Ten Zaynův hlas. Já bulím :( opravdu. Všechny jeho výšky to všechno chci ještě někdy slyšet naživo :( <3 ♥ Modleme se za to Message princess <3
Niallovi se rozšíří oči. ,,Jasně hvězdo, ale ty mi nachystáš večeři " kývnu.
Mezitím, co Niall už někde v kuchyni dělá snídani se já oblíkám. Nění to nic extra. Dávám si černé jensy, vínové tílko s třásničkama, takovou - mikinu , černé kožené boty a černou koženou kabelku(viz. obrázek), do které si dám klíčky, externí nabíječku, diář a sluchátka. Malovat se nebudu,p protože tam budou určitě nějací lidi na make-up. Zkouknu se v zrcadle a s úsměvem na tváři se vydám k Niallovi.
,,Páni Lillien, moc ti to sluší" rozzáří se Niall.
,,Děkuju Ni"
,,Na tady máš palačinku s Nutellou" podá mi talíř s palačinkou. Mňam, miluju palačinky s Nutellou.
,,Jak víš, že to jím?" zamumlám s plnou pusou.
,,Tak hele vím, že vypadám jako bych neuměl napočítat do pěti, což mimochodem umím teda aspoň v to doufám, jedna, dva ,čtyři, pět" dělal zamyšleného.
,,A co tři?"
,,To je hnusné číslo, to nebude existovat" pozvedne obličej a hraje si na chytrého.
,,Jo? A kolik je tady na tom talíři palačinek?" Jsou tam tři.
,,Hm..." odmlčí se. HA neví. ,,Dvě plus jedna palačinky"
,,Ni? Brouku to je strašné" zasměju se. On se na mě nechápavě podívá. ,,No ty si tak blbý až si chytrý" znovu se zasměju
,,Hahahahah stášně vtipné a pohni si já už du do auta" vyplázne jazyk, dá talíř do myčky a odchází. Já mezitím narvu půlku mojí palačinky do pusy, dám i můj talíř do myčky a rychle pospíchám za ním.
,,Ni, tady odboč doprava a zaparkuj" ukážu Niallovi parkoviště pro V.I.P. No dobře možná to není pro V.I.P. ale já si tak připadám.
,,Tak vystupujeme" zajásá Niall. Asi je nadšený stejně jako já.
Vyjdeme z auta a jako kouzlem se kolem nás objeví novináři. To nemají nic jiného na práci k sakru? NE já zapomněla oni sou přímo závislí na 1D. Opravdu. Někdy si říkám jestli ti novináři nejsou víc závislí na 1D než Directionerky. Vím, možná ti zní dost bláznivě, ale ono to tak opravdu vypadá.
,,Vyjste slečna Lorens ,že ano?" promluví žena. Má až přehnané stíny a je to vyperoxidovaná blondýna. Gelové nehty a umělé kozy.
,,A tohle je Niall Horan" ukáže na Nialla, který tam také s někým mluví.
,,Ano" odpovím suše.
,,Opravdu krásný pár. Directionerky teď budou šílet." usměje se. Oprava. Usměje se falešně.
,,Ano, sme pár tak jako vaše pravá ňadra" nahodím umělý úsměv. Moderátorka se zamračí.
,,Co tím chcete říct?"
,,Myslím, že víte, pokud ten peroxid nevyžral jen vaše vlasy ale i váš mozek. No radši vám to zopakuju. Já a Niall Horan jsme tak velký pár jako vaše pravá ňadra a jelikož ty vaše nejsou ani trošku pravé tak to znamená, že já a Niall nejsme pár ani trošičku. Je jen můj doprovod na focení. To je vše. Jo a Directionerky nebojte Niall je vám všem oddaný co nejvíc to jde." otočím se a jdu do vchodu. Po cestě ulovím i Nialla a tahnu ho za sebou. Chudáček.
,,Hej, já nejsem žádná tvoje panenka" zatváří se bolestivě.
,,Ale chudinko" udělám psí očka.
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...