2.8

13.5K 581 31
                                    

Bora o kadar şey anlattıktan sonra daha anlatmadığım çok şey var diyince aklım ve kalbim birbiriyle kavgaya tutuştu.

Bora başını göğsüme yasladı ve bedenini bana sakladı. "Saçlarımı sever misin?" Diye sordu.

Saçlarını sevdim şevkatle. "Yasemin." Diye mırıldandı. "Dinliyorum."

"Mira'ya şarkı söylüyorsun ya, bana da söyler misin?" Gülümsedim.

"Söylerim tabiki de."

"Nereye gideyim, nasıl edeyim?"

"Benim senden tek bi' dileğim var, otur yanıma bekle duyana kadar."

Gözlerimi kapadım ve bedenime sarılan koca adama sarıldım. "Gidenlere kanıp sende meyletme, giden gitsin sen kal ölene kadar."

"Sesin çok güzel."

"Teşekkürler sevgilim." Hemen yerinden düzeldi ve kollarımın arasından çıktı. "Ne olursa olsun yanımsa olacak mısın? Yani her ne duyarsan duy." Gözlerinin doluluğu kalbime taştı.

"Elbette kalacağım." Elimi sakllarına çıkarttım ve okşadım. "Seni seviyorum."

"Bende seviyorum." Yanağını öptüm. "Bu şarkı bizim olsun." Dedi. "Az önce söylediğim mi?" Başını salladı.

"Evet."

"Olsun sevgilim." Gülümsedi. "Biraz aşağı inelim hadi gel." Ayaklandığımda birlikte indik aşşağıya.

Elimi tuttuğunda içime heyecan yüzüme gülümseme yerleşti.

Arka bahçeye çıktığımızda herkes bir şeyler konuşuyordu, sofra çoktan toplanmıştı. "Ablacım, hallettim mi?" Diye sordu Bade, Bora'ya. "Evet abla ama konuşsak olur mu?" Bade ayaklandı.

"Miraç'ı ben alırım abla." Miraç'ı kucağıma aldığımda sandalye oturdum. Bora saçlarımı öpüp gittiğinde Bade onu takip etti.

Mira kucağımdaki Miraç'ı gördüğünde çığlık attı. "AGGH!" Kollarını salladı. "Aaa noluyor teyzem?" Dedi Deva. Mira ağlamaya başlarken gülüm.

"Miraç'ı kıskandı." Dedi Emre, ona başımı salladım. "Al sen Miraç'ı." Emre, Miraç'ı alırken Mira'yı kucağıma aldım. "Annem."

Kollarını boynuma sarıldığında hemen susmuştu. "Sen ne oyuncu bir bebek oldun böyle annecim."

"Aoouu." Dedi. "Sen kuzenini mi kıskandın annem."

"Uuuu." Ona gülerken Deva ayaklandı. "Ben eve gidiyim, abin evlendi ama hâlâ bizim evden çıkmıyor." Ona güldüm.

"Ben bırakırım seni, yenge Miraç'ı bak pusete yatırdım." Başımı salladım. "Tamam, Devo sen bir şey olursa beni." Bana başını salladı. "Ararım."

Kucağımda dışarıyı izleyen Mira'yı öpücükleri boğarken yanağımda hissetigin öpücük ile gülümsedim. "Yavrum." Ona öpücüğünü iade ederken yanıma oturdu.

"Ablan nerede?"

"Ablam gidecek, evi açtırdım." Yüzüm düştü. "Ama neden?"

"Daha anlatmadığım o kadar olaylar var ki." Derince ofladım. "Ben kalsam?" Bana başını salladı.

"Sen kal. Seni özlemeyi göze alamadım zaten." Bir elimle Bora'ya sarıldım. "Bu kadar sevineceğini bilmiyorrdum."

"Sevindim işte." Dediğimde anlımı öptü.

*

Bade Abla valizini sürükleyerek geçip gitti. "Hiç içimde iyi bir his yok Bora." Dedi Bade. "Abla her şey güzel olacak, bu sorunlar bittikten sonra ilk iş yanına geleceğiz." Dediğinde Bade'ye gülümsedim.

"Seni çok özleyeceğiz." Ona sımsıkı sarıldım. "Bende sizi canlarım."

"Ben ablamı bırakıp geliyorum, sen evde dinlen canım." Başımı salladım.

Miraç'ı öptüm ve araca binişlerini izledim. Kucağımdaki kızım ile evden içeri girdim.

O esnerken odasına çıkıp yatağına yatırdım onu.

O uyurken bende sebepsiz yere gelen uykumla yatağa geçtim. Gözlerim uyku hasreti ile kapanırken derin bir nefes doldu cigerlerime.

Ne kadar geçti bilmiyorum ama belime sarılan eller ile araladım gözlerimi. "Sevgilim." Kollarına dokundum. "Ne kadar oldu geleli?"

"Yeni geldim, çok mu uykun var?" Mızmız çocuklar gibi başımı salladım. "Gel bakalım." Beni koynuna çekti, hemen fırsattan istifade sırnaştım ona.

"Seni seviyorum." Dediğimde gülüşünu hissetim, kalbime inen alev ile; "Bende çok seviyorum seni." Sözlerini duydu kulaklarım..

Kalbim deli gibi atarken yeniden uykuya daldım.

Uykuya dalmakta denmez aslında, gözlerimi yumdum anı dinledim.

Onun saçlarımı sevişlerini hissetim, kalp atışını dinledim. Benim kalbim ise bu şevkat karşısında eriyip gitmişti çoktan.

Umarım Bora'nın sonu Can'ın sonu gibi olmazdı. Yara almadan güzel bir ilişkiye sahip olurdum.

Mira için iyi bir aile birbirmizi için iyi partnerler olurduk umarım.

"Uymadığını biliyorum küçük hanım, kıpırdanma artık." Farkında olmadan kıpırdanışlarım Bora'nın konuşması ile durdu. "Ya sadece sevgi alıyordum." Bora güldü. "Ömrünün sonun kadar yetecek sevgiye, aşka sahibim."

"Öyle mi?" Dedim yüzüne yaklaşarak. "Öyle küçük hanım." Yüzüme yaklaşan Bora ile utanıp kafamı eğdim. "Hadi uyku." Dedim başımı kaldırmadığım göğüsünden.

"Hadi uyku." Dedi Bora gülerek be birlikte uykuya daldık...

***

Bu bölüm geçiş bölümü o yüzden kısa...

Olaylar başlıyor gibi gibi...

İyi okumalar ballarım

Sevgili BakıcımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin