Bahçeyi adımladım; sarhoş adımlarımla bahçeyi adımladım.
Bora kolumun altına girdi ve belimden tuttu. Kendi kendime gülüyordum ve asla bunun önüne geçemiyordum.
"Yasemin neden bu kadar içtin?"Omuzlarımı salladım. "Can sıkıntısı."
"Afferim sana." Evden içeri girdiğimizde kimse yoktu.
Bora beni üst kata çıkarttığında odamdaki yatağa fırlattım bedenimi. "Bir dakika bekle burada." Başımı salladım.
Bora odadan çıkarken odanın içinde gezindi bakışlarım.
Üzerimdeki elbiseyi çıkartıp dolabıma adımladım.
Pijama altı ve badimi giyerken mide bulantım ile duraksadım.
Koşarak odamdaki banyoya girdim ve klozete tutundum.
Gelen öğürtü ile engel olamadım kendime. Midem artık kasılırken Bora girdi içeri. "Yasemin." Dediğinde bakışlarımı ona kaldırdım.
"İyi misin?" Başımı salladım.
"Kızım nerede?" Diye sordum kollarımı ona sararken. "Ablamın yanında uyuyor." Başımı salladım.
"Neden sarıldın?" Diye sordu bana. "Sarılamam mı?"
"Bilmem." Dedi Bora; bana, gözleri o kadar güzel görünüyordu ki tarifisizdi. "Yasemin konuşalım mı biraz?" Başımı salladım.
Yatağımın karşısındaki koltuğa oturduğumda yanına oturdum.
Elleirmi dizlerimin üzerine koydum ve ona döndüm. "Ne konuşacağız?"
"Can." Dedi.
Gözlerim doldu.
Anılar, birer birer canımı yakarken yutkundum. "Ne geçmişin var onunla?" Omuzlarımı salladım.
"Bir geçmişim yok." Gözlerimden yaşlar süzüldü.
Can beni ölüme terk etmişti. Ona o kadar aşıktım, o kadar gözü kara şekilde aşıktım ki bana ettiği eziyetlere göz yumuyordum.
"Geçmişin olmayan birisi için neden ağlıyorsun?" Diye sorduğunda yutkunamadım. "Hadi anlat bana."
"Eski sevgilim." Dediğimde bana bakıyordu sadece. "Çok aşıktım." Dediğimde bedeni gerildi. "Ona mı?"
"Deli gibi aşıktım Bora." Dedim.
Bora sinirle sakallarını ovuşturduğunda ona baktım.
Neye sinirlenmişti ki bu kadar. "Başka?""Beni ilişkimiz için ikna eden oydu. Deva'nın kuzeni. Uzak bir akrabası."
"Başka!" Dedi sinirle. "Şey sonra ben çok ısrar edince onunla sevgili oldum. 3 yıla yakın bir ilişkimiz oldu. Ben zamanla ona o kadar aşık oldum ki her dediğine sustum."
"Mesela?" Dedi Bora yüzüme bakmadan. "Gitme dedi gitmedim, giyme dedi giymedim, yapma dedi yapmadım işte."
"Seni obje yerine koymasına izin verdin kısacası." Sessiz kaldım. "Sayılır." Diyebildim sessizliğimin arkasından.
"Neden ayrıldin o kadar aşıksan?" Diye sordu bana.
"Ben." Dedim ağlayarak. "Ağlama." Dedi.
Hıçkırık koptu dudaklarımdan. "Yasemin ağlama!" Başımı salladım. "Tamam." Gözlerimi sildim.
Kesinlikle makyajim dağılmıştı.
"Soruma cevap ver."
"Ben doğum gününü kutlamak için elimde pastayla onun evine gitmiştim. Yedek anahtarı bendeydi." Durdum, o anlar gözüme yayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ChickLitHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...