye dua ettim.

"Bora." Dedim titrek sesimle. Namluyu arkmadan ittirdi. "Söyle güzelim?" Gözlerime baktı.

Yeşil gözleri derbeder görünüyordu. "Git." Dedim sadece.

"Yapma Yasemin, Mira sensiz ne yapacak? Ben sensiz ne yapacağım!" Sesi titreyerek bana bir adım attığında Kara arkamdaki silahı çekti ve Bora'ya doğrulttu.

"Seni sevmiyorum." Dedim.

Silahın namlusu Bora'yı görünce korkuyla kasıldı bedenim.

Ben bunu nasıl demiştim.

Herşey Mira içindi. "Anlamadım." Gözünden bir damla yaş düştüğünü gördüm.

Elimle silemedim.

Gözlerimden yaşlar süzüldü. "Duydun işte git diyor sana!" Kara ilerlerken onun arkasında kaldım.

Bora'ya baktım.

Başımı olumsuzca salladım. İnanmasın kolumdan tutup götürsün istedim. Ali'yi gördü arkada gözlerim, bana; ihanet etmişim gibi baktı gözleri.

Bora gözlerime baktığında ihanete uğramış gibiydi.

Başını salladı ve döndü arkasını.

Onun gidişini izledim. Arabaya binişini, bana son kez bakışını.

Hayal kırıklığını.

Kara bana bir adım attığında tokat attım ona. "Senden nefret ediyorum."

Sevgili BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin