38.Bölüm:Vicdan Azabı

3.3K 268 59
                                    


"Sana sarılmak isteyecekler, lütfen onları öldür..."

-

Mete'den

Üşengeç adımlarla merdivenleri çıkarken, üzerimdeki yoğun bakışları hissedebiliyordum. Sinemada yaşanan olaylara birçoğu şahit olmuştu ve bir gelişme bekliyorlardı, örneğin Ceyda'yla birbirimize girmemizi falan. Ahmak herifler!

Ceyda ile kavga etmek şu durumda saçma olurdu, sinemada yaşananlar konusuna gelirsek; pişman değilim. Ceyda bunu çoktan hak etmişti, o benim için diğer kızlardan farksız, ona kıyak geçecek değildim. Onu öldürmediğime dua etsin. Ancak, Burcu'ya yaptığı o şey tam ondan beklenir bir hareketti. Bundan dolayı kimse beni suçlayamaz git kızın kafasını duvar vur dediğimi hatırlamıyorum.

O konuda tamamen mâsum olmama rağmen Ceyda'ya yardım etmek istiyorum. Siktiğimin inadından vazgeçerse, onu Esra'dan koruyacağım. Aslında onu koruma kararım Sefa'nın sayesinde, eğer Sefa'ya söz vermeseydim o kız için kılımı kıpırdatmazdım.

Sınıfın kapısını yavaşça aralayıp içeri girdim, gözüme çarpan ilk şey Ceyda'nın kinci bakışları olmuştu. Büyük anlamda gözlerinde kin ve nefretten başka bir şey yoktu. Dış görünüşü beni aldatamadı, benden nefret ediyor gibi dursa da bana âşık olduğunu iyi biliyorum. Bunu anlamak pek te zor değil. Yumruh hâlinw getirdiği eline kısaca bakıp yerime oturdum.

Çantamı sıranın üzerine atarken, gözüm en arka sıralarda oturan Derin'e çarptı. Telefonla biriyle konuşuyordu gözleri Ceyda'nın üzerindeydi. Bakışları bana kayınca tedirginlikle telefonu kulağından indirerek masasına koydu, surat ifadesi fazlasıyla garipti. Gözlerini kıprıştırarak bana bakarken tek kaşımı kaldırdım.

Sadece bir kaç öğrencinin sesinin hakimi olan, sessiz sınıfın irkilmesine neden olan kapı sesiyle kafamı sınıfa giren Sefa'ya çevirdim. Nedense gergin görünüyordu, ağır adımlarla sırasına ilerleyip yerine oturdu. Normal şartlarda diğerlerinin aksine o sikik espirilerini yaparak sınıfa girmesi gerekirdi.

"Hayırdır?" dedim ona bakarak. Sanki bunu sormamı bekliyormuş gibi hışımla bana dönüp, "Birde soruyor musun? Piç herif!" dediğinde gözlerimi devirdim. "Ulan erkek arkadaşını başka kızlarla görmüş kezban triplerine girme, ne söyleyeceksen adam gibi söyle."

Hızla ayağı kalkıp elini sertçe masaya vurdu, ardından bana doğru eğilerek. "Okulun arkasında bekliyorum." dedi. Ona boş boş bakmaya devam ederken güçlü adımlarla kapıya ilerleyip sınıftan çıktı. Bir süre bekledikten sonra ağır adımlarla peşine takıldım.

Okulun arkasındaki banklara gittiğini fark edince adımlarımı güçlendirerek yetişmeyi başardım. "Ne lan bu surat?" dediğimde hızla bana döndü, öfke bildiğin adamın gözüne perde indirmişti.

"Esra her yerde Ceyda'yı arıyormuş okula geldiğini öğrenirse rahat durmaz, ha birde haberin var mı bilmem ama Burcu hâlâ hastanede." alaylı çıkan ses tonu da öfke sezdim. "Bu yüzdenmi karı gibi trip atıyorsun?"

"Hiç iyi şeyler yapmadın Mete!" Sesi öylesine yüksek çıkmışdı ki, bir an onu boğmak istedim. "Sana ne?" elimle yüzümü sıvazlarken sakin olmaya çalışıyordum.

"Ne sana ne si! Ulan resmen gittin kızın başını belya soktun piç herif!"

"Karı gibi dırdır edeceksen siktir git." dedim elimle okul binasını işaret ederek. "Kes sesini lan! Önce gidip kızın aklına girersin kendine âşık etmeye çalışırsın sırf Derin'den kurtulmak için. İki arkadaşın arasına girersin bir kızın duygularıyla oynarsın sen ne pis herifsin lan... İşe yaramaz piçin tekisin!"

PARAMPARÇA 1 | KindarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin