Liam
Rozłaczyłem się czując narastający ucisk w klatce piersiowej .
"Kurwa ... " - wysłałem szybka wiadomość do Leviego... Zanim atak paniki za bardzo weźmie górę.
Położyłem się na plecach oddychając ciężko , kiedy ból w klatce piersiowej narastał .- oddychaj - powtarzałem sobie .
Telefon zadzwonił natrętnie
- Co się dzieje
- Mam atak
- Jesteś na podłodze ?
- Tak
Levi zaczął powtarzać słowa wyuczone na pamięć przez psychologa jak tantrę .. ścisk w klatce powoli mijał.
- Już ok ?
- Tak... , mija . - wziołem głeboki oddech .
- Co go spowodowało.. ? Już dawno nie było żadnego..
- Napisała do mnie ..
- iiii .. ? To wszytko ?
- Nie.. wysłała mi zdjęcie .. z wanny.. ledwo zakryta pianą. Kutas mi stanął niemal od razu. Wymieniliśmy może z 4 wiadomości i z impulsu do niej zadzwoniłem na video..
- Co było dalej ?- zapytał z ciekawością Levi
- Stary... Jak ją zobaczyłem ... Taka zaróżowiona ..., rozgrzaną kąpielą.. w samym ręczniku.. zacząłem pocierać kutasa... Wydawałem jej rozkazy a ona robiła wszytko co mówiłem...
- Nagrałeś?
- No co ty... Nie myślałem racjonalnie .
- Co jej kazałeś robić,?
Opowiedziałem wszystko jak było...
- jej oczy w których było widać pożądanie i narastający orgazm... Aż eksplodowała... A ja zaraz za nią ..- kurwa... Teraz mi stoi. - roześmiał się Levi...
- Hej... Ty już miałeś z nią "słodki moment " z tego co mówiłeś ...
- Ale nie na kamerze...
- w Piątek będzie nasza...
- i to nie raz ! - zaśmiał się
- wyśle Ci to zdjęcie... - będziesz mógł dokończyć ręczna robotę!
- Myślisz że w piątek Cię to nie dopadnie ?
- Nie... Teraz jak analizuje to , myślę że zaskoczenie emocjami wzieło górę.. wiesz jaki mam stosunek do kobiet... - A ta słodka truskawka... Rozjebała wszystkie bariery..
- Mówiłem Ci !!! - że jest inna ... To naprawdę może się udać.
- Tak.. teraz myślę że tak. Zadzwonię jutro do Dr. Swan.
- Dobrze... I napisz do niej rano... Wytłumacz się że bateria Ci padła albo coś ..
- Tak zrobię .. ❤️
CZYTASZ
Nieparzysta Trójka
RomanceDani to ja... A właściwie to Daniela. Mam 25 lat , z wykształcenia jestem księgową, jestem ustabilizowana finansowo oraz mieszkaniowo. -O mój Boże Dani ! Skasuj to natychmiast ! To brzmi jak list motywacyjny do pracy albo słaba oferta matrymonialna...