2:35 am.
Hzz: Čau kámo, hele tak dneska je se mnou libová prdelka, jmenuje se Lucy nebo jak, no myslím něco pro tebe;)
LiLo: Čau..kluku? ...asi...no sis mě s někým spletl...protože si mě probudil a vážně mě nezajímá žádná PRDELKA, kterou si někde v clubu ulovil:-)
Hzz: Lilou? Děláš si ze mě prdel že? Však si mi včera říkal, že se jmenuješ Lilou:D
LiLo: Ale já nejsem Lilou já jsem LILO!!!
Hzz: Ježiš sorry brácho :D tak běž spat
Lilo: OMFG!! Já nejsem žádnej zasranej kluk! Jsem holka do prdele..a chci se vyspat, zítra nesmím mít kruhy pod očima, protože mi došel korektor!!!
7:15 am
Hzz: Další fiflena?
LiLo: Nejsem fiflena....vůbec mě neznáš;)
Hzz: Stačí mi jen to psaní, hlavně mi stačil ten tvůj korektor
LiLo: Já bych se nemalovala kdybych nemusela, kdybych nemusela dělat to, co musím dělat, tak bych si chodila jen v jeansech a v mikině do školy, ale to já nemůžu chápeš? Já mám nějaké povinnosti (podle matky) nejradši bych z tohohle světa vypadla
7:20
Lilo: Hzz...nevím kdo si, no si kluk, ale to je jedno. Prosím tě, nikde to co jsem ti napsala neříkej ano? Kdyby se to někdo dozvěděl, tak mě moje matka a holky, které jsou jako já, sežerou zaživa. Spisovně by mi prostě nadali.
LiLo: Hzz prosím. Moc tě o to prosím.
LiLo: Asi si jako ostatní. Ukážu jim kousíček mého pravého já a oni hned utečou.
LiLo: A nebo víš co? Seru na tebe. Čau. Řekni to komu chceš je mi to fuk
Doufám, že ten Hzz nikde nic neřekne. Jo možná by si někdo dokázala říct, vždyť to nic neznamená , ale můj život je jiný. Musím být stále vzpřímená, stále musím být slušně oblečená, no ani né slušně ale spíš vyzývavě a sexy, musím žít matčin život. K tomu všemu mám 'kamarádky', které jsou stejné jako moje matka. O všechny pravé kamarády jsem přišla. Je to tak ironické. Když chceš být slavná ve škole, musíš ztratit i to nejcennější v tvém životě. Svoji hrdost! Možná to ve filmech takhle není, ale v reálném životě jo. Je to na houby život. Nemůžu nic dělat. Dokonce i za takovéhle dopisování s nějakým klukem by mi každý z téhle manéže nadala a zakázal by mi to.
,,Lilien pojď se najíst! Máš tady zdravou a dietní snídani, tak si pohni" křičí na mě má matka.
,,Jo jo chvilinku" zařvu na zpět.
Kdyby jen věděla že ještě nejsem oblečená, protože jsem si psala s tím Hzz. Nevím proč, ale chci si s ním psát. Jsem možná naivní, ale chci ho líp poznat. I když mě ta zpráva o té prdelce celkem znervóznila. Ale co už.
Jdu dolů, mobil nechávám v pokoji. Kdyby mi Hzz napsal, tak by to matka zjistila a dopadlo by to blbě.
,,Dobrou chuť jo a doufám, že v těch jeanech do školy nepůjdeš" Vidíte to? Už je to tady. Moje matka začíná kritizovat můj outfit. Mám černé jeany, šedé tílko a takový lososovo-krémový svetřík. Dále mám výrazný náhrdelník a nějaké prstýnky. Náušnice mám perličky. Malé , nenápadně ale krásné.
,,Jo nechám matko, proč bych to nemohla mít?"
,,Proč?" zasměje se ,,Protože tohle nosí průměrné holky rozumíš? Ty si nadprůměrná! Ty si ta hvězda školy stejně jako Linsy, Elis a July"
,,Ale já nemám co na sebe a tohle mi jediné zbylo, musím jít na nákupy" zalžu.
,,Fajn teda, ale nikdy jindy už tohle nenos a dej si nějaké lodičky na podpatku" už zas. Furt podpatky. Doktor mi to zakázal, protože mám problémy s páteří, ale no mi je furt bude cpát.
,,Nemůžu, doktor mi je zakázal" usměju se na ní.
Matka převrátí oči.
,,Tak si dej aspoň nějaké značkové boty prosím" Heh. Vyhrála jsem matko!
---------------
První část:3 :DD
Promiňte chyby jestli tam sou.
Chci abyste věděli, že to nebude jen psaní..ale bude to u co se děje v reálu a tak. :)
takže doufám, že vás to nějak zatím zaujalo:))
Zítra nebo pozítří bych chtěla přidat další část:)
BTW- písničky přidávám random. Prostě to co poslouchám u psaní:) Taky tak milujete Ladíme 2 ? já megaa :333
Věnováno Kristýnce Dtozdové :) nejde mi to věnovat normálně..promiň :(
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...