,,Ona už to ví?"

5.5K 298 25
                                    

LiLo: NEvím co na to říct.

Hzz: Neříkej nic, jen mi slib ,že dojdeš.

LiLo: Promiň, ale nemůžu.

Zobrazeno.

LiLo: Já...já tě asi taky miluju.

Hzz: Ale k čemu mi to je, když nedojdeš?

LiLo: A nemůžeš mi to prostě normálně říct?

Hzz: Ne.

Hzz: Jestli mě miluješ, tak dojdeš.

LiLo: .......

Hzz: Stejně tě tam budu čekat.

LiLo: Proč?Co když se na tebe vyseru a radši půjdu s Mikem? Co když je on pro mě lepší a já si vyberu jeho?

Hzz: Protože vím, že jestli si vybereš jeho a budete spolu něco mít a on ti ublíží, tak si vzpomeneš na mě a řekneš si- Proč jsem radši nešla za tím klukem ze zpráv? Proč jsem šla s tím idiotem na večeři? Proč jsem udělala takovou chybu. Neposlechla jsem srdce, ale mozek. JSem pitomá. A víš co? Budeš mě mít skoro furt na očích a ani o tom nebudeš vědět. Jaká ironie co? Prostě tam budu. Když nedojdeš tak si to jednou vyčítat budeš vím to.

LiLo: Nechceš jít na psychologa?

Hzz: Cože? Proč?

LiLo: Psychologové mívají takovéto řečičky.

Hzz: V sobotu v 8 na lavičkách u přístavů.


Mike: Lillien, krásko. Tak půjdeme v sobotu do jedné italské restaurace jo? O půl osmé tě vyzvednu.

: Miku, já moc nejsem na takové ty elegantní večeře.

Mike: Já už to ale zarezervoval a princezna jako ty si zaslouží jen to nejlepší.

: A nemůžeme jít prostě jen do Mekáče?

Mike: Ne, fuj. Vždyť tam ani nevaří normální jídla, jen nějaké hnusy. Prostě tě o čtvrt na osm vyzvednu, protože o půl osmé máme rezervaci. Pěkně se obleč. Pa :*

: Jo, jasně.


LiLo Hzz? Kdyby sis mohl vybrat jít někam na večeři šel bys do mekáče nebo do italské restaurace?

Hzz: Já osobně bych šel radši do mekáče, protože takové ty rande, jak z nějakých strašných romantických filmů. Ale jako kdyby se mnou šla nějaká holka, tak bych jí dal vybrat. Proč?

LiLo: Oooooo pán je zdvořilý :Dd Jen tak. :) Dík za názor.

Hzz: Jo jasně v pohodě. Hele já už půjdu jo?

LiLo: Jo jasně já už musím taky.

Hzz: Kam jdeš? :O

LiLo: jít na oběd? Že by? :D a potom na tu přehlídku.

Hzz: Jo aha. Tak ahoj a dobrou chuť.

LiLo: Ahoj a ...díky.

Hzz: Za co?

Message h.s. (czech)Kde žijí příběhy. Začni objevovat