Já: Další týden bez tebe.
Uvědomuješ si vůbec co děláš?
Lillien sakra vždyť my dva k sobě patrime a ty mi jen tak odejdeš. Víš....přemýšlel jsem.
Přemýšlel jsem nad budoucností a taky nad tím, jestli tohle všechno za to trápení stojí.
Co když si ty s někým užíváš a já tu neustále brečím jako malé dítě.
Opravdu nevim jestli tohle nějaký blbý vtip, nějaká odplata a nebo si prostě chtěla utéct od reality.
Jestli je to nějaký vtip, tak si mě pěkně nadraka, protože to vůbec není vtipné!
Jestli je to odplata za to, jak jsem minu od tebe utekla já, tak je to pěkně nefer, protože já musel. Nemohl jsem si vybrat.
Ty sis vybrat mohla. Budto mi nadat, nebo se rozejit, nebo odejít.
Ale teď nevím, co mezi námi vlastně je.
Existuje náš vztah ještě vůbec? Mám na tebe čekat?
Je to jako čekání na něco, co víš že už nepřijde.
Bojím se, hodně se bojím.
A jestli si chtěla utéct od problémů, tvého života nebo reality, tak si zbabělá. A dospělý člověk by tohle neudělal.
Víš kolik lidí mi teď říká, jak si mě dobře ojebala? Jaké to je mít pritelkyni, co od tebe uteče? Teda sorry ty už žádnou nemáš.
Bolí to Lillien, hodně moc to bolí.
Doufám že je ti taky smutno.
Že cítíš tu samou bolest u srdce jako já.
Ily.
Harry xxZpráva nelze odeslat. Číslo neexistuje.
Já: Kurva už mě to sere!
Všechno okolo téhle tvoji scénky mě
sere!
Preju ti krásný zivot beze mě!Zpráva nelze odeslat. Číslo neexistuje
--------------------------
---JE NEKDO KDO CHCE VENOVAT DNESNI CAST? PISTE SI I O DALSI:)----------------------Zase krátká cast? yes please.
Už mi ten notebook šel, ale ted zas nejde.
Asi sem nemocna soooo možná bych mohla víc psat....uvidim.:)
TAK ZAPRVÉ- DEKUJU ZA 30K READS♥ A 13K LIKES A 400+ KOMENTŮ....NEMUZU TOMU UVĚŘIT:3
ZA DRUHÉ- MESSAGE JE #2 VE FANFIKCI!!TO JE ÚŽASNÉ ♥
Děkuji moc vsemt, ste velká podpora♥
(Dneška bude ještě jedna část možná...)
Láf jů
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...