Věnováno všem co to čtou.
Harry: Lillien, ani nevíš jak moc mi chybíš. Už týden na tebe čekám. Nic jiného nedělám. Jen čekám. Každou noc se mi o tobě zdají sny. Každou noc se probouzim spotěný a se slzami v očích. Nikdy jsem si nedovedl přestavit život bez tebe. Ale já si te nevazil a ztratil tě. Opravdu nevím co mám dělat. Chtěl bych te jít hledat, ale ty si říkala, ze si chces vyčistit hlavu a ze se vrátíš... Ale kdy? Chci být při porodu našeho dítěte. Chci vidět , jak naše dítě roste, jak ti roste bříško. Chci cítit kopání našeho dítěte. Je to vlastně holčička nebo kluk? Jak se bude jmenovat? Mám vybavit pokoj, nebo čekat na tebe? Tak moc mi chybí tvá přítomnost. Tak moc mi chybí tvá vůně, tvoje jiskřičky v očích, tvůj úsměv, tvoje gesta, tvoje dotyky, tvůj hlas, tvůj hlasitý a pravdivý smích. Chybíš mi TY. Přiznávám se, že jsem udělal tu největší blbost. Chtěl jsem si to rozdat s nějakou šlapkou, ale nikdy jindy jsem to neudělal. Byl jsem prostě naštvaný, ze na moje narozeniny odjíždíš a vůbec o nich nevíš. Bože zachoval jsem se jako malý spratek. Ale chci ti dokázat, ze už jsem dost vyspělý na to, abych mohl byt otcem. Možná si myšlíš, že ne. Ale já jsem si už hodně věci uvědomil a teď vím, ze se můžuba stanu otcem na plný úvazek. Vzdal bych se klidně i kariéry kvůli rodině. Vzdal bych se všeho jen, abych mohl byt s rodinou. Ty, já a to male budeme rodina. Tak to je a bude nedovolim, aby náse dítě žilo v neúplné rodině. Udelam pro našt všechno. Jen te chci mít u sebe. Chci te políbit, chci usínat s tebou v mém objetí, chci te cítit, slyšet tvůj smích, vidět tvoje úžasné oči, ve kterých se vždy tak topím. Lillen, miloval jsem te, miluju a milovat bude at se děje, co se děje. Nic me neodradí od lásky k tobě. Jsi jako poslední hvezda na nebi, jsi jako motýl- krásný, křehký, dokonalý a volný .
Prosím vraťte se mi Lillien. Moc te prosím.
Miluju tě.
Harry xx.Zpráva nelze odeslat. Číslo již neexistuje.
Harry: Lillien že si to neudělala, že je to jen blbý vtip. Že suší nezablokovla číslo?
Zpráva nelze odeslat. Číslo již neexistuje.
,,Fuck" zakleju.
---------------------------------------Fuck thus shit.
Nefunguje mi notebook...já se asi zblázním...takže.... Změna plánu ohledně děje...ale neva mno...cekejte hodně krátké části s hodně chybami...protože na tom mobilu je to příšerné...
Každopádně...co říkáte na tu zprávu a na to, ze si Lillien zablokovala mobil(zrušila číslo)?
Tod asi vše....Joooo a kdyby někdo chtěl ....tak si me můžete přidat na snapchatu: vlkovaa a na instagramu: vlkovaa
Láf jů
- Veronica
ČTEŠ
Message h.s. (czech)
FanfictionMessage. 1,2,3 -moc prosím, berte to s velkou rezervou!!! Bylo mi 14....ale mazat to nechci, je to důležitý kus mě. Takže se předem moc omlouvám za chyby a nesmysly 😁 (Možná to někdy opravím) Krásná Lillien, která musí podřizovat svůj život její m...