to je luxusní drobeček hoši

3.5K 243 53
                                    

Neznámý kontakt: Jdeš dneska na tu premiéru?

Já: Na jako premiéru?

Neznámý kontakt: Toho nového filmu Fakjů pane učetli 2

Já: Jo,jo jdu. 

Neznámý kontakt: A jak ses tam dostala?

Já: Perrie mě pozvala:) A vůbec, co se zajímáš?

Neznámý kontakt: Aha, já jen tak. Uvidíme se tam babe.

Já: No už se těším.

Neznámý kontakt: Já taky;) Hlavně pak na tu party.:)

Já: To já už tam doufám nebudu:)

Neznámý kontakt: Tak to budu mít zkažený večer. 

Já: Ale prosim tě. 

Neznámý kontakt: Víš kolik je?

Já: Jo 18:00

Neznámý kontakt: Nemáš se už začít chystat? Premiéra začíná za dvě hodiny.

Já: Já jsem za chvíli nachystaná:) Netrvá mi to tři hodiny, jak ostatním.

Neznámý kontakt: Furt stejná.

Já: Jak to myslíš?

Já: Hej!

Já: Fajn...

18:20

Fajn hodina na připravení, to mi bohatě stačí...

První co udělám je, že nakojím Darcy. Poté ji uložím a ona jako kouzlem hned usne. Následuje sprchy. Vlasy si umývat nebudu, protože jsem je myla včera. Jakmile se do umývám , tak si obleču šaty. Jako další krok je make-up. 

První nanesu bázi pod make-up, poté samotný make-up. Jelikož mám černé šaty, tak si udělám černé kouřové stíny. Nařasím si řasy mou nejoblíbenější řasenku od Make-up revolution, která nádherně zahušťuje a prodlužuje řasy. Ještě před zapudrováním, jsem jemně vykonturovala lícní kosti. Poté byl můj opravdu hodně lehký a rychlý make-up hotový.

Na řadu přišly vlasy. Nebudu s nimi nic extra dělat. Pouze je postříkám ochranným přípravkem a vyžehlím. 

Když mám všechny úpravy hotové. Vezmu z malé šperkovnice takový stříbrný náramek. Ze skříně si podám černo červené psaníčko, do kterého i dám mobil klíčky a pudr. 

Na nohy si obuji ty nepohodlné ale strašně krásné červené boty s hodně tenkým podpatkem. Můj look je hotový. Naposledy se podívám do zrcadla. Musím uznat, že se sama sobě líbím.

,,Miku, Joshi. Jste si jisti, že se dokážete o Darcy postarat během noci?" Josh je Mikův přítel. Má růžové vlasy, modré oči, vysokou celkem vypracovanou postavu. Upřímně, kdyby nebyl na kluky tak o něj má zájem každá druhá dívka. Je fakt přitažlivý a je strašně milý. Jsem ráda, že má Mike takové štěstí. Jsou oba dva strašně sladcí.

,,Jasně zlato. vždyť je to malinká andílek. A ty už si běž užívat. Vem si moje krásné, černé porsche.(odkaz v komentářích-když na to nezapomenu)."řekne Josh. Vidíte? Já říkala, že je strašně milý.

Nasednu do luxusního autíčka, zapnu rádio a vyjedu. Po půl hodinové cestě konečně dorazím na místo konání dnešní premiéry a poté nasledující menší párty.

Vjedu do garáže pod budovou a zaparkuju vedle dvou černých Range Roverů, kteří před chvíli také zaparkovali.

,,Páni tak to je luxusní drobeček hoši." uslyším Zayna. ,,Jo to je" ozvu se. Všech pět členů One Direcion se na mě podívají takovým tím pohledem Děláš si ze mě prdel? ,,Jak si k tomu TY sakra došla?" pohladí toho drobečka Liam. ,,Jako tím chceš říct, že holky nemůžou mít takovéhle miláčky? Sakra do je diskriminace Payne." zasměju se. ,,Není její" řekne Harry. ,,Jak to můžeš ty vědět? Vždyť ty vůbec nevíš co j-" ,,Když jsem ti chtěl takovéhle auto koupit, tak si mi řekla, že ty auto na kochání nechceš, že chceš něco, čím se dá jezdit přes jakýkoli terén" mrkne na mě Harry. ,,No tak fajn není moje. Ale upřímně, po téhle jízdě bych si ho i koupila.No to je jedno. Auto je Joshe." usměju se. ,,Josh je Mikův přítel." dodám. 

,,Takže půjdeš od toho auta, nebo se za ním budeš furt schovávat?" zasměje se Niall. Rozhodnu se tedy jít k nim. Právě teď mě všichni sjíždí pohledem. Okay..je to dost nepříjemné. ,,Páni,  sluší ti to." přeruší trapné ticho Harry. ,,Och vážně? už jsem se lekla že řekneš, že je ti ze mně na blití" převrátím oči. Projdu kolem kluků. Když si jsem jistá, že ještě furt stojí, tak se otočím ,,Jdete?" pobídnu je. U vchodu stojí Perrie. Obejmeme se.

,,Pojď půjdeme spolu po tom krásném červeném koberci a necháme se spolu vyfotit. " řekne Perrie a táhne mě ke  dlouhému koberci, který je obklopený fotografama a fanouškama. Tohle je bláznivé.

Po úspěšné procházce na červeném koberci si konečně s Perrie sedáme na sedadla. Vedle mě sedí Niall, z druhé strany Perrie se Zaynem. Vedle Zayna Louis a Liam. Vedle Nialla sedí Harry s Taylor. Právě si vylizují žaludky. ,,Asi budu zvracet" řekneme s Niallem zároveň. Plácneme si a zasmějeme se. ,,Hlavně, že se ti to kdysi líbilo" řekne Harry mým směrem. Zrudnu. Opravdu se tady chce bavit o takovýhle věcech? Opravdu chce provokovat? Fajn...Ale měl by vědět, že já neprohrávám. 

-------------------------------------------
DEKUJU ZA 60K READS A VSECHNY VOTES A KOMENTY A TAKY ZPRAVY ♥
(další část vyjde až pozdis....nemám nic předepsané..a nestiham teď něco psat.:( )

Další čáást:3 :DD Zase se tu trochu píše...muhaha...konečně to příjde..konečně příjde to, na co se tak těším :33 :DDD dobře příjde to až další částí...a víc se to rozjede po té další části...Ale to je fuk.....A víte co? za pár částí....se totálně ztrapní i Taylor :3 :DDDD hahahahahahha ¨

Tady máte ten odkaz na to auto https://www.google.cz/search?hl=cs&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1366&bih=667&q=porsche&oq=Por&gs_l=img.1.0.0l10.2063.2900.0.5096.3.3.0.0.0.0.142.314.2j1.3.0....0...1ac.1.64.img..0.3.311.PsW-8De3I98#imgdii=YtKg58A6YtVh2M%3A%3BYtKg58A6YtVh2M%3A%3BED6tm7WKxOfNyM%3A&imgrc=YtKg58A6YtVh2M%3A  

Love jů

-Veronica xx








Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat