ÖZEL BÖLÜM 1

718 63 7
                                    

Kapıya kısa bir bakış atıp derin bir nefes çektim sigaramdan. İlhan' ın eve gelmesinden korkuyordum. Normalde evde içmezdim İlhan'dan sigara içtiğimi gizliyordum ama işi uzadığı için geç geleceğini söyleyince fırsatı değerlendirmek istemiştim. Sigarayı bıraktığıma inanması onun hatasıydı. Ergenlikte başlamıştım sigara içmeye o diyince bırakamazdım hele de en çok sigara ihtiyacım olan anları o yaratırken bu imkansızdı.

Saat ilerlerken gelmeyeceğinden emin olarak geniş balkonda ortada dikilmeyi bırakıp korkuluğa yaklaştım. Kollarımı yaslayıp bir sigara daha yaktım. O gelene kdar pakedi bitirebilirdim bile karşımdaki karanlık, tek tük şehir ışıklarıyla dolu manzara beni sadece engel olmadığım bir endişeye sokuyordu yine de bakmadan edemiyordum. Derin bir nefes daha aldım. Bu endişenin ben de yarattığı bir şey daha vardı...

Sebebi en acı çektiğim şeyin en zevk aldığım şey olmasıydı. Beni mazoşist sapığın teki yapmıştı... ve öylece bırakmıştı. Kendini düzelttiğini bana iyilik yaptığını düşünürken sadece kafayı yedirtiyordu bana.

Öfkeyle bir nefes daha çekecekken gelen arabayla panikle sigaramı arkama sakladım. İlhan ın arabasıydı. Hani geç gelecekt-

Aklıma gelen fikirle sırıttım. Bittiği için elimi yakan sigarayı atıp. Arabaya baktım tekrar. Henüz içinden çıkmamaıştı. Sırıtmam daha da büyüdü. Paketten bir dal daha çıkartıp yaktım. Arabanın içinde elindeki kağıtalarla ilgilenen İlhan' a bakarak yaktım. Kafasını kaldırsa rahatlıkla görebilirdi beni. Umursamadan sigarayı dudaklarıma koydum ve beklemeye başladım.

Birkaç saniye sonra elindeki kağıtları bırakıp arabadan indi. Dudağımdaki sigaranın izin verdiğince sırıttım. Arabayı kilitleyip kafasını kaldırdı yavaşça. Gözlerimiz kesişti. Heyecenla bacağımı tittrettim. Dağınık saçları, açık kravatı... Daha fazla tahrik olamazdım.

Gözleri sigaraya değer değmez bakışları sertleşti. İnadına derin bir nefes çekip yüzüne bakarak üfledim. Çenesini sıktı. Başını çevirdi. Hızlı adımlarla kapıya yöneldi. Sigarayı parmaklarımın arasına alıp korkuluklara yasladım sırtımı.

Bir dakika bile geçmeden içeri girdi. Kapıyı sertçe çarptı. Haraket etmeden yanıma gelmesini bekledim. Görmek için yalvardığım deli gibi özlediğim öfkeli suratı gördüm karşımda. Pişkince sırıtırken konuştum.

"Hoşgeldin."

Yaklaştı ve tam karşımda durdu. Bakışları öyle sertti ki sadece yüzüne bakarak bile boşlaabilirdim. Hınçla elimdeki sigaryı çekti.

"Ne yapıyorsun sen?"

"Asıl soru şu... Sen ne yapacaksın?"

Çenesini sıktı. Kesinlikle bir sapığım... Bu yüze bakarken deliğimin sızlamasına engel olamıyordum.

Yakamdam tuttu sertçe. Tüm vücudum heyecanla kasıldı. Beni sürükleye sürükleye içeri sokup yatağa fıralattı. Elleri titriyordu. İçimde hissetmek istediğim büyük damarlı elleri titriyordu... dudaklarımı yaladım.

Kendini tutmaya çalıştığı belli olan sesiyle konuştu.

"Sen belli ki acınmayı hak etmiyorsun... "

"Tch... Hak etmiyorum."

Tavırlarıma anlam veremezken yaklaştı. Yatağa çıkıp dizleri üzerinde durdu. Öfekeli bakışlarının sakinleşmek üzere olduğunı gördüm. Onu öfkelendirmeye çalıştığımı fark etmişti. Yaklaşıp pantolonunun fermuarına uzandım. Gözucuyla ifadesini süzdüm. Sadece ne yaptığıma bakıyordu. Düğmeyi ve fermuarı açıp iç çamaşırını ortaya çıkardım. İç çamaşırı üstünden özlediğim şeyi okşadım. Beklemediğim bir şekilde bir anda bileğimden tuttu.

"Bir sigara daha yak."

"Ne?"

"Bir sigara daha yak."

Anlamyarak sabırsızca cebimdeki paketen bir dal aldım. Keskin bakışlarına bakarak sigarayı yaktım ve parmaklarımın arasına aldım.

"İçine çek."

Meydan mı okuyordu yoksa talimat mı veriyordu? Aklımda tek bir şey vardı, tek bir hedefim vardı ve açıkçası şu an hiçbir şeyi umursamıyordum. Deliğimin etrafında hissettiğim rahatsız edici kaşıntı hissiyle bacaklarımı sıktım. Aceleyle yaktığım daldan derin bir nefes çekerek üfledim yüzüne bakarak. Sırıttı. Şaşkınlığımı yaşamama bile izin vermeden yaktığım sigarayı elimden çekip beni kolumdan tutarak itti. Yatağa yüzüstü düştüm. Kalkmama izin vermeden eşofmanımı iç çamaşırımla birlikte tutup sertçe açağı çekti. Kalçamı serbest bırakmasıyla elimin altındaki çarşafı sıktım.

Kalçamda hissettiğim acı ve yanma hissiyle yüksek sesle inledim. Acı gözlerimi doldurmuştu dolu gözlerimle başımı çevirip İlhan'a baktım şaşkınca. Yaktırdığı sigarayı kalçamda söndürmüştü.

"Aylarca... küçük masum öpücüklerden oluşan cinsel hayatımızın seni bu kadar  cesaretlendireceğini bilseydim... daha önce yapardım."

Elindeki sigarayı yere atıp üzerime eğildi. Titreyen kalçamı okşarken yavaşça parmağını deliğime yaklaştırdı. Parmağını hafifçe deliğime sürttü kalçam anında havaya kalktı. Verdiğim tepkiye mırıldandı memnunca.

"İstiyor musun?"

İstediğimi zaten biliyordu sadece kıvrandırmak istiyordu. Konuşmak bile zor gelirken kafamı salladım hızlı hızlı.

"Madem istiyorsun..."

Üzerimden bir anda çekilip kendini yana attı. Ellerini kafasının arkasında birleştirip rahatça uzandı. Sadece nefes nefese yüzüne bakıyordum beynim durmuştu sanki. İlhan kafamın çalışmayı bırktığını anlayarak bana talimat verdi.

"Sür beni."

Dudaklarımı yaladım. Kalbim ağzımda atıyordu sanki. Doğrulup kandimi kıyafetlerden tamamiyle kurtardım. Çıplak bedenimi izlyene İlhan' a yöneldim, yavaşça üzerine çıktım. Pantolonunu ve iç çamaşırını işime yarayacak kadar aşağı çekip aletini çıkarttım. Haraketleri isteksizdi sanki ama aleti aksini haykırıyordu. Düşüncelerimi yanıltacak kadar sertti, benden daha sertti.

Midem kasılmıştı sanki. Üzerine tükürdüm ve sıvazlayarak tükürüğümü yaydım. Vakit kaybetmeden karnı üzerinde durup aletini deliğime konumlandırdım. İlhan hala bana hiçbir müdehale etmezken bir ıslıkla dikkatimi ona yöneltmemi sağladı.

"Ne bu acele?.. Yırtacak mısın?"

Bu kadar darken hazırlamadan altımdaki büyük aleti içime alırsam kan çıkacağı açıktı. Umursmıyordum acısını özlemiştim. Sırıttım. Elimdeki aleti deliğime dayayıp  kendimi bastırırken yüzüne bakarak fısıltılı sesimle konuştum.

"Acıdan bayılana kadar kendimi becerteceğim."

Folie à Deux - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin