NOT

378 18 9
                                    

Öncelikle herkese merhaba. Bu notun bölüm olduğunu sananlar için çok özür dilerim. Hikayemin bölüm aralıkları ile ilgili aldığım kararı paylaşacağım sizinle. Ama şunu bilmenizi isterim ki bende bu satırları yazarken, üzgünüm, mutsuzum.

Ben 8. sınıf öğrencisiyim. Bildiğiniz üzere TEOG sınavları olacak bu sene. Benim bugüne kadar düşündüğüm şey; okulum başlayana kadar bölümleri paylaşmak, okul başladıktan sonra ise uzun aralıklar ile bölüm paylaşmak idi. Ama şöyle ki ben bunları düşünürken dershanenenin bu kadar erken açılacağı yoktu, aklımda. Ama dershane erken açılıncada aynı düşüncemi korudum. Dershaneden gelince, bölüm yazabilirim diye düşünmüştüm, ama olmadı. Şöyle ki ben dershaneye erken bir saatte gidiyorum ve eve döndüğüm zaman yorgunluktan, baş ağrısından dolayı tek bir kelime yazamıyorum. Bir de şu TEOG sınavlarının stresi var üzerimde. Bu olayda bölüm yazamamamın bir sebebi. Yazmak benim için başlarda çok bir şey ifade etmiyordu. Ama şu an benim hayatımda çok büyük bir kısmını aldığını, kapladığını anladım, yazmanın. Karakterlerimin, kelimelerimin benim için ne kadar önemli olduğunu, ne kadar çok şey ifade ettiğini. Bu yüzden mutsuzum, durgunum. Hikayem bitmeyecek veya askıya alınmayacak. Fakat bu sene bölüm gelmeyecek, gelemeyecek malesef.

Şimdi şöyle düşüneceksiniz, "Bu kızın her gün mü dershanesi var?" "Hiç mi vakti yok?" "Çok mu yoruluyor?" "Bütün gün durmadan ders mi çalışıyor?" "Bölüm yazmak çok mu zor?" Ve daha birçok soru. Benim aklıma gelen tüm sorular bu, şimdilik. Cevaplayayım, iyi bir şekilde açıklayayım. 

Her gün dershanem yok, ama okuldan, dershaneden verilen ödevlerim olacak, fazlası ile.  

Evet bazen boş anlarım olacak, dinlendiğim günler. Fakat ben kitap okumayı, çok çok seven bir insan olarak ilk bulduğum fırsatta kitap okuyacağım. Bundan vazgeçmem mümkün değil. 

Evet, çok yoruluyorum. En azından kendimi çok yorgun hissediyorum. Okulda gördüğüm ders saatlerinin üstüne, dershane ekleniyor, ödevler, testler. Sizce de zor değil mi? 

"Elbette bütün gün ders çalışmayacağım. Ama elimden geldiğinin en fazlasını yapmaya çalışacağım, yapacağım. Ayrıca bu zor, bol sınavlı dönemimde aklımda hikayemin bulunmaması daha iyi olacaktır, "Bölümü ne zaman paylaşacağım?" "Uzunluğu ne kadar olacak?" "Beğenecekler mi?" Soruları hep aklımda olacak. Bu durumda da sık sık dikkatim dağılacak. 

Bölüm yazmak benim için zor değil. Normal bir durumda evet. Ama bazı etkenler var. Açıklayayım. Bu nottan bir önceki bölümüm hiç içime sinmedi, çok fazla hatalarım var, farkındayım. Ama ben bölüm yazarken kafamda birçok soru vardı. "Dershane ve okul başlayınca ne olacak?" "Sınavlarım ne olacak, başarabilecek miyim?" "Sınavlarım başlayınca bölüm paylaşabilecek miyim?" Bunları düşünürken bölüm yazması hiç de kolay değil, haliyle. 

Bu sene bölüm paylaşmayacağım, hiç. Hikayemde ki karakterleri, konuyu unutabilirsiniz, haklısınız. Ama bir bölümü tekrar okumak çok zor bir şey değil, onu da geçtim. Ben bölüm yazmaya harcadığım zamanı test çözerek geçireceğim. Bu geleceğim için çok önemli. 

Umarım beni anlarsınız. Seviliyorsunuz. 

BİTİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin