Końca nie widać ...

3 0 0
                                    

Levi

-śpisz ? - zapytałem Liama

- prawie ... Co się dzieje ?

- Chciałbym żebyś to Ty wziol ślub z Dani oficjalnie...

- Dlaczego ?

- Nie żebym ja nie chciał... Ale patrzę na to pod względem rodziny... Nie wiem jak to powiedzieć żebyś mnie zrozumiał .

- no szczerze !

- ciszej !!! Nie chcemy jej obudzić ....

- po prostu mów.. 

- wiem że masz zaburzone odczucia posiadania rodziny.... Myślę że lepiej psychicznie będziesz się czuł jeśli Dani z Tobą podpisze papiery w urzędzie ... A ja byłbym szczęśliwy gdyby na przyjęciu tata pobłogosławił mnie i Dani jako ceremonię .

- jesteś pewien ?

- kocham was .. i to jest dla mnie najważniejsze.. 

- Dziękuję .. chyba masz rację że to doda mi pewności siebie.... I uczucie posiadanie rodziny będzie dla mnie silniejsze i poczuje się pełny. .. 

- Cieszę się że się rozumiemy...

- Myślisz że Dani nie zrobi to różnicy ?

- Myślę ... Że nasza truskaweczka jeszcze niejednokrotnie nas zaskoczy.

- Chodźmy spać. . jutro czeka nas sporo jeżdżenia .

Dani

-dzień dobry.. - powiedziałam wchodząc do kuchni gdzie zastałam tylko mamę

- dzień dobry kochanie , jak Ci się spało ?

- bardzo dobrze , marzę o kawie , możesz mi powiedzieć gdzie znajdę kubki ?

- siadaj dziecko , zaraz zrobię Tobie a później chłopcom . Levi chyba nie mógł spać bo o 3 mnie obudził! A o 9 musicie ruszyć do urzędu jeśli chcecie coś zalatwić.

- nawet nie wiedziałam... Spałam jak dziecko.

- Masz już jakieś pomysły na ślub i wesele ?

- czy chciałabyś pojechać ze mną i Marą może w sobotę... Rozejrzeć się za sukienką ?

- Oooo kochanie !!! - powiedziała z oczami pełnymi łez
- to było by spełnienie moich ukrytych marzeń

- ciesze się że mogę pomóc w jego spełnieniu...

- coś jeszcze ustaliliscie ?

- Tak... Będzie to skromna uroczystości z najbliższymi... Nigdy nie marzyłam o wielkim ślubie . Potem pojedziemy wszyscy do Leśniczówki na noc . Nie wiem tylko jak pomóc Rondzie... Nie chciałabym żeby musiała pracować.. wiem że jest ważna dla Liama i chciałabym żeby była gościem...

- Leśniczówka bardzo dobrze prosperuje ... Mają kilku pracowników . Nie martw się tym .

- o to na razie tyle...

Nieparzysta TrójkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz