Díky Harry

3.4K 201 30
                                    

Pondělí

Můj nejúžasnější kamarád Niall mi nechal dovést čerstvé banánové palačinky. To by jsi nevěřila, jak byly ty palačinky výborné. I Darcy víc chutnalo mliko (to byl pokus o něco jako vtip :D )

Celý den jsem prakticky prolezla, proležela s Dracy v posteli a notebookem na klíně. Sakra, jak moc já miluju pohádky. 

Úterý

Teď to všechno začalo, znovu jsem začala myslet nad Harrym. Nevím jestli jsem udělala chybu a nebo jsem udělala dobrou věc. Fajn udělala jsem chybu. Mám nehorázné výčitky. Proč mám sakra pocit, že jsem se zachovala jako nějaká špína? Och, že by jsem špína byla? Až takhle hluboko jsem klesla.  Ale zas, nemůžu za to, že ho potřebuju cítit. Jeho úžasné rty a......Bože tohle nejde. Nemůžu myslet furt jen na něj. On je zadaný a tam to, byl to je úlet. Byl pod vlivem alkoholu. Jinak by mi totiž zavolal. Nebo se mi aspoň ozval. Místo toho mi píše nějaký debil, kterého nezmám, nebo teda aspoň jeho číslo neznám. Jako někdy je fajn si jen tak psát a vědět, že to nebude mít nijaké následky. Teda aspoň doufám, že to nebude mít žádné špatné následky. Mike jako vždy není večer doma. Celkem mi chybí, protože se s ním úžasně vykládá, ale nechci mu bránit ve štěstí v jeho lásce.

Středa 

Ze začátku to vypadalo, že tento den bude stejný jako, pondělí. Budu ležet s Darcy a budeme se dívat na další pohádky. Nebo s ní půjdu na procházku. Ovšem jen na krátkou, protože po té aférce, kdy si polovina státu myslela, že se mnou Niall chodí, jsem byla vždy hned obklopena novináři. NEmám to ráda. Dobře, možná že kdyby to byla moje práce a já bych tak musela pracovat.....asi bych byla taky taková vlezlá. Vlastně za to ti novináři nemůžou. Je to jejich práce a oni nějak rodinu přece nějak musí že jo. Pak se ale stalo něco, co se stát nikdy nemělo. I když se to už jednou stalo. 

* Konečně. Dojdu k domu s adresou, kterou mi Niall nadiktoval. Vlastně jsme tady už s klukama byli, ale já s mojí úžasnou pamětí si to opět nepomatuju, což vypovídá i o mých výpadcích textu . Přistoupím blíž ke dveřím a zazvoním. Delší dobu nikdo neotvíral. Najednou se přede mnou otevřou dveře. Čekal jsem nasraného nebo přitepleně oblečeného Mika, ale to jsem se šíleně pletl. Přede mnou stojí Lillien v kraťoučkých kraťáskách a nátělníku. Oh bože, co jsem komu udělal? Proč je tak přitažlivá?

 ,,Huh. Ahoj Harry co ty tady?" zaskočeně se na mě podívala. Chvíli si ještě prohlížím její dokonalé tělo. Až když si uvědomím, že se mě ptala co tady chci, tak se jí podívám do očí. Zřejmě jí došlo kam jsem se celou tu dobu díval a tak se nenápadně posune za vchodové dveře. Využiju toho a vejdu dovnitř domu. ,,Chci si promluvit." Dojdu do obyváku a sednu si na gauč. ,,O čem by si chtěl mluvit?" nadzvedne obočí. O tom, že tě musím mít, protože bez tebe blázním. Vlastně šílím jen z tvého doteku. Je to úžasné tě držet. Slyšet tvůj hlas, smích a steny díky mé osobě. ,,Eh..no. Chtěl jsem se zeptat jak se má," poškrábu se na zátylku abych nabral čas na vymyšlení něčeho, ,,Darcy. Jak se má Darcy." ,,Má se dobře. Díky za optání," usměje se. Je to kouzelný úsměv, nechápu jak může být někdo tak neobyčejně krásný, půvabný, milý a kouzelný. ,,Můžu se na ni podívat?" zeptám se s kapkou strachu. Proč se vlastně bojím? Mám právo na to vidět moji dceru. -Bojíš se, protože sis šel promluvit s Lillien o tom, že k ní něco cítíš a né o tom, jak se má tvé dítě-  ,,Um. Jasně. Jen možná bude spát," řekne Lillien nesměle a odchází ke schodům. Následuji ji.

,,Proč tady hrají písničky od One Direction?" uchechtnu se.  ,,Protože ji tohle vždycky uklidní a uspí. Původně jsem se dívaly na pohádky, ale moc to nevnímá, takže jsem se na pohádky spíš dívala já a Darcy si hrála s mými vlasy. No každopádně, vždy když Darcy pustím vaše písničky, tak usne. Je to jako kouzlo," Lillien se zářivě usměje a pohladí naši krásnou spící dceru. ,,Je to tak úžasné miminko," promluví znovu. ,,Jsem tak ráda, že ji mám. Tenhle život bez ní, by byl tak prázdný. Je moje všechno. Moje zapadající slunce i má první hvězda. Někdy si říkám, jak může tak úžasné stvoření existovat. Díky Harry. Nebýt tebe, nikdy bych neměla tak úžasnou dceru." Když se mi podívá do očí, můžu vidět, jak se ty její oči lesknou. Sakra. Jsem já to debil. Mohli jsme krásně žít a mohli jsme se smát. Všichni tři, ale ne pan exot Styles se musel ukázat jako naprosto ignorant a všechno pěkné pokazit. Z očí se přemístím na její rty. Tak krásné, plné, růžové hebké rty. Tohle nejde. 

Odstraním mezeru mezi námi a přilepím se na její rty. Miluju její rty. Každá dívka i žena by jí mohla její rty závidět. Lillien mi polibek opětuje. Myslel jsem, že mě odstrčí a nadá mi. Rukami mi vjede do vlasů. Oh bože. Mé ruce si ihned najdou cestu k jejímu zadečku, která stisknu. Potom její drobné tělo zvednu za stehna a ona své nohy obmotá kolem mého trupu. Dojdu s ní k posteli, kde se na chvíli odtrhneme, abychom se mohli nadechnout. Hned potom se vrhnu na její krk, kde si ji označkuju I když není moje, nikdo mi s ní nebude nic dělat. Jen já jí můžu dělat dobře. 

Netrvá dlouho a jsem oba dva nazí. Jemně do ní přirazím. Nestačí mi to, přirazím drsněji a to už ani jeden neudržíme sten v sobě. Ještě, že tady není ten buzerant Mike. Po nějaké době přirážení a stenů našich jmen, společně dojdeme k vrcholu. Tohle bylo hodně solidní. Snad ani na té párty jsem se necítil tak dobře. 

Je úžasná.*

No, opět se to stalo. Nechtěla jsem to, ale vlastně chtěla. On mě vždycky zmate a já se mu poddám. Ale, jeho tělo..dokáže něco co nikdo jiný. Nevím..proč..a bojím se toho. Nechci aby mě podváděl.

Čtvrtek

Celý den jsem přemýšlela nad předešlým dnem. Jsem fakt špína.

Pátek

Byl to hrozný den. Nevím proč, ale chtěla jsem mít u sebe Harryho a cítit jeho doteky na mém těle. Bože co to se mnou udělal?  Niall mi napsal, že příští vtýden jedu s nimi k jeho mamce, její přítel má narozeniny. Co mu mám sakra koupit? Taky mi to mohl říct Harry, ale to pako zapomnělo.

Sobota

Další hrozný den. Byla jsem s Darcy venku. Furt mě otravovali novináři a mě se kvůli nim překlopil kočárek na bok. Díky bohu byla Darcy připoutaná. Kdyby se jí něco stalo kvůli těm idiotům, tak přísahám, že by to nepřežil nikdo z nich. Samozřejmě se to hned objevilo všude v bulváru. Avšak psali jen to, že se mi kočárek překlopil a že za to můžu já. Tu část kdy mi do něj vrazil novinář vynechali. 

Neděle

Když Harry zjistil o tom incidentu ihned dojel. Chtěla bych říct, že to bylo milé gesto, kdyby na mě nebyl naštvaný. Hned po tom, co jsem mu řekla, jak to vlastně bylo, se uklidnil. Udělala jsem nám kakao a jemu dala oběd. Doma neobědval, Taylor neumí vařit. Blbka. Jedl těstoviny ala táta Lorens. (pamatujete na tu 'kuchařku' ? :DD ) připomnělo nám to život na střední. Není to tak dávno. Jen pár roků. No a co by to bylo za střetnutí s Harrym, kdyby jsme neskončili v posteli. Tentokrát přespal. Nejsem si jistá, jestli je to byl dobrý nápad nebo špatný. 

---------------------------------------------------------

Promiňte chyby...:/

Konečně to mám hotové...ani nevíte kolik práce mi to dalo zabrat. Přitom..mi to příjde o ničem..:/ Ehm....asi jste teď pochopili, jaký bude vztah Hallien. :DD Celkem dobrý no. BTW. vyhovuje vám tam ta vsuvka Harryho pohledu? :O Já to tam budu dávat, aby to nebylo tak....suché. 

Další část...bude...bud v neděli a možná během týdne bonus.(proto je tam napsané, že k Niallové mamce se pojede příští týden. A není tam určitý den :DD )

Tak a teď bych se mohla jít učit chemii nemyslíte? NE? Já taky ne:DD...stejně to vždycky prochatuju s Maruškou :DDD ♥

Ehm...tak mě napadlo...jestli by si mě někdo chtěl přidat na snapu tak tam jsem vlkovaa a na twitteru taky ale se zavináčem..(takové to víte co :DD ) bych mohla přidávat fotky ohledně wattpadu :DD :3

Omk....mamka peče perníčky...a já cítím tu úžasnou vůni. Uplně jsem na ně dostala chuť :33 :DDD

Láf jů <3

-Veronicaxx











Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat