Dika hanya pasrah saat syntia ingin mengikat tubuh gagahnya.
Dika melihat wajah cantik syntia yang sedang fokus mengikat dirinya , serta memanyun kan bibirnya kepada syntia.
" hem... cium aku baby ..., muach... muach... mauch..."
Saut dika meminta ciuman kepada syntia sambil memanyun kan bibirnya, syntia yang lagi asik fokus mengikat tubuh kekar dika melihat dika ingin meminta ciuman kepada dirinya syntia langsung melayanin dika memberi sekali kecupan.
Muach...
Syntia mencium bibir sexy dika dan tersenyum manis kepada dirinya sambil menatap mata dika yang telah membelok lebar.
" kamu anak baik sayang, hanya diam dan mengikutin perkataan aku hem... gemes aku melihat kamu ...hem..."
Syntia dengan menjah memberi pujian kepada dika karena sangat nurut serta mengoyangkan buah dadanyanya yang kenyal kenyal serta bergetar seperti ager ager di hadapan dika , dan melengketkan buah dada besar syntia di wajah dika, dika menerima tamparan kenikmatan dengan buah dada super kenyal milik syntia.
"Hem... baby... terima ini hem... "
Tepak... tepak.. tepak...
Dika menerima tamparan kenikmatan hingga berberapa kali di wajahnya , dika tersenyum puas di tampar dengan buah dada besar super kenyal seperti ager ager milik syntia.
" sayang..., ah... ah... tampar aku lagi dengan buah dada kamu yang super indah itu di wajah ku dan berikan puting kamu agar aku emut dan menyodot susu segar mu baby ah... ah... ah... hem..."
Saut dika meringis dan memohon kepada syntia sambil memasang wajah memelas dan penuh ke sangean.
" kamu mau susu segar ku sayang...?, puting ku sudah lama sekali orang tidak menyedotnya , karena aku takut susu segar ku telah basi ..."
" berikan saja sayang... berikan susu segar mu itu, mau itu basi atau tidak aku akan menyedot dan mengemut puting kamu , serta merasakan susu kanu sebagai vitamin perkasa untuk malem ini hem... ah..."
Dika berbicara begitu lembut kepada syntia dan terus memohon kepada dirinya.
Syntia melihat dika sangat memohon kepada dirinya serta wajah dika yang memelas sangek terlihat sangat lucu bagi dirinya.
"Oh... baby hem... kamu terima ini susu ku yang sedikit basi hem... ah..."
Saut syntia memberika bauh dada indahnya kepada dika dan sedikit mengoyangkan dan menguncang terlebih dahulu buah dadanya di hadapan dika agar susu segarnya merata sebelum di emut oleh dika.
Gubrak... gubrak... gubrak...
Goncang buah dada syntia hingga bergetar indah samapi ke adam yang sedikit jauh melihatnya.
Bergetar hingga menghasilkan letusan manik sedikit keluar dari batang torpedo adam yang melihat guncanga buah dada syntia yang begitu kenyal dan indah ketika di pandang.
Hem... ah.. ah... ah...
Adam hanya melihat tanpa di sadari benihnya sedikit mucrat saat melihat buah dada syntia saat bergetar.
" ini baby...kamu emut buah dada indah ku hem... ah... ah..."
Saut manjah syntia meremas buah dadahnya dan menyodorkannya di hadapan dika yang sedang terikat.
Syntia mengumel wajah dika terlibih dahulu dengan buah dadanya.
Hem... ah... ah... ah...
Saut syntia mengeluarkan suara manjah dan penuh kesexyan sambil mengumel wajah dika dengan buah dada besarnya.
KAMU SEDANG MEMBACA
suami alim ku ketagihan nafsu pelacur 21+
Romancepria alim bernama adam yang ketagihan akan godaan wanita wanita pelacur, adam adalah seorang yang tidak pernah melakuakan hal hal melanggar peraturan kepercayaannya dan tidak pernah membuat orang tuanya kecewa ,namun semua itu berubah saat adam terk...