moment

1.4K 125 14
                                    


,,Mami?"

,,Copak Darcy?" 

,,Já jen, že jsem psala strejdovi Niallovi,"

,,Cože si psala?!" mírně nadzvednu obočí.

,,Hele, všichni jsem se těšili, až uvidíme taťku. A to, že on to nezařídil neznamená, že to nemůžeme zařídit my."

,,Počkej já Niallovi zavolám," usměju se na Darcy a už beru do ruky mobil. Teď jen doufám, že má Niall stále to stejné číslo.

,,Nazdárek Lilli" uslyším, jak se uchechtne. Věděl, že mu zavolám.

,,No nazdar Niallere. Hele můžeš mi prosím tě vysvětlit co sis psal s mou dcerou? Víš, že bych tě mohla nahlásit jako pedofila?"

,,Lillien? A víš, že už jí je víc jak patnáct, takže by ti to moc nepomohlo?" 

,,Pf, Noa?"

,,No nic" Znovu se zasměje. 

,,Strašně dlouhou dobu jsem tě neslyšel ani neviděl, Lillien. Chybíš mi. Chybíš nám všem."

,,Kromě Harryho," zašeptám.

,,Jo Harry je teď nějaký divný. Nevím co mu zas přelétlo přes nos. Podivej, normálně sem i s bandou dojdi do půl hodiny, napiš mi nebo prozvoň až budete před halou, já pro vás dojdu v obleku Deadpoola(viděli jste ten film? Nejlepší bylo, jak si ten jednorožec honil roh :3 :DD ). Pustím vás. Přece bychom neodtrhávali děti od otce. Oh Harold je tady, tak radši končím. Bude to překvapení pro něj." 

S nepochopeným výrazem položím mobil na linku a snažím se si vzpomenout co všechno vlastně říkal.

,,Děti?" zavolám. Všichni sem doběhnou. Super. Vlastně když to tak vezmu, vždy když je volám, tak doběhnou jako smečka psů a potom stojí vzorně přede mnou. To zní divně.

,,Běžte se rychle nějak pěkně obléct. Jdeme na koncert. Strejda Niall nám to domluvil tady s Darcy, takže poděkujte nejstarší sestřičce a šup šup." Následně se ozve jekot nadšených dětí. 

Stále nechápu, jak to Darcy s Niallem domluvili. Když Harry říkal, že to nestihl zařídit. Niall to zařídí během rána a Harry ne? To je dost divné.

Radši to nebudu řešit, zbytečně si tím ubírám čas. Rychle doběhnu do mé a Harryho, no spíš už jen mé, když v ní Harry nespal minimálně půl roku, ložnice. Otevřu velkou vestavěnou skříň. Co si mám dat na sebe? Nakonec se rozhodnu pro černé legíny s páskami na kolenou a na světlou mikinu s číslem 03. Obojí je od značky Adidas NEO. Tuhle kolekci jsem navrhla a je nesmírně pohodlná, proto nikomu nebude vadit, když si udělám menší reklamu. Heh Stylesová, vy jste ale vychcaná. (na fotce máte ten outfit, ne..ne..ne...já vím, že neumím popisovat oblečení :D )

já vím, že neumím popisovat oblečení :D )

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat