Q/A svaren

342 14 10
                                    

Vilken är din favoritbok på wattpad?

Läser inte så mycket på Wattpad helt ärligt, för att jag blir avundsjuk på alla som lyckas bättre än mig haha. Men dom jag läst är Unbroken av idkharley , Motel 6 och super 8 av _hakunamatata_ . Alla tre är engelska.

Favorit i 1D?

Niall, helt klart.

Låt?

Antar att du menar favoritlåt av 1D? Jag kan faktiskt inte välja det, jag älskar alla på sitt eget sätt. Så alla är min favorit :)

Hur länge har du skrivit?

Ojj, alltså jag har gillat att skriva historier och sagor enda sedan jag lärde mig att skriva i förskoleklass. Började skriva fanfics för fyra år sedan ungefär.

Hur många år är du?

Jag är född 12 maj 1999 vilket resulterar i att jag är 16 :)

Hur hängde det där med Maya, Travis och Pontus ihop?

Travis var Nellies pojkvän när hon var 13. Sen ville Travis "hämnas" för att Nellie lämnat honom och Pontus ville "hämnas" på Nellie genom att skada Nora för att Travis tagit livet av sig när Travis kidnappade Nellie och Maya vill "hämnas" på Nora och Niall för att dom fick Pontus att hamna i fängelse.

Det är lite rörigt men Pontus och Maya har bara tagit över det som deras pappa lämnat typ, förstår ni haha?

Har du Instagram?

Yes och där heter jag emmiiehanssoon, bara att följa :)

Var får du inspiration ifrån?

Jag får inspiration från saker som jag själv varit med om, saker jag önskar skulle hända mig, från andra berättelser jag läst osv. Dom flesta tankar som Nora tänker har jag själv tänkt så Nora är typ en del av mig.

Kommer det komma ut en till bok efter denna?

Har inte planerat för att göra en del fyra av den här. Jag vet inte hur mycket mer jag kan dra ut på historien.

Men det kommer komma ut fler fanfics om både One Direction och 5Sos. Den som kommer komma ut först efter Nightmare är Diana och den kommer vara på engelska, just för att jag vill kunna göra mitt konto större :)

Måste bara säga att du är grym på att skriva också! ;D

Åh tack så mycket! Jag blir verkligen glad av det. Det är ni som gör att jag fortsätter skriver. Ni är grymma 😚

Några frågor jag fått privat.

Vart bor du och vilket gymnasium ska du gå?

Jag bor i en by som heter Mörsil, det ligger mellan Östersund och Åre. Jag ska gå ett hästgymnasium i Alsen, ligger två mil från där jag bor,  och skolan heter Wången :)

Hur mår du?

Det pendlar, just nu är det en liten svajig period där det kan ändras på bara några ynka sekunder. Så jag är lite känslig just nu, men det går bra.

Vad heter din Snapchat?

Jag heter emmiesen13 där.

Vilka shippar du i 5sos och 1D?

Narry, Nouis, Niam och Larry i 1D och Lashton i 5sos.

Vilka serier följer du?

American Horror Story, One Tree Hill och Pretty Little Liars.

•••

Det var väl typ dom frågor jag fått, tänkte vänta längre innan jag la ut svaren men det var typ inga fler som ställde frågor så det var ingen mening att vänta längre.

Tack till er som frågade och hoppas ni är nöjda med svaren :)

Nightmare ~ 3Onde histórias criam vida. Descubra agora