Vážně hodně vás prosím, abyste si přečetli poznámku dole.
A podívejte se prosím na moji novou knihu The Air War (je tam Harry)(odkaz Vám dám do komentů) Děkuju ♥
Jsem taková stále ještě mírně rozrušená z té noci s Harrym. Sice už je to pár dní, ale stále se mi to promítá v hlavě jako v nějakém kině.
Nevím, co se to se mnou děje. Včera večer jsem brečela, protože lituju toho, co jsem napáchala. Já vím, že miluju Harryho a potřebuju jeho společnos,t stejně tak ho potřebují naše děti. Vždyť on by si nějaké mohl vzít a museli bychom si je rozdělit. Nebo budou ve střídavé péči. Ale tohle já nechtěla. Nevím proč jsem to sakra udělala. Vlastně moc dobře to vím, Harry na nás kašal, ale i tak když byl s námi, tak si to děti jenom užívali. Oni Harryho milují. Co jsem za strašnou mamku, která ničí rodinu? Všechno jsem házela jen na Harryho, ale nikdy jsem se nepodívala na své vlastní chyby. Vždy když dojel, hned jsem se začali hádata. Mohla si s ním zkusit normálně promluvit a ne neustále odstupovat, křičet a nadávat.
Já nevím jestli se chci vážně rozvést. Až teď si uvědmuji, jak velké a důležité rozhodnutí musím provést. Jednala jsem s horkou hlavou, já to vím. Ovšem, Harry se teď nijak nesnaží. Tajně jsem doufala, že za mnou bude dolézat a prosit. Jenže on se mi je vyhýbá. Nedivím se mu. Určitě jsem mu musela hodně ublížit. Strašně se bojím budoucnosti. Co bude dál? Co je ta správná cesta? Neuspěchala jsem to?
Nejlepší by bylo, kdybych si teď mohla s někým pokecat. S někým, kdo mi tak chybí. Nevím jestli jsem to už říkala, ale ostatní kluci s One Direction se semnou taky nebaví a nejvíc mi chybí Niall. Pamatuju si, jak mi pomáhala, když jsem dojela s Darcy zpátky na Floridu. Je pro mě důležitý a já nechci, aby to mezi námi bylo nějaké špatné.
,,Ahoj Ni," řekla jsem, když jsem vešla k němu na pokoj. Leží na posteli a dívá se na golf. Jak jinak.
,,Čau."
,,Nialle, já nechci aby ses i ty se mnou přestal bavit."
,,Li..uvědomuješ si, co jsi sakra udělala?"
,,Jo uvědomuju. Lituju toho. Strašně moc. Nevím, co mě to napadlo. JSem úplně pitomá. Odběhla jsem z boje jako malé posrané dítě, ale já se tak strašně bála Nialle. On na nás kašlal. Víš jaký to je pocit?"
,,Dobře Lilliena, ale to není zasraný důvod k rozvodu!" Zakřičí na mě Niall.
,,Ježiši Nialle, já vím. Jasné? Já to vím. Myslíš, že mám u Harryho šanci? Můžu to dát ještě dohromady?"
,,Nevím," řekne jen jednoduše.
,,Jak nevíš? Vždyť ti něco říct musel."
,,Ne. Není to tak, jak si myslíš. Harry je nehorázně uzavřený do sebe a proto si nás naštvala. Ty jsi mu teď hodně ublížila a on se do sebe uzavřel. Nechce s námi komunikovat ani nic. A to nás nejvíc mrzí. "
,,To-Já. Nechtěla jsem to takhle. Myslíš, že bych si s ním třeba mohla nějak promluvit?"
Niall jen kývl hlavou. Přišla jsem si tak trapně a zlomeně. Proboha, co jsem to zase vyvedla? Vyjdu z Niallového pokoje a pomalým krokem se dostávám k jeho dveřím. Bojím se. Vážně se za své chování stydím. Zvednu ruku a zaklpeu nejistě na jeho dveře. Po chvíli uslyším hlasité kroky. Otevřou se dveře, ale jen malinko, tak abych mu viděla sotva celou tvář.
,,Lillien?" Zeptá se udiveně. To vypadám až tak horzně?
,,Uhm. Můžu jít dál?"
Harry ni neřekne, pouze otevře celé dveře a mě na půl spadne kámen ze srdce. Vejdu do jeho pokoje a sednu si na manželskou postel.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...