Niespodziewana wizyta

4 0 0
                                    

Liam

Obudziło mnie słodkie ciało wtulające się we mnie . Boże jak mi tego brakowało przez ostatnie 3 tygodnie... Sam nie mogę w to uwierzyć.  Wsunołem nos w jej włosy wciągając zapach truskawek jak dawkę kokainy. Spoglądałem na jej słodkie pulchne usta delikatnie sine w jednym kąciku zapewne od przygryzania wargi. Ten moment.. kiedy przed wyjazdem lekko musłem jej wargi swoimi... To porażenie prądem kiedy wtedy nastąpiło. Uczucie... Kiedy piorun uderzył w moje własne piekło rozszczepiając moja ciemna duszę na małe kawałki. Rozkruszajac wielki mur który wybudowałem lata temu. Kiedy wyjechałem ataki paniki pojawiały się częściej niż kiedykolwiek... Przez pierwszy tydzień praktycznie codziennie. Swoją drogą... Muszę wypłacić extra premie do Dr.Swan. po rozmowie tydzień temu ataki ustały. W momencie jak uświadomiłem sobie że to co do niej czuję to miłość. Ale mam tyle obaw.. Co jeśli tego nie zaakceptuje.. co jeśli nas nie obdarzy takim uczuciem ? Wiem że Levi się zakochał.. widziałem to od pierwszego wieczoru mimo że on twierdził że nie.. nie przyznał się mi jeszcze do tego... Ja też mu nie powiedziałem... Pierwszy raz w życiu mam przed nim sekrety.  Nie żebym chciał to ukrywać.. ale chcę poczekać czy nam się uda w Dani wzbudzić uczucia .... O ile się uda. Uszczęśliwiła mnie określając naszą relację jako związek... To już coś ...  . Mam nadzieję że nas pokocha .. .

- Nie śpisz już ? - jej słodki głos wybudził mnie z zamyślenia.

- Nie kochanie... Obudziłem się chwilę temu

Pocałowała mnie w czubek nosa. Choć miałem nadzieję że spróbuję pocałować moje usta... Sam tego nie zrobię... Bo by się domyśliła że coś do niej czuję... Zrobię to jak skończy się kontrakt i wrócę... Chyba że sama wyzna nam uczucia wcześniej...

Zaczołem całować zagłębienie jej szyji schodząc pocałunkami do sterczących sutków. Mój kutas boleśnie sterczał ocierając się o jej udo. Wskoczyłem na nia kolanem rozkładając jej nogi zanużajac się w jej ciasna mokra już cipkę...

- zawsze taka mokra dla nas

- kochaj się ze mną - wyszeptała patrząc mi w oczy ...

Wbiłem się mocniej słysząc te słowa ... Preferuje ostrzejszy seks... Ale z tą kobietą mógłbym się kochać delikatnie i powolnie godzinami. Jej piękne miękkie ciało wyginalo się w ekstazie przy każdym moim ruchu a jej jęki sprawiały że mój kutas był jak skała.  Jej błyszczące oczy przeszywały moją duszę ... Czułem jak jej cipka zaczyna pulsować coraz bardziej przyspieszyłem czując że sam zaraz dojdę.

- o tak kochanie ahhhhh - jęczała eksplodując w orgaźmie

Wtedy i ja zalałem jej słodka szparkę moim nektarem.

Kiedy nasze oddechy a końcu nabrały normalnego tempa usłyszałem:

- tak bardzo za Tobą tęskniłam ...

- ja za Tobą też...  Jeszcze 7 tygodni...

Dani

To był cudowny weekend.. ale zdecydowanie skończył się za szybko ... W niedzielny wieczór miałam ochotę płakać... Kiedy Liam wrzucał ostatnie rzeczy do plecaka uciekłam do łazienki żeby nie widzieli moich łez. Jak można tak tęsknić za drugą osobą... Skoro mam Leviego na miejscu.. ale mimo to czułam się jak wrak że tracę jednego z nich.

Nieparzysta TrójkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz