,,Můžeš za to ty"

4.9K 328 24
                                    

,,A proč si z toho tak na větvy?" zeptá se Zayn.

,,Protože je to Prada, chápeš? Prada. To slovo Prada už jen to blbé slovo mě nutí mít lepší náladu a já- já Lillien Lorens- budu fotit novou kolekci to je uplně boží" vysvětlím.

,,Ach ty holky" vzdychne Niall.

,,Jo a Niallerku? Mám chuť na pizzu dala bych si minimálně dvě." dodám.

,,No konečně je tady ta Lillien co mám rád" obejme mě.

,,Ee, žádná pizza máš dietu" překazí nám plán Perrie.

,,Tak si uděláme domací a já si tam dám jen zdravé věci. Prosíííím"udělám psí oči. Hned jak to Niall spozoruje, tak se přidá ke mně

,,Tak fajn" protočí nad námi Perrie oči. Já i Niall zareagujeme stejně a skočíme Perrie kolem krku.

,,Já bych jí to nedovolil" vyrušil nás chraplavý hlas ,,oběd vyzvracela" Styles. Ten smrad jeden velký. 

,,To bylo, protože jsem to snědla moc rychle" řeknu rychle. Bylo to tak?  Nebo mi bylo prostě blbě z toho jídla? No to je jedno na tu pizzu mám mega velkou chuť.

,,A nesnědla si to s chutí třeba?"zeptá se moje druhá maminka Perrie.

,,Jo snědla" na tváři se mi vykouzlí ten nejvíc falešný úsměv ever, ale tak neva no.

,,Tak to v tom případě máš jen jednu pizzu"

,,No jo mami" prohodím.

Perrie po mě hodí vražedný pohled.

*

,,Mnaaaaam ta pizza byla výborná" mlasknu a pohladím si své plné břicho.

,,Není ti blbě nebo něco? " zeptá se mě Harry.

,,Nestarej se práskači" otočím se na patě a odcházím do svého pokoje.

Došel mi nový email.

Dobrý den slečno Lorens, jak už  vám má šéfka říkala, budete převádět a fotit novou kolekci od PRADY. Určitě se těšíte na spolupráci tak, jako my. 

Zítra v 10:00 se bude fotit. Potřebujeme vás už v 9:00 na make-up a zkoušení.

Ve čtvrtek (absolutně nevím jaký tam má být den takže trošku fanatziee :DD ) ve 13:00 se bude dělat zkouška na tu přehlídku.

V pátek ve 20:30 přehlídka začíná. My vás tu potřebujeme už v 18:30.

Tohle je z mé strany asi vše. Pokud mátě nějaké otázky klidně se můžete zeptat.

Přeji krásný den.

Elisabeth Grey.(asistentka)(Btw. to Grey- vůbec sem nevěděla jaké příjmení a pak jsem si vzpomněla jak sme se s kámoškou dívali na 50 odstínů šedi a tam je ten chlápek Grey a dobrý ne? :DD já vím, že to nemá absolutně žádnou pointu, ale já to sem chtěla napsat, takže kdo nechce, tak si to číst nemusí. No to jsem měla napsat asi na začátek, ale to je jedno :DD )

Moment co? Modní přehlídka? To jsem nevěděla, no můj názor nezměním.

Odpovím:

Dobrý den, no abych pravdu řekla, tak jste mě trochu zaskočila tou přehlídkou, ale i tak to beru. Děkuji za infromace. Moc na spolupráci s vámi těším. 

Přeji vám také krásný den.

Lillien Lorens.

Hzz: LiLo?

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat