Sobotni poranek przywitał mnie promieniami słońca wpadającymi w szczelinie pomiędzy zasłonami .
W końcu się wyspałam ... Chyba to po wczorajszym wieczorze . Na wspomnienie samego orgazmu i co go wywołało poczułam że robię się mokra . Hmmm może sprawdzę czy to faktycznie tak na mnie działa ? - zaczełam się zastanawiać. Niewiele myśląc chwyciłam tablet i na tej samej stronie internetowej w wyszukiwarce wpisałam: 2 mężczyzn 1 kobieta... Natychmiast wyskoczyło wiele filmików . Szybko wybrałam jeden i włączyłam wibrator bawiąc się tak samo jak wczoraj . Tym razem od razu było 2 panów który rozbierali i całowali kawałek po kawałku ładna dziewczynę. Ona powoli dobierała się do ich Jeansów rozbierając jednego powoli liżąc po czubku już twardego kutasa po to by po chwili przesunąć się do drugiego pieszcząc go w taki sam sposób . Soki natychmiast zaczęły zalewać moją szparkę. Jeden z nich rozsiadł się na fotelu , kobieta usiadła do niego tyłem nabijając się prosto na penisa a drugi podszedł by mu obciągała . Wibrator nawet nie zdarzył zanurzyć się w moim słodkim mokrym wejściu gdy moje ciało kolejny raz rozpadło się na kawałki.Bardzo usatysfakcjonowana pobiegłam pod prysznic.
Moja lodówka świeciła pustkami , więc zaraz po szybkim śniadaniu skoczyłam na szybkie zakupy, żeby przyrządzić dobra kolację dla naszej trójki. Podczas gotowania zadzwonił mój telefon... Odebrałam nie patrząc na wyświetlacz.- Halo
- Witaj Daniela - powitanie Marii rozbrzmiało w moim uchu.
- Witaj Maria w czym mogę Ci pomoc ?
- Pomyślałam że moglibyście z Markiem wpaść do nas na obiad w następną niedzielę , kochanie już niedługo Twoje urodziny a jak wiesz 27 wyjeżdżamy na wakacje . Byłoby wspaniale gdybyśmy moglibyśmy zjeść rodzinny obiad.
- Mario... Nie sądzę aby to było możliwe ... - westchnęłam nie wiedząc co zrobić w takiej sytuacji... Naprawdę była mi bliska .
- Daniela czy coś się stało ? - zabrzmiał poważny głos po drugiej stronie telefonu
- Maria ... Nie jesteśmy już razem... Mark wyprowadził się 2 tygodnie temu .
- Boże , dziecko o czym ty do mnie mówisz !!! Zaraz po Świętach byłam z Markiem u kilku jubilerów w poszukiwaniu idealnego pierścionka dla Ciebie..
- Mario proszę... Myślę że powinnaś porozmawiać z Markiem na ten temat ..
- Od 2 tygodni nie odbiera mojego telefonu !
- Cóż... Myślę że to ma coś wspólnego z tym że nie wie co ma wam powiedzieć ...
- Daniela proszę Cię powiedz co się stało ! Wiesz że przyjęłam Cię do rodziny jak własną córkę ... Powiedz to ze względu na nas ... Proszę ...
- Mark ... On... On.. On będzie ojcem.. ale nie ja będę matką jego dziecka - wykrztusiłam starając się nie rozpłakać
- Daniela ... Dziecko drogie to musi być jakaś pomyłka Mark świata poza Tobą nie widzi .
- Mario... Widziałam to na własne oczy... Pokłóciliśmy się ... Nie wrócił na noc... Więc z rana poszłam do jego biura... Widziałam ich uprawiających sex .. nie wiem kim jest ta dziewczyna. Ale powiedziała mi wprost że dobrze że już wiem bo jest w ciąży .. Mark się do wszystkiego przyznał. Sypiał z nią od roku. 2 tygodnie temu zabrał wszystkie swoje rzeczy mieszkania , oddał klucze i naprawdę nie wiem gdzie jest...
- Dani ... Nie wiem co powiedzieć .... Boże jak mi wstyd za własnego syna - nie tak go wychowałam ! - usłyszałam szloch w słuchawce...
- Mario naprawdę przykro mi że sama musiałam Ci o tym powiedzieć... Miał on to zrobić... Prosiłam go o to w naszej ostatniej rozmowie...
CZYTASZ
Nieparzysta Trójka
RomanceDani to ja... A właściwie to Daniela. Mam 25 lat , z wykształcenia jestem księgową, jestem ustabilizowana finansowo oraz mieszkaniowo. -O mój Boże Dani ! Skasuj to natychmiast ! To brzmi jak list motywacyjny do pracy albo słaba oferta matrymonialna...