Utíkám na záchod a začnu zvracet. Uslyším za sebou kroky.
,,Lillien si v pohodě?" zeptá se jemně. JE divný jednou přetočí oči a je nepříjemný a potom je milý. No fajn...nevyznám se v něm.
,,Běž pryč." Zažadoním. On se však ještě přiblíží, chytne mi vlasy a potom mě začne hladit po zdáech.
Když už cítím, že je to všechno venku, tak se postavím a v umyvadle si opláchnu obličej.
,,Si v pohodě?" zeptá se.
,,Jo, už jo" usměju se.
,,Nechceš se jít dívat semnou na film?"
,,Na jaký?"
,,Já nevím něco vybereme pojď" tahne mě za ruku.
,,Takžee si pro horo nebo komedii nebo nějakou romantiku?" pozvedne obočí.
,,Miluju komedie a pohádky, takové ty animované" zakřením se. Já vím, že jsem na to asi velká, ale mám ráda prostě pohádky.
,,Já bych byl pro Já, padouch" řekne a začne mávat s DVD-íčkem.
,,Dobře" usměju se a svalím se na gouč.
Harry pustí film a sedne si za mnou. Položí se mě na sebe a já vůbec neprotestuju, protože je to takhle pohodlné. Po chvíli přestanu vnímat a film a zaměřím se na Harryho obličej. Je tak krásný když se soustředí. Má svraštěné obočí a trochu našpulené rty. Potom už ale nevnímám ani Harryho a usnu.
,,Hele Harry?" řeknu když se probudím a všimnu si jak na mě Harry civí.
Odpověď se mi dostane jen jako Hmm.
,,Proč se na mě tak díváš?" zasměju se.
,,Já..No..Ty si spala a já." Odmlčí se a podívá se někam jinam. ,,Si taková roztomilá když spíš." Řekne skoro šeptem, ale já to uslyším. Zašimrá mě břicho. Tohle je takové jiné než když mi to řekne nějaký jiný kluk. Je to pěkné a na víc, nikdy jsem nepocítila ten příjemný pocit v břichu.
,,Jo aha a nevíš kde mám mobil? Potřebuju někomu napsat."
,,Jo vím" stoupne si a jde k nějakému šuplíku, ze kterého vytáhne můj mobil ,,Na"
,,Díky" vděčně se na něj usměju.
Hzz: Ahoj Lillien..doufám, že si v pohodě
Hzz: Lillien?
Hzz: Dnes už je to třetí den a ty furt spíš. Mám o tebe strach tak se sakra vzbuď.
Hzz: Prosím LiLo.
Hzz: Moc mi chybí psaní s tebou.
Hzz: I když jsem tě dost urážel, promiň.
Hzz: Mám strach, že už se neprobereš a mě si budeš pomatovat jen jako nějakého pitomce co se ti smál nebo tak, ale tak to není. Vlastně tě mám moc rád, ale bojím se ti to říct. Co bych dal za to, aby si věděla kdo jsem a já tě mohl obejmout a mluvit s tebou normálně a nebát se něco říct a tak....vidět tě jak se díky mě směješ nebo jak se díky mě mračíš. To všechno bych chtěl. Dám cokoli jen proto, aby ses vzbudila. Ve škole se teď nemluví o ničem jiném než o tom jak July nutila tvojí mamku aby ti nedával najíst a ty si pak musela jít do té nemocnice a ikdyž už je to 4 den tak se o tom furt mluví a je dost možné, že July dostane nějaký trest. Ale nevím no. Dokonce to vypadá, že Harry už July nemiluje. Výdycky když ji uvidí, tak se snaží někde schovat a ona o furt někde hledá. Je to celkem vtipné. Asi už si uvědomil stejně jako já, že jí de jen o slávu. Už ho prý donutila, aby šla s klukama někam na nějaký rozhovor do televize a ona tam furt mluvila o sobě. Celkem trapas no...
Hzz: Slyšel jsem, že si už nespíš a že si už v pohodě a že už můžeš jít domu za chvilku.
Hzz :Je to super!!!!!!!!
Hzz: Takže tě za chvilku uvidím!! :3
Hzz: Jsem rád, že si tu zase s námi.
Hzz: Mám tě moc rád a chci aby si to věděla.
,,Co se usmíváš jako pako na ten mobil" vyruší mě ze čtení Harry.
Pozvednu obočí ,,Já..teda..no jeden kluk mi píše a je to strašně milé a mám ho ráda. Jenže nevím kdo to je. Píšeme si jen zprávy. Moc bych ho chtěla vidět a mluvit s ním" usměju se.
Harry něco zamumlá a já mu rozumím něco tipu ,,Jo to on taky" ale nevím to jistě.
,,Si do něj zabouchnutá?" zeptá se z ničeho nic.
,,Ne..miluju tebe" udělám takový ten ironický pohled.
,,Já tebe taky"
Oba dva vybuchneme smíchy.
LiLo: Hzz, moc mi chybělo psaní s tebou. Taky tě mám mco ráda a to s tou July a Harrym celkem pobavilo . :D:D
LiLo: Někdy zajdeme ven jo? :*
,,Hej Harry? Co ta July?" zaptám se ho a musím se uchechtnout.
,,Je strašná furt se na mě lepí před novinářema a před kamerama. Furt mi říká že chce jít mezi slavné a kyž tam jdeme tak se lepí na každého kluka co tam je. Je to pipka." Převrátí oči.
Musím se zasmát. ,,Já to říkala"
,,Já vím, ale myslela jsem, že je v pohodě stejně jak ty, když se s tebou baví." Povzdechne si.
,,Harry, já nikdy nebyla v pohodě když jsem byla poblíž July. Ona každému rozkazuje jak se má chovat takže když si s ní, tak to nejsi ty , jsi někdo koho stvořila July" pohladím ho po rameni.
,,Myslíš, že mi něco udělá když jí dám kopačky?" zeptá se mě
,,To nevím, to ona vždycky dává kopačky,ale je zlá takže je dost možné,že ti něco udělá" pokrčím ramena.
,,Aha" řekne sklesle.
,,Ty ji máš ale rád ne?" zeptám se ho.
,,Ona je fakt pěkná to jo, ale když jsem ji viděl ráno odmalovanou tak sem se jí normálně lekl. Jako, nevím moc ji rád nemám a to už jen kvůli tomu, jak se chová k okolí, ale já nechci jí nějak ranit těma kopačkama" povzdechne si.
,,Víš kolik lidí July ranila? Víš kolika lidem ublížila? Třeba mě s tou babičkou na tom obědě nebo jak moji mamku nutila, aby mi nedávala jídlo a já pak v tělocviku spadla a někdo mě zachránil, ale já si nepomatuju kdo to byl a nemůžu mu dát pusu na líčko a poděkovat mu. To všechno jen kvůli July. A to udělala jen mě. Kdo ví co dělá ostatním." Máchám kolem sebe rukama.
,,To já tě odnesl jak si spadla" řekne.
-------------------------
sooooo..vím, že jsem psala, že tato část měla vyjít včera...ale já včera byla na koupáku, hned jak sem došla domů jsem se okoupala a potom jsme šly s kámoškama na pole protože byl nad ránem roj hvězd nebo co- jakože padalo strašně moc hvězd- a bylo to nádherné fakt to stálo za to sice jsme tam byli okolo 6 hodin a od mamky jsem dostala zdrba, že sem došla tak brzo ráno dom...ale i tak to bylo úžasnééé :333 takže jaksi mi nezbyl čas tohle zveřejnit ..moc se omlouvám :(
Hallien je tuuuu :DD ale jen malinko :DDD
Moc děkuju za gratulace <3 ste zlatíčka <3
Láf jů
-Veronica
https://www.wattpad.com/155609363-fanfikce-h-s-prolog - moje nová story :) už je tam i první část :DD
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...