Zayn má asi pravdu. Měla bych jít proti July. Už rok a půl mě sere. Už rok a půl mě ztrapňuje a už rok a půl si dopřává smetánku a já nic. Vždycky mě jen využívá. To ona vždycky fotila různé oblečení a pak byla ještě slavnější. Vždycky ke všem byla hnusná, všichni se jí bojí dokonce i učitelé. Pro kluky je jako bohyně, protože dá na potkání, ale jen slavným nebo bohatým. Je to čubka.
...
,,Jamesi?" zeptám se již v autě. Sundám si svou beanie čepici, která je Adidas Neo. Aspoň ladí k mikině. Lol. Strašně se mi líbí ty vlasy a ta čepka k sobě. Je to dokonalé spojení.
,,Ano Lillien? Co máš na srdíčku?" usměje se James
,,Dneska asi půjdu proti July"
,,No konečně tě napadlo něco normálního" usměje se.
,,Takže mě podporuješ?" usměju se taky.
,,Ovšem. Tohle jsem chtěl slyšet u víc jak rok a teď konečně. Doufám, že ti to výjde. A až za ní půjdeš jí říct, že je to nafoukaná mrcha, tak si zapni na mobilu diktafon(to je jak vám to nahrává zvuk). Protože jestli do tebe začne valit blbosti, tak to pak můžeš pustit Marii nebo teda tvojí mamce a ona bude vědět komu pak bude věřit. A vystup si. Moc ti tohle sluší, udělej dojem, buď hodná a držím palce se Zaynem a July." Políbí mě do vlasů James. Vidíte? Já vam říkala, že je jako nějaký strejda.
,,Děkuju Jamesi. Mám tě ráda" obejmu ho a vystupuju z auta. Už teď se na mě dívá pár lidí, co stojí před školou. Když si to tak vezmu, tak sem si rozhádala Hzz a i Zayna. S kým si teď budu psát?
Vejdu do školy a všichni, opravdu všichni se na mě podívají a pusu mají dokořán.
,,Lillien, dneska ti to moc sluší"řekne jedna holka, kterou vůbec neznám.
,,Jejda, to je milý, děkuju moc...."
,,Jsem Perrie. Chodím s July do třídy. Kdysi sme byly nejlepší kámošky, ale potom přesedlala na tebe. Celkem sem si v té době oddychla" zasměje se PErrie. Je opravdu moc krásná a svá. Přesně to, co chci být. A je proti July. Myslím, že bychom mohly být kamarádky.
,,A kolik ti je Perrie?" zeptám se jí.
,,Je mi 18" s úsměvem odpoví.
,,Ale jak ti můž" skočí mi do řeče ,,přeskočila jsem první třídu, protože jsem bydlela s dědou a babičkou, kteří mě učili psát číst i počítat mnohem dřív než se mělo. Takže já jsem na začátku první třídy uměla to co děti v druhém pololetí d v druhé třídě, tak mě posonuli víš."
,,Jo ahaaa. Hele Perrie. Moc ráda bych si s tebou vykládal ale" znovu mi skočí do řeče. ,,Ale July by tě zabila, protože se bavíš s někým pod její úroveň a já jsem i pod tvoji úroveň chápu" kývne.
,,Ne , a bože neskač mi furt do řeči, chtěla jsem říct, že už musím jít, protože chci najít July, která mi řekne, že takhle se oblíkají jen socky a nebo kluci, že tohle není pro holky a já ji chci říct, že je mrcha a že my dvě už nikdy nebudeme kamarádky"
,,Bože. To fakt? Jsem na tebe hrdá zlato." Pohladí mě.
,,Děkuju, ale teď ještě musím jít něco zařídit." Usměju se a odkráčím. Potom na ni zařvu ,,Však se ještě uvidíme slibuju" a mávnu
Projdu skoro celou školu než najdu Zayna.
Stojí i s klukama u skříněk, asi u jejich.
,,Ahoj" řeknu. Tvářím se tak nějak neutrálně.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...