NOT

137 13 7
                                    

Herkese merhaba.

Şimdi buraya yazacağım şeyler benim için oldukça önemli ve bunu da bilmenizi istedim. Umarım bu nottan sonra her şey daha iyi olur. 

*İlk olarak sürekli aklımda olan ve beni çok rahatsız eden bir sorundan bahsedeceğim, ki bunu tahmin etmişsinizdir, bölümlere gelen yorum sayısı. Artık vote falan demeyeceğim çünkü gerçekten istediğim  bir yorum. Uzun veya kısa hiç fark etmez. Yorum yapmanızı çok rica ediyorum, lütfen. Çünkü bölümleri uzun yazmaya çalışıyorum ve sizin görüşlerinize, tavsiyelerinize ihtiyacım var. Bu hikayenin burada yayımlanmasının tek bir amacı var. 

Eğer 24. bölüme kadar gelmemiş olsaydım ve birkaç kişi olmasaydı ilk işim bu hikayeyi buradan kaldırmak olurdu. Ama şimdi öyle bir şey yapamam, yapmam. Evet çok geniş bir kitle yok, birkaç kişi dışında okuyan da yok, biliyorum. Amacım herkesin okuması da değil zaten. Okuyan birkaç kişinin yorum yapması yeterli. Yorum yaptığınız zaman, eleştiri de olabilir fark etmiyor, ben havalara uçuyorum, mutlu oluyorum çünkü o zaman biliyorum, bilgisayar başında harcadığım saatlere değiyor. Ben Bitik'i kendim için yazıyorum. Sizler için paylaşıyorum. Çünkü burada ki birkaç kişi olmasa ben hikayemi sadece tek bir kişiye okuturdum. Sadece o bilirdi. Tüm bunlar umurunuzda olmayabilir saygı duyarım. Umarım tüm yazdıklarımı dikkate alırsınız. 

*Ve son olarak uzun süredir bölüm yayımlamadığımı biliyorum ve bunun için çok üzgünüm. Ramazan da iftara gelen misafirler, Bayram, derken aşırı derecede yoruldum ve hiçbir şey yapamadım. Ne bölüm yazabildim, ne de kitap okuyabildim. Bu sinirimi o kadar çok bozdu ki uykularım da kaçmaya başladı. Her neyse 24. bölüm hala yok, bir kelime bile yazamadım. Ama bölümde olacak olan tüm olaylar, diyaloglar bir bir aklımda. Bölümü bekleyenler varsa eğer kısa bir sürede gelemeyeceğini de söyleyeyim. Evde badana boya olacak. Ev alt üst olacak ve benimde gerçekten bölüm yazmaya fırsatım olmayacak. Bu ay bölüm paylaşamayacağım gibi görünüyor. Ama 24. bölüm uzun olacak bu konuda söz veriyorum. 

Beklettiğim için çok özür dilerim. Görüşmek üzere. 

BİTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin