Bora Bey beni kendine çekti. "Gel yatıralım seni." Belimi tuttu ve odama götürdü beni.
Yatağa uzanmamı sağladı.
Eli yara izime -patlayan anlıma- daha sonra da dudağımın kenarından kuruyan, kabuklaşmış kana gitti.
"Bir yerin acıyor mu?" Başımı olumsuzca salladım. "İyiyim."
"Harika."
"Uyu hadi bekliyorum." Başımı salladım. Gözlerimi kapadığımda Bora Bey'in elleri yanağımı okşadı.
Üzerime çöken yorgunlukla uykuya daldım.
*
"Yaseminim." Dedi sapsarı saçları beline kadar uzanan annem."Annecim, ben geldim." Elimdeki karnemi salladım.
Onun şevakti tüm bedenimi sararken babam geldi eve. "Yemek Müjgan!" Dedi babam tüm gaddarlığıyla.
Annem yemeği hazırlarken bende mahalleye indim.
Deva ve Yaman Abi top ile bizim karşı kaldırımda beni bekliyordu.
Deva dirseklerini dizlerine yaslamıştı. Yaman Abi ise Deva'ya bakıyordu. "Geldim." Onlara koşarak yaklaştım.
"Hoşgeldin." Deva bana sarılırken ona sımsıkı sarıldım.
"Karnen nasıl?" Diye sordu Yaman Abi. "Taktir." Yaman Abi saçlarımı karıştırdı.
"Afferim benim fıstığıma."
"Hadi voleybol." Deva, abisinin elinden topu aldığında topu attı.
Ben Yaman Abim'in yanına geçerken Deva karşımızda tekti.
"Yasemin. Eve annecim." Annemin sesi geldi balkondan. "Anne." Mızmızlanıyordum, babam evdeydi.
"Anne ben Devalar'da yemek yesem?" Diye sordum. "Olmaz, hadi eve yemekten sonra tekrar çıkın." Başımı salladım.
"Akşam parkta?" Başını salladı ikisinde bana. "Görüşürüz."
Eve çıktım. Ellerimi yıkadım ve korkuyla mutfağa yaklaştım.
Annem çorbaları kaseye koymuştu. "İş nasıldı?" Diye sordu annem, babama.
"İyi." Dedi babam sadece.
Çorbadan bir yudum alırken babam elini masaya vurdu. Annem korkuyla tireyince masanın altından elini tutum.
"Tuz!" Dedi babam. "ÇORBADA TUZ YOK." Babama tuzluğu uzatırken babam ayaklandı ve annemin saçlarını çekti.
Benim sevmeye kıyamadığım saçları sinirle çekti.
Annem dakikalarca saçlarından sürüklenirken ayaklanmaya çalıştım fakat annem kalkmamam için ayağımı tuttu.
Korkuyla titreyen bedenim zorla otururken sofradan kalktım.
Bir kaç saat geçti aradan. Banyoya girdiğimde annem oradaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili Bakıcım
ChickLitHiç beklemediği bir anda baba olan Bora Bey ve hiç beklemediği bir anda iş sahibi olan Sevgili Bakıcı Yasemin.. ** Gözlerimi ağlama sesiyle açtım. Gecenin bir vakti kim? Hangi hakla bu denli bir bebeği ağlatırdı. Yatağımdan kalktım. Ayaklarımı sür...