Bora Karaman
Gözlerimi ağlama sesiyle açtım.
Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı.
Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sürükleyerek ışığı açtım ve evin içinde bakındım.
Saçlarımı karıştırdım. Merdivenleri inerken kapı çaldı. Kapıyı araladım.
"Ali." Dedim korumama ithafen. "Bu ne?" Elindeki bebek pusetini bana uzattı.
"Efendim... Berin Hanım bıraktı." Kaşlarım havalandı.
"Berin?"
"Aksoy." Derince nefes aldım.
Berin ile en son aylar önce görüşmüştük. Yaklaşık 1 yıl olacaktı neredeyse. Ünlü bir mankendi kendisi.
"Efendim ne yapalım?" Diye sordu Ali. "İçeri koy ve sustur." İçeri geçtiğinde bebeği pusetten çıkarttı.
"Bora Bey." Diyen Ali'ye döndüm. "Ne var Ali?" Kağıdı bana uzattı.
O sırada Berin'i aradım. Defalarca kez.
Açmadı..
Ve en sonunda 'Aradığınız kişiye ulaşılamıyor...' duyurusu geçti ve telefonumu koltuğa fırlattım.
Kağıdı açıp okudum.
Sevgili Bora;
Bilmen gereken bir kaç şey var. Öncelikle asla bir baba olacak adam değilsin kesinlikle bunu bilmen gerek. Bu bizim kızımız diğer bilmen gereken ise bu...
Bu yaşadığımız bir kaç gecenin sonunda Allah'ın bana verdiği bir hediye. Fakat ona bakamam. Magazine senin ile benim bir çocuğum olduğunu açıklayamam.
Bu bilgi ikimizi de magazinin odak noktası yapar. Ve unutma Bora ben başarılı bir kadınım. Bir bebek bana başarı getirmez...
Üzgünüm... Evet aldırabilirdim ama katil olamazdım
Henüz 3 gün önce doğum yaptım ve bu sebeple ona bir isim vermedim, umarım bu güzel kıza bir isim verip ona güzel bir şekilde bakarsın.
İyi bir baba olamayacağına adım kadar eminim ama ailem onu istemiyor... Bende istemiyorum. Bir kez olsun işlerin hariç manevi bir şeyi hallet.
Lütfen ona iyi davran.
Sen halledersin. Ben yurtdışına gidiyorum. Büyük bir marka beni bekliyor. Unutma biz iki iyi arkadaşız...
Sevgilerle Berin...
Beynim sinirle zonklarken kağıdı buruşturup fırlattım. "Efendim, bir tutun isterseniz sonuçta sizi-"
"ALİ SUS!"
"Emriniz olur." Ve bebeği kucağında salladı.
Baya minik bir şeydi. Zaten Berin yeni doğum yapmıştı normal olarak küçük bir şey olması gerekirdi.
Göz ucuyla bebeğe baktım. Bembeyaz bir teni vardı. Gözleri kapalıydı ve ağlıyordu.
"Ne zaman susar?" Ali'ye baktım.
"Ali tanıdığın bir bakıcı var mı?" Ali düşündü. "Yok ama bulabilirim." Ona başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
أدب نسائيHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...