09 ♥️

22 4 0
                                    


අපි එලියට යද්දි සෝමාලියාවට පාන් කෑල්ලක් දැම්මා වගේ අපේ සෙට් එකම එතන තියෙන කෑම ගිල ගිල හිටියේ .අනේ මන්දා ඉතින් මුන් නම් , මල පෙරේත හැත්ත. සොම්බි නෙවේ සොම්බි අල්ට්‍රා ප්‍රෝ මැක්ස් ආවත් කන එක නවත්තන්නේ නෑ .

මෙන්න බොලේ එහෙම හිතලා කට ...හිතලා කට ගන්න බෑනේ නේ . හිතලා හිත ගන්නකොට ම මුන් කන එකත් නවත්තලා මෝහිනි , ගොරක යකයි ආවා වගේ අපි දෙන්නා දිහා බලන් හිටියා .එතකොට මමද මෝහිනි . නෑ නෑ බොසා තමයි මෝහිනී . අනේ ඕනේ එකක් මට මොකෝ .

එතකොට තමා මගේ මෝඩ මොල රාජයාට මීටර් වුනේ දෙන්නත් එක්ක අත් වැල් පටලවාගෙන නේද ආවෙ කියලා .මම පටස් ගාලා ලෙවින් අයියගේ අත අත්හැරියා .

" ම්ම්ම් , ඒ මොකද්ද ඒ වුනේ , ඈ එවෝනයෝ . උඹ අපේ අශ්වින්කාරයාව දවසින් දැල් දාගත්තා ද ආආ..."

ටිරාන් BBQ දදා හිටපු රොටියත් කටේ ගහගෙන කැම්රි හිනාවක් දාගෙන අහද්දි මට පොලොව පලාගෙන අහස දෙබෑකරගෙන යන්න හිතුනා . සැක් මම මොකටද ලෙවින් අයියව දැලේ දාගන්නේ . මුට පිස්සු .

"උඹට පිස්සුද ටිරාන් , මම මාලු බාන එකෙක් නෙවේ නේ ලෙවින් අයියව දැලේ දාගන්න . අයිය කන්න එන්නේ නැති නිසා එක්කගෙන ආවේ . තමුසෙට ට්‍රැක් "

ඒක කියද්දි නම් එතන හිටිය හැම එකාම අපි දෙන්නා දිහා බැලුවා . යශීට නම් කැස්සකුත් ගියා . යශ්මිතයි කෙනුලුයි නම් උන්ගේ ලෝකවල ඉදන් පෙම් කෙලිනවා . උන්ට වටේ පිටේ ගැන මේලෝ ගානක් නෑ . ආදරේ අන්ධ වීමේ ප්‍රයෝජන නැත්තෙමත් නෑනේද සාන්ත.

"අඩෝ ඒක බලපම්කෝ ටිරාන් , අපිට බොසාට අශ්වින් අයියා කියන්න මාස දෙකක් ගියා .මූ ආපු ගමන් ලෙවින් ඇයියා ගානවා .මේ මේ මේ... මට උඔලා ගැන සැකයි හොදේ . "

නිකේෂ් එහෙම කියද්දි එයාගේ කරටත් අතක් දාගෙන හිටිය ටිරානුත් ඔව් කියන්නා සේ ඔලුව වනලා ලෙවින් අයියයි , මමයි හිසේ සිට දෙපතුල දක්‌වාත් දෙපතුලේ සිට හිස දක්‌වාත් ස්කෑන් කරා .

" දැන් කටවල් වහගෙන කනව ද . ඕනේ කෙනෙක්ට මට නම කියලා කතා කරන්න පුලුවන් . දැන් මෙතන බොස් , සෙකට්රි මොකුත් නෑ. ඔක්කොම ඉන්නේ මිනිස්සු . ඕකේ "

හදවත් ❤️Where stories live. Discover now