🧕🏽3.9🧕🏽

11.3K 471 139
                                    

*60 ve 50 yorum*

{Baştan diyorun bu bölüm biraz ohom ohom yani🧕🏽🤗 bana kalkıp ahlak bekçiliği yapmayın sonra bilenler bilir Yüzbaşım'ı kaldırma sebebim linçlemelerinizdi}

Gözlerimi ertesi güne araladığımda başımı sola çevirdim.

Bora yüz üstü uzanmış derin soluklarla uykusuna devam ediyordu.

Telefonu sessizce elime alıp saate baktım. Öğlene gelmek üzereydi ve biz ikimiz saatlerce uyumuştuk.

Bacağımı, bacaklarının üzerine ve bedeninin üzerine attım. Bora'nın üzerinde uzanmışken omuzunu öptüm. "Günaydın." Dedim sevinçle. "Yasemin, uyumak istiyorum." Diye mızmızlandı, sırt üstü döndüm Bora'nın sırtında. Ve tam anlamıyla sırt sırta deyimini yaşadık.

"Sevgilim, uyanır mısın? Fazlasıyla acıkmış olabilirim."

"Yasemin, tüm gece sohbet ettik ve inanır mısın öldüm. Başka bir şey olmuş olsaydı bu kadar yorulmazdım." Yaptığı ima ile sırtında düzeldim ve sırtında oturur pozisyona geldim.

"Ne diyorsun be sen!" Diye kızdım sırtına vuracak. "Küçük bir espiri, hadi uykuya devam edelim." Sırtından kalktım ve sinirle ayaklandım.

Tam adım atacaktım ki bedenim yatağa çekildi. "Öyle kolay lokma mı sandın beni, sen? Öyle hemen kaçabileceğini mi sandın?" Diye sordu Bora bir elini başımın hemen yanına koyarken.

İki bacağını genişçe araladı ve benim iki bacağımı bacaklarının arasına aldı. Boştaki eli belimi kavrarken kaçacak yerim kalmamıştı.

"Sende de sabah şeyi var herhalde." Dediğimde yüzüme eğildi. "Neyi?" Diye sorduğunda eli geceliğin açık bıraktığı bacaklarımda gezindi.

"Şeyi işte, salak mısın sen!"

Bora'ya her ne kadar söylemesem de ettiği her temasta, bedenim kendini bırakıyordu.

Gözlerim kapanırken boynumda hissetigim öpücük ile içime alev düştü. "Bora."

"Yaseminim." Bacaklarımda gezinen elini tuttum. "Rahatsız mısın?" Başımı olumsuzca salladım."Ben." Dedim deli gibi çarpan kalbimle.

Bora'nın dudakları dudaklarıma değmek üzereydi. "Sen ne?" Diye sordu ufak bir buseyle. Ama ben soruya cevap vermeyi unutmuş öpücüğüne karşılık vermiştim.

Bora'nın eli bedenimi feth ederken geceliğimi yukarı sıyırmıştı.

Ne yapıyordum ben? Ama kendimi durduramıyordum.

Çamaşırımın üzerinden bana dokunduğunda bedenim kasıldı. "Bora ben hiç." Dedim deli gibi atan kalbimle.

"Senn hiç ne?" Dedi eli çamaşırımı kenarı sıyırırken. "Hiç bu kadar birisiyle yakın temasta bulunmadım." Dediğimde parmağı kadınlığımda gezindi.

"Can'la bile mi?" Diye sorduğunda parmağı girişimdeydi. "Evet onunla bile." Dediğimde deli gibi atan bir kalbe sahiptim. "Peki benimle istiyor musun?" Gözlerime baktı. "Ben hiç bir şey-"

Sözlerimi kesti. "Evet ha da hayır. Geri kalanı için bana güvenmen yeterli." Çok kısa bir düşünce geçirdim aklımdan.

Evet ha da hayır.

Bu denli aşık olduğum bir admala neden özel bir anda istemeyiyim ki?

Dudaklarına yapıştım hızla.

Bence cevabım yeterince açık ve netti.

Bora öpüşme karşılık olarak bedenimi yatakta biraz daha ilerletti. Durduğu pozisyondan düzeldi ve beni kucağına çekti.

Sevgili BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin