Žádná nová zpráva.

5.6K 342 2
                                    

,,July!" zakřičím na chodbě.

,,Co je zlato?" doběhne ke mně. No nevím jestli se tomu dá říkat běh, ale představte si běh na fakt hodně vysokých podpatkách.

,,Učitelka mi vzala mobil. Já jsem jen chtěla napsat mamce , že chci aby mi koupila ten nový top. Mamka mi říkala, že tam bude hned ráno a že jí mám napsat co nejdřív a tak tupka učitelka mi ho vzala a nechce mi ho dat. Prý až po vyučování"

,,Tak to ne, počkej du si s ní promluvit" sykne July.

.....

,,Na a už ho nepoužívej, když tě vidí učitel rozumíš?" July mi podá mobil.

,,Díky Jul"

,,Jsem July ne Jul" odsekne mě jako skoro vždy. Ani nevím proč se tak namáhá. Jo vlastně kvůli mojí matce. Jak jinak.

Tenhle život mě tak omezuje. Já bych chtěla tancovat fakt moc. A taky mě baví fotbal. Ale Tohle není pro holky. Teda podle matky a mých falešných kamarádek. Vlastně ony jsou jediné na téhle škole, které semnou mluví. Zbytek se bojí, že bych je vyfuckovala. Což jsem dělala, když jsem si užívala popularity a nevšímala si věcí kolem mě. Teď jsem, ale uvědomělá a vím, že to co se mezi mnou, matkou, July, Linsy a Elis není dobré. 

Žádná nová zpráva.

Nebudu mu psát. Nechci být na obtíž.

Ale ještě jednou to zkontroluju. Když v tom najednou rána. Au. Moje rameno, mé sešity sou na zemi. Neznámá osoba je zdvihá.

,,Lorensová." podává mi sešity.

,,Stylesi." Beru sešity a už chci jít.

,,Babe..máme literaturu..ta je jiným směrem" ozve se znovu Harry. Už vím, že ten kudrnatý je Harry. Linsy mi o něm říkala, že prej chodil s její kámoškou , ale jen chvíli. A že je strašně krásný a sexy. A taky dobrý v posteli. Ale prý ho chce July a já se kolem nich nemám motat, prý pro ně nejsem dost dobrá. Tolik informací se dozvím za dnešek. Však proč ne? Už bych mohla dělat pro FBI.

,,Uh..jo..jasně..já jsem jen..."

,,No tak fajn nevím co jsem chtěla, jen prosím nic o tomhle neříkejte July ,Linsy a Elis, jestli chcete abych žila . Díky moc. „

,,To sou ty další populární holky ze školy?" Zetpá se ...Zayn? Myslím, že jo. Myslím, že Zayn. JE takový zajímavý. Je jako Bad boy. Má krásné oči. Tmavé a velké. Je krásný fakt že jo.

,,Eh..jo.."

Do prdele !

Do prdele!

July, Linsy a Elis jdou. Kurva.!!!

,,A vůbec. Co si do prdele myslíte? S kým se bavíte? Se mnou...a....." to už za mnou stojí July a tahne mě od nich. 

,,Co to sakra je?! Proč s nima mluvíš? Už jsem jednou říkala, že Oni sou naši. Ty s nima nikdy nebudeš rozumíš? Teď jim řekni že se omlouváš, že si kráva a ..prostě se nějak ztrapni."

Kývnu na souhlas.

Udělám 5 kroků v před ke klukům.

,,Moc se omlouvám, jsem kráva, nebavte se semnou, Jsem stupidní a...a...Musím každou přestávku psat mamince, protože se bez ní bojím" Tak jo, tohle byla asi nejhloupější lež ever! Jsem tak blbá.

,,To jako fakt?" začnou se smát.

,,Je..ahoj kluci. Smějete se tady Li? „ Docupitá za náma moje 'ochranářka' July a její dva stíny, které jsou však něco víc, než já.

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat