Huh...můj notebook stavkuje...soo ty odpovědi na charakter ask pridam..po téhle části:( no...já už to měla napsané...ale ten zasraný notebook toho zveřejnil jen asi čtvrtinu...-,- takze sem to oddělala...ani nevím jestli se to fakt oddelalo nebo je to zveřejněné...jestli je to zverejnene tak to ani nečtěte :DD
Podíval jsem se na obrazovku mého mobilů jestli mi nedošlo nějaké upozornění ohledně Lillien. Nic. Už mám i najmute dva agenty kteří ji dva tydny hledají..ale nic. Kam ta ztracená holka šla? Už mě to nebaví čekat. Každý den stavam s naději a každý večer usinam s nejistotou. Už to sou skoro dva měsíce. Nesnáším tu samotu. Naštěstí mám moje brasky a Taylor. Na jednu stranu jsem řád co se na moje narozeniny stalo a na druhou stranu ne.
,,Takže Harry ty a Lillien už spolu nejste jak nám prozradil vás manažer, ale co ten nivy objev? Je mezi tebou a Ttaylor Swift něco víc? " co? Jak jim může nějaký manažer říct, že já a Lillien už spolu nic nemáme? No asi má pravdu dva měsíce je dost dlouhá doba. Třeba....třeba na mě zapomněla, tak jako jsem to já chtěl udělat na střední. Třeba mi tak chtěla dát konec. Co když to dítě ani není moje? Je. Ona by mě nikdy nepodvedla, to já chtěl. Bože.
,,Harry" promluví znovu ta nechutně se usmívající žena, která má s námi rozhovor před kamerami.
,,Jo , pardon já jsem se jen zamyslel. Já a Taylor? No" odmlčel jsem se. Hodně jsem se s ní sblížil co odešla Lillien. Jo, možná jsem se parkrát políbili. No dobře tak jsme se dvakrát políbili, ale já oprvadu nevím jestli je to něco víc nebo ne. ,,Myslím, že je to spíš kamarádství než něco víc" usměju se.
Po rýdnu
,,Ahoj Harry" mává na mě Tay. ,,Ahoj" obejmu ji. ,,Tak dneska jdeme k tobě a budem se dívat na ty filmy?" zeptám se jí po odtáhnutí. ,,Jo jasně" zajásá.
,,Hm, tak co pustíme?" zeptám se Taylor.
,,Kamarád taky rád" zvedne nad hlavu DVD a začne s ním mávat. Potom ho dává do přehráváče a už začínají hrát první záběry. Od její obrovské televize skočí za mnou na gauč a uvelebí se mi v náruči. Tohle mi hodně připomíná Lillien. Ježiš Harry nemysli na ni furt sakra!
,,Mě to nebaví, na tohle se dívám vždycky" začnu kňourat. Ale fakt, vždy když se mám ena něco dívat, tak se díváme na tohle.
,,No to já jsem pustila, protože když to znáš tak pak můžeme dělat tohle" řekne a políbí mě. Jemně. Má sladké a jemné rty. Skoro jako motýlí křídla. ,,A taky tohle" pohladí mě po břichu.
,,Ale tohle kamarádi nedělají ne?" zasměju se, když na mě Tay rozkročeně sedí a líbá mě na krku.
,,Aha." přestane. Já jí ale neříkal ať přestane. Vypadá docela zamyšleně. ,,Tak v tom případě. Můžu být tvoje?" Huh Co?
,,Já...já nevím" zakoktám.
,,Ber to pozitivně. Stejně nám tvůj manažer říkal, že by sme to mohli dát dohormady aby nebyly drby a taky bych ti pomohla zapomenout na Lilline která ti utekla" Ano, utekla protože jsme MY DVA vrthli do mého domu a líbali se tam.
,,Asi by sme se tomu vztahu nevyhnuli" Tay zakroutí hlavou. ,,Hmmm...jsi moje" překulil jsem ji pod sebe a teď jsem ji na krku pro změnu líbal já. No a asi všichni chápu kam tohle vede. Skončili jsem v její posteli, která je hodně pohodlná. Jo je dobrá, ale na NI nikdo nemá. Fajn, měl bych už zapomenout, protože normální človek by se po více jak dvou měsících vrátil nebo by dal aspoň vědět. Já ji psal, volal, hledal. Ona si určitě užívá a zapomněla na mě. Proč bych nemohl já?
,,Miluju tě Harry a vždycky jsem tě milovala" políbí mě Taylor.
,,Já tebe. Jen, nikde to ještě nedáme vědět jo?"
,,Fajn miláčku" Taylor si stoupne a odchází do kuchyně. Doufám, že jde dělat snídani, no jelikož je půl jedné, tak oběd, protože mám strašný hlad.
----------------------------------------------
Děvčata? Message je první ve fanfikci <33 děkuju <33
Znovu kratší kapitolka z Harryho pohledu. Doufám, že to není moc přeskakování času :/
Nelekejte se Taylor ani mě kvůli tomu nezabíjejte.
Ta holka co s ní chtěl Harry podvést Lillien, byla Taylor Swift:) Jo..napadlo mě to u toho jak jsem psala ty odpovědi na Character ask, které se následovně smazaly-_- :DDDD No..musím ještě napsat pohled Lillien, takže dneska čekejte ještě jednu část:)
Takže se zatím mějte Message princess<3
Láf jů <3
-Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...