Kim jesteś ? !

3 0 0
                                    

Siedzieliśmy w poczekalni czekając na wizytę u dr.Fitzimons ... Liam z Levim przekomarzali się czy będzie widać płeć.

- Daniela ? Zapraszam do gabinetu .

Ruszyliśmy cała trojką mimo dziwnych spojrzeń kobiet siedzibach w poczekalni...

- biedna... Pewno nie się który jest ojcem - wyszeptała jedna z kobiet.

- Doskonale wiem . A pani nie musi być taka arogancka. - warknęłam

Drzwi do gabinetu zamknęły się .

- Połóż się na leżance . Jak się czujesz ?

- Ogólnie... Bardzo dobrze .. mam duży apetyt.... Na wszytko . - spojrzałam znacząco na moich mężów.

- Jakieś plamienia ? Upławy ?

- Nie , wszytko w porządku - odpowiedziałam zgodnie z prawdą

- Jak często czujesz ruchy dzieci ?

- nie rozróżniam ich... Chociaż Lewi zauważył że te pod żebrami z lewej strony gdzie się ukrywał bobas są inne.. delikatniejsze .

- Są aktywni ?

- o tak... O każdej porze posiłków .. i zazwyczaj późnym wieczorem - wtrącił się Liam.

- zobaczmy co my tu mamy ...

Nakładając żel na mój coraz większy brzuch , zaczęła przejeżdżać sondą.

- Witaj dziecko A  - Na ekranie pojawił się już pełno wymiarowy dzidziuś... Widzieliśmy Nawet paluszki ..

- zrobimy pomiary i posłuchamy serduszka... .

Cudny dźwięk uderzeń serca rozpromienił nasze twarze .

Liam nagrywał filmik na pamiątkę .
Levi wpatrywał się zauroczony w obraz... Nagle wytężył wzrok i zbliżył twarz do ekranu ...

- A co to ? - zapytał wskazując palcem na jakiś punkt .

- Masz dobre oko !!!! - roześmiała się Pani doktor.

- To płeć maluszka A - chcecie ją poznać ?

- Tak ! Powiedzieliśmy zgodnie

- gratulację... Maluszek A jest chłopcem !!!! A to co pokazałeś to męskie przyrodzenie - zaśmiała się lekarka.

- Wiedziałem !!!!! Mówiłem że to chłopcy !!!! - krzyczał Liam

- spokojnie to na razie pierwszy maluch. Poszukajmy drugiego.

- Co za wstydzioch ! Znowu się chowa za bratem .... Dani połóż się na prawym boku. Zjedz to. - podała mi małą pralinkę.

- po cukrze zazwyczaj się robią bardziej aktywne - wytłumaczyła.

Kilka minut usilnych prób poźniej w końcu były widać jak maleństwo się rusza...

- Tu mamy dziecko B .

Puściła echo serca kolejny raz nas wzruszając.

- A kim Ty jesteś? - próbujemy namierzyć płeć...

- No niestety... Tak się zasłania że nie jestem wam w stanie udzielić informacji.

- ogólnie dzieci są zdrowe , serca pięknie biją , nie widzę tu żadnych wad . Nadal B jest mniejsze o 2-3 tyg ale tak jak mówiłam .. to normalne u bliźniąt. Gratulacje  i możesz umówić wizytę za 6 tygodni. Ale jeśli coś będzie nie tak , będziesz się gorzej czuć... Lub dzieci zmieniacza swoją aktywność i po słodkim ich nic nie rozrusza .. natychmiast się kontaktuj . I między czasie spokojnie co 2 tygodnie wizyta u położnej. Czy byłaś już się umówić w szkole rodzenia ?

Nieparzysta TrójkaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz